Toyota’nın İnteraktif Shoowroom Uygulaması

Yılın En İyi İnovasyonu Seçildi

Toyota, dünyada ve Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek uygulamaya başladığı Toyota İnteraktif Showroom projesi ile "IDC CIO Awards" ödülleri inovasyon kategorisinde büyük ödüle layık görüldü.

/

“Yılın En İyi İnovasyonu” ödülünde zirvede yer alan Toyota’nın bu projesi ile müşteriler showroomlara gitmeden tüm modeller hakkında canlı olarak uzman danışmanlardan bilgi alabiliyor.

Toyota’nın uzman danışmanları üzerinde sensör ve kameraların olduğu dijital bir gözlük ile müşterilerle canlı olarak sesli ve görüntülü iletişime geçiyor ve gelen talepleri değerlendiriyor. Otomotiv dünyasında bir ilk olma özelliği taşıyan sistem ile Toyota müşterileri, danışman o an neye bakıyorsa müşteri de kendi bilgisayarı, tableti veya akıllı cihazından bu görüntüyü görebiliyor. Görüşme sırasında aksesuar, fiyat gibi müşterinin ihtiyaç duyabileceği her türlü bilgi de sözlü ve görsel olarak verilebiliyor. İnteraktif Showroom uygulaması için bugüne kadar 5 bin 553 başvuru yapılmış ve bu sistem ile de 75 otomobil satışı da gerçekleştirilmiş durumda.

/
Erkan Aytürk Yılın CIO’su


Bu ödülle birlikte Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. Bilgi Sistemleri ve Kurumsal Planlama Müdürü Erkan Aytürk de Toyota’nın öncüsü olduğu dijitalleşme ve bilgi sistemleri alanında yaptıkları çalışmalardan ötürü “Yılın CIO'su” ödülünü de aldı. "IDC CIO Awards" kapsamında başvurulan kategori değerlendirmeleri dışında, Türkiye’nin önde gelen CIO’larından ve akademisyenlerden oluşan jüri tarafından ayrı bir değerlendirmeye tabi tutuluyor ve "Yılın CIO'su" ödülünün sahibi de bu şekilde belirleniyor.

/

Süreçlerinde her zaman teknolojiyi en etkin ve rasyonel bir biçimde uygulayan bir otomotiv markası olan Toyota, bilgi sistemleri alanında devreye aldığı uygulamalarla dijitalleşme alanında öncü olmayı sürdürüyor.

/

Toyota’ya İnteraktif Showroom Projesi ile “Yılın En İyi İnovasyon” ödülünü getiren kazandıran "IDC CIO Awards" ödülleri dünyanın 110 ülkesinde 54 yıldır araştırma, stratejik planlama, inovasyon ve teknoloji konularında danışmanlık hizmeti veren ve sektörde büyük bir saygınlığı olan IDC firması tarafından düzenleniyor. 5 farklı kategoride düzenlenen yarışmaya Türkiye’nin 46 büyük firması 90 proje ile katıldı.

Haber ve Etkinlikler

İlk 6 Ayda Satılan Her 100 Hibrit Otomobilin 98’i Toyota! İlk 6 Ayda Satılan Her 100 Hibrit Otomobilin 98’i Toyota! Hibrit teknolojisinin öncüsü Toyota, hibrit otomobil satışlarının açık ara liderliğini Türkiye ve dünyada sürdürmeye devam ediyor! Toyota, SGR Supra GT4 Satışına 2020 Yılında Başlıyor Toyota, SGR Supra GT4 Satışına 2020 Yılında Başlıyor Toyota’nın yarış takımı GAZOO Racing tarafından üretilen yarış otomobili GR Supra GT4’ün satışlarına 2020 yılında başlayacağını duyurdu. Dünyanın Yapay Zekaya Sahip İlk Basketbolcusu Toyota’dan! Dünyanın Yapay Zekaya Sahip İlk Basketbolcusu Toyota’dan! Toyota’nın yüzde 100 şut isabetiyle oynayan yapay zeka robot basketbolcusu CUE3, NBA oyuncularını bile kıskandıran bir performans sergiliyor. Toyota’nın En Anlamlı Ödülü “Ichiban” Antalya Toyota Plaza Bakırcılar’ın Oldu Toyota’nın En Anlamlı Ödülü “Ichiban” Antalya Toyota Plaza Bakırcılar’ın Oldu Toyota’nın her yıl düzenlediği “Ichiban” Avrupa Müşteri Memnuniyeti Ödülleri’nin 2019 yılı kazananları belli oldu. Cenevre Gölü’nde düzenlenen törende satış ve satış sonrası hizmetlerdeki müşteri memnuniyetinde gösterdiği performans ile Türkiye’den Antalya Toyota Plaza Bakırcılar, “Ichiban” büyük ödülünü almaya hak kazandı.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın: