Toyota En Değerli Markalar Sıralamasında

Sektöründe Liderliği Bırakmıyor

Toyota, Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen “2015 Dünyanın En değerli Markaları” araştırmasında  marka değerini yüzde 16 oranında artırarak tüm otomobil markaları arasında 1’nci sıradaki yerini korumayı başardı.

Toyota, Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen “2015 Dünyanın En değerli Markaları” araştırmasında marka değerini yüzde 16 oranında artırarak tüm otomobil markaları arasında 1’inci sıradaki yerini korumayı başardı. 2004 yılından bu yana sektöründe birinci sırada yer alan Toyota, bu marka değeri ile tüm sektörler içinde de bir önceki yıla göre iki basamak yukarı çıktı ve 6’ncı sıraya yerleşti.

Interbrand tarafından yayınlanan rapora göre Toyota’nın marka değeri de 42 milyar 392 milyon dolardan, 49 milyar 48 milyon dolara yükseldi.Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından sunulan "Yaşamın Hızında Hareket" başlıklı raporda, müşterilerin bireysel ihtiyaçlarına uygun çözümler üretmesiyle tanınan 100 firmanın 28’ini teknoloji ve otomotiv markaları oluşturuyor. Ayrıca, raporun ilk 100 listesini bu markalar domine ediyor.

Bu bağlamda; Toyota, daha iyi mobilite çözümleri üretme kararlılığı ile birlikte çevreci otomobiller üretme felsefesini de kesintiye uğramadan sürdürüyor. Tüketici ihtiyaçlarına müşteri merkezli yaklaşımıyla öne çıkan Toyota, aynı zamanda i-ROAD ve Coms gibi yenilikçi teknoloji ürünleri geliştirmeye de devam ediyor. Toyota tek bir teknolojinin çeşitli ihtiyaçları karşılayamayacağını düşünerek, farklı gereksinimlere cevap verebilecek sürdürülebilir çözümler yelpazesi sunmayı amaçlıyor ve 10 yılı aşkın bir süredir sürdürülebilirlikle ilgili yol haritasını geliştirmeye devam ediyor.

Toyota, ilk seri üretim hibrit otomobili piyasaya sunan ve yine bir ilk olarak hidrojen yakıt hücreli sedan otomobil Mirai’yi Avrupa’da satışa sundu. Bununla birlikte, Fuel Cell teknolojileri ile ilgili 5.680’nin üzerinde patenti telifsiz olarak kullanıma açtığı da kaydedildi.

*Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen "2015 Dünyanın En Değerli Markaları" araştırma verilerine göre Toyota dünyanın en değerli otomotiv markası.

Haberler ve Etkinlikler

Hidrojen Yakıtlı Toyota Mirai’den Dünya Menzil Rekoru Hidrojen Yakıtlı Toyota Mirai’den Dünya Menzil Rekoru Toyota’nın hidrojen yakıt hücreli aracı yeni Mirai, tek depoyla 1000 kilometrenin üzerinde yol kat ederek bu alandaki dünya rekorunu daha da ileriye taşıdı. Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka TOYOTA GAZOO Racing, FIA Dünya Dayanıklılık Şampiyonası’nın (WEC) Hiper Araç çağını başlatan ilk yarışında galibiyet elde etti. 2021 sezonunun ilk mücadelesi olan 6 Saat Spa-Francorchamps yarışında damalı bayrağa ilk ulaşan Dünya Şampiyonu Toyota’nın hibrit hiper aracı GR010 HYBRID oldu. Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota, 2020’de toplam satış adetleri baz alınarak gerçekleştirilen ortalama emisyonlara göre “en düşük CO2 salımına” sahip marka olarak bir kez daha öne çıktı. JATO verilerine göre 2020 yılında satılan tüm araçların ortalama CO2 emisyonları 97.5 g/km olarak hesaplandı. Toyota, Motorsporları için Hidrojen Motor Teknolojisi Geliştiriyor Toyota, Motorsporları için Hidrojen Motor Teknolojisi Geliştiriyor Toyota, karbon nötr bir mobilite toplumuna giden yolda hidrojen yakıt hücreli motor geliştirdiğini duyurdu. Toyota Corolla Sport üzerine yapılan bir yarış aracına yerleştirilen motor, ORC ROOKIE Racing adı altında yarışlara katılacak.