Toyota Projelerine

ODD Gladyatörler Yarışmasından 2 Birincilik Ödülü

Toyota, Türkiye otomotiv sektörünün 48 markasını aynı çatı altında buluşturan “ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2015 Gladyatörleri” yarışmasında 2 birincilik kazandı.

toyota-odulu
 
Toyota, Türkiye otomotiv sektörünün 48 markasını aynı çatı altında buluşturan “ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2015 Gladyatörleri” yarışmasında 2 birincilik kazandı. Toyota, bu yıl 6’ncı kez düzenlenen yarışmanın Yılın PR/Etkinlik Uygulaması kategorisinde “Toyota Hybrid Lezzetler” ve Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi kategorisinde de “Toyota Korna Çalma Huzurumu Çalma” projesi ile birinciliğe layık görüldü.

Toyota, “Hybrid Lezzetler” projesi ile öncüsü olduğu hibrit teknolojisini Türkiye’de geniş kitlelere tanıtmak ve farkındalık yaratmayı amaçlamış ve bu çerçevede Big Chefs Cafe ve Brasserie zinciri ile gerçekleştirerek, Big Chefs mönülerinde “Toyota Hybrid Lezzetleri” adı altında farklı tadlardan oluşan “hibrit mönülerin” yer almasını sağlamıştı. Toyota ayrıca Eylül ayında, 2015 yılı için ilan ettiği “Hibrit Yılı” kapsamında B segmentinin ilk ve tek otomobil olan Yaris Hybrid için sosyal medya fenomenlerini bir araya getirerek bir etkinlik düzenlemişti. Bu etkinlikte hem hibrit lezzetleri tanıtılmış, hem de Toyota hibrit teknolojileriyle ilgili olarak bilgi paylaşımında bulunmuştu.

Sosyal sorumluluk projeleri ile topluma katkıda bulunmaya büyük önem veren Toyota’ya ödül getiren “Korna Çalma Huzurumu Çalma” projesi ise trafikte gereksiz yere çalınan korna sesinin önüne geçmek, toplumsal bilinci artırmak ve farkındalık yaratmak amacını taşıyor. ODD Satış ve İletişim Ödülleri’nde “Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi” şeçilen “Korna Çalma Huzurumu Çalma” sosyal sorumluluk projesi uzun soluklu bir çalışma olarak devam ederken Milli Eğitim Bakanlığı, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, İstanbul, İzmir, Adana, Gaziantep ve Malatya Büyükşehir Belediyeleri, İstanbul Taksiciler Esnaf Odası başta olmak üzere çok sayıda kurumun desteğini de almış durumda.

Haber ve Etkinlikler

Toyota Türkiye Pazarlama Direktörü En Etkin 50 CMO Arasında Toyota Türkiye Pazarlama Direktörü En Etkin 50 CMO Arasında Toyota Türkiye Pazarlama Direktörü Barış Erdim, Fortune Türkiye ve DataExpert işbirliği ile düzenlenen Türkiye’de “En Etkin 50 CMO” arasındaki yerini aldı. Sınıfında fark yaratacak Toyota Corolla Hatchback Türkiye yollarına çıkıyor Sınıfında fark yaratacak Toyota Corolla Hatchback Türkiye yollarına çıkıyor Corolla Hatchback, hibrit versiyonları başta olmak üzere benzinli seçenekleriyle de segmentindeki en iddialı ve farklı modellerden biri olacak. Toyota İstemsiz Hızlanmanın Yol Açtığı Kazaları Önleyecek Toyota İstemsiz Hızlanmanın Yol Açtığı Kazaları Önleyecek Beklenmedik hızlanmalara karşı geliştirilen “Kontrollü Hızlanma Fonksiyonu”, istemsiz hızlanma durumuna anında müdahale ederek olası kazaları engelleyecek. Toyota Start-up Ödüllerinin Finalistlerini Açıkladı Toyota Start-up Ödüllerinin Finalistlerini Açıkladı Dünya çapında yapılan bu yarışma ile insanların daha özgürce hareket etmelerini ve günlük yaşamlarını kolaylaştıracak yenilikçi çözümler sunan şirketler hedeflendi.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın: