Toyota Projelerine

ODD Gladyatörler Yarışmasından 2 Birincilik Ödülü

Toyota, Türkiye otomotiv sektörünün 48 markasını aynı çatı altında buluşturan “ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2015 Gladyatörleri” yarışmasında 2 birincilik kazandı.

toyota-odulu
 
Toyota, Türkiye otomotiv sektörünün 48 markasını aynı çatı altında buluşturan “ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2015 Gladyatörleri” yarışmasında 2 birincilik kazandı. Toyota, bu yıl 6’ncı kez düzenlenen yarışmanın Yılın PR/Etkinlik Uygulaması kategorisinde “Toyota Hybrid Lezzetler” ve Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi kategorisinde de “Toyota Korna Çalma Huzurumu Çalma” projesi ile birinciliğe layık görüldü.

Toyota, “Hybrid Lezzetler” projesi ile öncüsü olduğu hibrit teknolojisini Türkiye’de geniş kitlelere tanıtmak ve farkındalık yaratmayı amaçlamış ve bu çerçevede Big Chefs Cafe ve Brasserie zinciri ile gerçekleştirerek, Big Chefs mönülerinde “Toyota Hybrid Lezzetleri” adı altında farklı tadlardan oluşan “hibrit mönülerin” yer almasını sağlamıştı. Toyota ayrıca Eylül ayında, 2015 yılı için ilan ettiği “Hibrit Yılı” kapsamında B segmentinin ilk ve tek otomobil olan Yaris Hybrid için sosyal medya fenomenlerini bir araya getirerek bir etkinlik düzenlemişti. Bu etkinlikte hem hibrit lezzetleri tanıtılmış, hem de Toyota hibrit teknolojileriyle ilgili olarak bilgi paylaşımında bulunmuştu.

Sosyal sorumluluk projeleri ile topluma katkıda bulunmaya büyük önem veren Toyota’ya ödül getiren “Korna Çalma Huzurumu Çalma” projesi ise trafikte gereksiz yere çalınan korna sesinin önüne geçmek, toplumsal bilinci artırmak ve farkındalık yaratmak amacını taşıyor. ODD Satış ve İletişim Ödülleri’nde “Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi” şeçilen “Korna Çalma Huzurumu Çalma” sosyal sorumluluk projesi uzun soluklu bir çalışma olarak devam ederken Milli Eğitim Bakanlığı, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, İstanbul, İzmir, Adana, Gaziantep ve Malatya Büyükşehir Belediyeleri, İstanbul Taksiciler Esnaf Odası başta olmak üzere çok sayıda kurumun desteğini de almış durumda.

Haber ve Etkinlikler

Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota, 2020’de toplam satış adetleri baz alınarak gerçekleştirilen ortalama emisyonlara göre “en düşük CO2 salımına” sahip marka olarak bir kez daha öne çıktı. JATO verilerine göre 2020 yılında satılan tüm araçların ortalama CO2 emisyonları 97.5 g/km olarak hesaplandı. Toyota, Motorsporları için Hidrojen Motor Teknolojisi Geliştiriyor Toyota, Motorsporları için Hidrojen Motor Teknolojisi Geliştiriyor Toyota, karbon nötr bir mobilite toplumuna giden yolda hidrojen yakıt hücreli motor geliştirdiğini duyurdu. Toyota Corolla Sport üzerine yapılan bir yarış aracına yerleştirilen motor, ORC ROOKIE Racing adı altında yarışlara katılacak. Toyota, Yandex ile Güvenli Sürüş Projesini Başlattı Toyota, Yandex ile Güvenli Sürüş Projesini Başlattı Toyota, Türkiye’de de trafik kazalarını önleme konusunda başlattığı yeni proje ile sosyal sorumluluk yaklaşımına sürücüleri de ortak ediyor. Toyota, İddiasını Meksika Rallisi'nde Ortaya Koyacak Toyota, İddiasını Meksika Rallisi'nde Ortaya Koyacak 2020 Dünya Ralli Şampiyonası’na (WRC) güçlü bir başlangıç yapan Toyota, burada bir yine iddialı sonuçlar elde etmeyi hedefliyor.