Pazarlama Dünyası

Toyota'nın RAV4 ve Camry Lansmanını Konuştu

Toyota Hybrid tanıtımları tüm hızıyla devam ediyor…

/

Toyota birçok farklı mecrada yaptığı yenilikçi iletişim çalışmalarının yanında dijital alanda da sektöre yön veren farklı projelere imza atıyor. Türkiye’deki hibrit ürün gamını lüks segmentte Yeni Camry Hybrid ve SUV segmentindeki Yeni RAV4 Hybrid ile genişleten Toyota, bu iki yeni modelin lansmanında ünlü isimleri dijital platformdan yaptığı canlı yayında buluşturdu. Toyota, Facebook ve Youtube hesapları üzerinden yaptığı online canlı yayında Yeni Camry Hybrid ve Yeni RAV4 Hybrid Türkiye lansmanında takipçilerine çok keyifli ve sıradışı bir deneyim yaşattı.

/

Beyazıt Öztürk ve Burcu Esmersoy’un birlikte sundukları program talk show tadında geçerken, konuklar arasında Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Emre Karayel, Yetkin Dikinciler ve Youtuber Doğan Kabak yer aldı. Intercity İstanbul Park’ın garajları kullanılarak oluşturulan dev dijital stüdyoda Toyota Türkiye Genel Müdürlük ve bayi çalışanları da konuk olarak yayını yerinden izleme fırsatını buldular. Dijital mecra ve televizyonlarda çıkan altbantlar ile duyurulan “Online Lansman” canlı yayınını 600 bini aşkın tekil kullanıcı izledi. Aynı zamanda lansman ile ilgili bilgiler dijital mecralarda 20 milyona yakın kullanıcıya ulaştı.

/

Beyaz’ın esprileriyle renklenen canlı yayında ayrıca Yetkin Dikinciler ve Emre Karayel’in, Doğan Kabak ile beraber Intercity İstanbul Park’ta yaptıkları eğlenceli test sürüşleri de video olarak yayınlandı. Oldukça eğlenceli ve esprilerle süslü video çekimleri izleyicilerin büyük ilgisini çekti. Etkinliği tekrar izlemek isteyenler Toyota Türkiye Youtube kanalından tüm içeriğe ulaşabilirler.

Yayın Linki: https://www.youtube.com/watch?v=lAwkPwtcMyk
Tanıtım Linki: https://www.youtube.com/watch?v=vf_gcOc5EEw

Künyeler:
Proje Sahibi: Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.
Proje Temsilcisi: Barış Erdim, Murat Güney
Creative ajans: Alametifarika
Uygulama: Ondokuz Organizasyon
Canlı yayın teknik ekip: Livecast
Katkı veren ajanslar: Message İletişim

/

Haber ve Etkinlikler

Toyota Dünyanın En Çok Tercih Edilenler Listesinde Yine Zirvede Toyota Dünyanın En Çok Tercih Edilenler Listesinde Yine Zirvede Toyota 2019 yılında global alanda en çok satan otomobil modelleri arasında bir kez daha zirvede yer almayı başardı ve büyük bir başarıya imza attı. Stevie Ödüllerinde “Altın Ödüller” Toyota’nın! Stevie Ödüllerinde “Altın Ödüller” Toyota’nın! Toyota, dünyanın en saygın iş ödülleri arasında öne çıkan 2019 Stevie Ödülleri’nin İnsan Kaynakları Kategorisinde altın ödüllerin sahibi oldu! Toyota Land Cruiser 10 Milyon Adetlik Satışı Aştı! Toyota Land Cruiser 10 Milyon Adetlik Satışı Aştı! Toyota’nın tüm dünyada bir efsaneye dönüşen arazi aracı Land Cruiser’ın global satışları büyük başarı elde ederek 10 milyon adedi aştı. Toyota’nın Hibrit Satışları 14 Milyonu Aştı Toyota’nın Hibrit Satışları 14 Milyonu Aştı Hibrit teknolojisinin öncüsü Toyota, ilk seri üretim hibrit aracını sunduğu 1997 yılından bu yana 14 milyon adet satış gerçekleştirdi.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın: