Toyota En Değerli Markalar Sıralamasında

Sektöründe Liderliği Bırakmıyor

Toyota, Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen “2015 Dünyanın En değerli Markaları” araştırmasında  marka değerini yüzde 16 oranında artırarak tüm otomobil markaları arasında 1’nci sıradaki yerini korumayı başardı.

class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt; text-align: justify;">Toyota i-Road...jpg
class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt; text-align: justify;">
class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt; text-align: justify;">Toyota, Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen “2015 Dünyanın En değerli Markaları” araştırmasında  marka değerini yüzde 16 oranında artırarak tüm otomobil markaları arasında 1’nci sıradaki yerini korumayı başardı. 2004 yılından bu yana sektöründe birinci sırada yer alan Toyota, bu marka değeri ile tüm sektörler içinde de bir önceki yıla göre iki basamak yukarı çıktı ve 6’ncı sıraya yerleşti. Interbrand tarafından yayınlanan rapora göre Toyota’nın marka değeri de 42 milyar 392 milyon dolardan, 49 milyar 48 milyon dolara yükseldi. class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt; text-align: justify;">toyota-logo-haber
class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt; text-align: justify;">Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından sunulan “Yaşamın Hızında Hareket” başlıklı raporda, müşterilerin bireysel ihtiyaçlarına uygun çözümler üretmesiyle tanınan 100 firmanın 28’ini teknoloji ve otomotiv markaları oluşturuyor. Ayrıca, raporun ilk 100 listesini bu markalar domine ediyor.  class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt; text-align: justify;">
class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt; text-align: justify;">Bu bağlamda; Toyota, daha iyi mobilite çözümleri üretme kararlılığı ile birlikte çevreci otomobiller üretme felsefesini de kesintiye uğramadan sürdürüyor. Tüketici ihtiyaçlarına müşteri merkezli yaklaşımıyla öne çıkan Toyota, aynı zamanda i-ROAD ve Coms gibi yenilikçi teknoloji ürünleri geliştirmeye de devam ediyor.  class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt; text-align: justify;">
class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt; text-align: justify;">Toyota tek bir teknolojinin çeşitli ihtiyaçları karşılayamayacağını düşünerek, farklı gereksinimlere cevap verebilecek sürdürülebilir çözümler yelpazesi sunmayı amaçlıyor ve 10 yılı aşkın bir süredir sürdürülebilirlikle ilgili yol haritasını geliştirmeye devam ediyor.  class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt; text-align: justify;">
class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt; text-align: justify;">Toyota, ilk seri üretim hibrit otomobili piyasaya sunan ve yine bir ilk olarak hidrojen yakıt hücreli sedan otomobil Mirai’yi Avrupa’da satışa sundu. Bununla birlikte, Fuel Cell teknolojileri ile ilgili 5.680’nin üzerinde patenti telifsiz olarak kullanıma açtığı da kaydedildi.   class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt; text-align: justify;">  class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt; text-align: justify;">*Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen ‘2015 Dünyanın En Değerli Markaları’ araştırma verilerine göre Toyota dünyanın en değerli otomotiv markası. class="MsoNormal" style="margin-bottom: 0.0001pt; text-align: justify;">

Haber ve Etkinlikler

İlk 6 Ayda Satılan Her 100 Hibrit Otomobilin 98’i Toyota! İlk 6 Ayda Satılan Her 100 Hibrit Otomobilin 98’i Toyota! Hibrit teknolojisinin öncüsü Toyota, hibrit otomobil satışlarının açık ara liderliğini Türkiye ve dünyada sürdürmeye devam ediyor! Toyota, SGR Supra GT4 Satışına 2020 Yılında Başlıyor Toyota, SGR Supra GT4 Satışına 2020 Yılında Başlıyor Toyota’nın yarış takımı GAZOO Racing tarafından üretilen yarış otomobili GR Supra GT4’ün satışlarına 2020 yılında başlayacağını duyurdu. Dünyanın Yapay Zekaya Sahip İlk Basketbolcusu Toyota’dan! Dünyanın Yapay Zekaya Sahip İlk Basketbolcusu Toyota’dan! Toyota’nın yüzde 100 şut isabetiyle oynayan yapay zeka robot basketbolcusu CUE3, NBA oyuncularını bile kıskandıran bir performans sergiliyor. Toyota’nın En Anlamlı Ödülü “Ichiban” Antalya Toyota Plaza Bakırcılar’ın Oldu Toyota’nın En Anlamlı Ödülü “Ichiban” Antalya Toyota Plaza Bakırcılar’ın Oldu Toyota’nın her yıl düzenlediği “Ichiban” Avrupa Müşteri Memnuniyeti Ödülleri’nin 2019 yılı kazananları belli oldu. Cenevre Gölü’nde düzenlenen törende satış ve satış sonrası hizmetlerdeki müşteri memnuniyetinde gösterdiği performans ile Türkiye’den Antalya Toyota Plaza Bakırcılar, “Ichiban” büyük ödülünü almaya hak kazandı.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın: