Toyota 8 Milyonu Aşan Hibrit Satışıyla

Yeni bir Rekora İmza Attı

Toyota, öncüsü olduğu hibrit teknolojisine sahip otomobil satışlarında 8 milyon adedi geçtiğini açıkladı. İlk seri üretim hibrit otomobilin piyasaya sunulduğu 1997 yılından bu yana 90 ülke ve bölgede 30 farklı hibrit modeli ile pazarda yer alan Toyota, 8 milyon 48 bin 400 adetlik satışıyla hibrit teknolojisi konusunda liderliği elinde bulundurmayı sürdürüyor.

Hibrit araçların kullanılmasıyla benzer ölçülerdeki benzinli motorlara göre bugüne kadar 58 milyon ton daha az CO2 salımı gerçekleştirildi. Bununla birlikte hibrit teknolojisi sayesinde yaklaşık 22 milyon kilolitre yakıt tasarrufu sağlandı.

“Her zaman daha iyi otomobiller üretme” misyonu ile hareket eden Toyota, orta ve uzun vadede hibrit teknolojisini çözüm olarak görüyor. Bu teknolojiyi geliştirmeye devam eden Toyota, 2020 yılında her Toyota modelinin birer hibrit versiyonunun olmasını hedefliyor.

Toyota, yakıt hücreli araçtan hibritlere ve içten yanmalı motorlara kadar tüm güç ünitelerinde çevrecilik olgusunu sürüş dinamiklerine zarar vermeden artırırken, aynı zamanda üretim maliyetlerini düşürmeyi de hedefliyor.

Haberler ve Etkinlikler

Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota, 2020’de toplam satış adetleri baz alınarak gerçekleştirilen ortalama emisyonlara göre “en düşük CO2 salımına” sahip marka olarak bir kez daha öne çıktı. JATO verilerine göre 2020 yılında satılan tüm araçların ortalama CO2 emisyonları 97.5 g/km olarak hesaplandı. Toyota, Motorsporları için Hidrojen Motor Teknolojisi Geliştiriyor Toyota, Motorsporları için Hidrojen Motor Teknolojisi Geliştiriyor Toyota, karbon nötr bir mobilite toplumuna giden yolda hidrojen yakıt hücreli motor geliştirdiğini duyurdu. Toyota Corolla Sport üzerine yapılan bir yarış aracına yerleştirilen motor, ORC ROOKIE Racing adı altında yarışlara katılacak. Toyota, Yandex ile Güvenli Sürüş Projesini Başlattı Toyota, Yandex ile Güvenli Sürüş Projesini Başlattı Toyota, Türkiye’de de trafik kazalarını önleme konusunda başlattığı yeni proje ile sosyal sorumluluk yaklaşımına sürücüleri de ortak ediyor. Toyota, İddiasını Meksika Rallisi'nde Ortaya Koyacak Toyota, İddiasını Meksika Rallisi'nde Ortaya Koyacak 2020 Dünya Ralli Şampiyonası’na (WRC) güçlü bir başlangıç yapan Toyota, burada bir yine iddialı sonuçlar elde etmeyi hedefliyor.