Toyota, Japonya Mobilite Fuarı’nda geleceğin mobilite vizyonunu tanıttı. Şirket, “Herkes için Hareket Özgürlüğü” taahhüdünü bir kez daha yineleyerek inovasyon, kapsayıcılık ve sürdürülebilirlik temelleri üzerine kurulu yeniliklerini tanıttı. Toyota, farklı bölgelerdeki müşterilerin ihtiyaçlarına uygun mobilite çözümleri geliştirmeyi hedefleyen çoklu mobilite stratejisinin altını yeniden çizdi ve yeni konsept araçları sergiledi. Ayrıca GR isminin, bağımsız bir marka olarak konumlandırılacağını açıkladı.
2025 Japonya Mobilite Fuarı’nda yer alan konseptler:
Corolla Concept
Toyota, dünyanın en çok satan otomobili Corolla için geleceğe yönelik vizyonunu konsept bir modelle sergiledi. Yeni Corolla Concept, dünyanın farklı bölgelerindeki ihtiyaçlara uygun olarak çeşitli motor seçenekleri ve konfigürasyonlar sunacak şekilde geliştirildi. Teknolojik yenilikler sayesinde Corolla Concept, elektrikli, şarj edilebilir hibrit, hibrit veya karbon nötr yakıtlarla çalışan içten yanmalı motorlu bir araç olarak tasarlandı. Toyota bu konsept araçla güç ünitesi ne olursa olsun, herkesin sahip olmak ve keyifle kullanmak isteyeceği çekici otomobiller üretmek olduğunu vurguluyor.