Toyota’nın Hibrit Satışları

9 Milyonu Aştı

Toyota, hibrit araç satışlarında 9 milyon adedi geçtiğini açıkladı. Öncüsü olduğu hibrit teknolojisine sahip otomobil satışlarını her geçen gün artırmaya devam eden Toyota, otomobillerin çevresel etkilerini azaltma konusuna verdiği önemi bir kez daha ortaya koydu.

Yaris-Hibrit-Haber01

Yıllık hibrit otomobil satışlarını 1,5 milyon adetlere taşıyan Toyota, 2020 yılına kadar toplamda 15 milyon hibrit satışına ulaşmayı hedefliyor. 1997 yılından bu yana 90 ülke ve bölgede 33 farklı hibrit ve bir plug-in hybrid modeli ile pazarda yer alan Toyota, 9 milyonu aşan satışıyla hibrit teknolojisi konusunda liderliği elinde bulundurmayı da sürdürüyor.
 
Yaris-Hibrit-Haber02

 
Hibrit araçların kullanılmasıyla benzer ölçülerdeki benzinli motorlara göre 67 milyon ton daha az CO2 salımı gerçekleştirildi. Hibrit teknolojisi sayesinde yaklaşık 25 milyon kilolitre yakıt tasarrufu da sağlandı.
 
Yaris-Hibrit-Haber03


Hibrit teknolojisini yakın ve orta vadede çözüm olarak gören Toyota, bu teknolojiyi geliştirmeye devam ediyor. 2020 yılında her Toyota modelinin birer hibrit versiyonunun olması hedefini taşıyan Toyota’nın sessiz ve çevreci motoru ile benzersiz bir sürüş keyfi sunan hibrit modelleri arasında bulunan Yaris Hybrid, RAV4 Hybrid ve Prius modelleri Türkiye’de de satışa sunuluyor.

Haber ve Etkinlikler

Toyota, İddiasını Meksika Rallisi'nde Ortaya Koyacak Toyota, İddiasını Meksika Rallisi'nde Ortaya Koyacak 2020 Dünya Ralli Şampiyonası’na (WRC) güçlü bir başlangıç yapan Toyota, burada bir yine iddialı sonuçlar elde etmeyi hedefliyor. Gerçek SUV & Hibrit: Toyota RAV4 Hybrid Passion X-Sport Gerçek SUV & Hibrit: Toyota RAV4 Hybrid Passion X-Sport SUV segmentinin öncüsü RAV4 ürün gamına “Toyota RAV4 Hybrid Passion X-Sport” versiyonu da eklendi ve satışa sunuldu. Detaylı bilgi için tıklayın! Toyota'nın Basketbolcusu CUE, Dördüncü Nesliyle Şaşırtıyor Toyota'nın Basketbolcusu CUE, Dördüncü Nesliyle Şaşırtıyor Toyota çalışanları tarafından geliştirilen yapay zekaya sahip robot basketbolcu CUE, dördüncü nesliyle profesyonel sporcuları alt ediyor. Toyota Türkiye Pazarlama Direktörü En Etkin 50 CMO Arasında Toyota Türkiye Pazarlama Direktörü En Etkin 50 CMO Arasında Toyota Türkiye Pazarlama Direktörü Barış Erdim, Fortune Türkiye ve DataExpert işbirliği ile düzenlenen Türkiye’de “En Etkin 50 CMO” arasındaki yerini aldı.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için internet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız internet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.