Dünyanın En Çok Tercih Edilen Otomobili Yine

Toyota Corolla

Corolla 2016 yılında da 150 ülkede tercih edilen 3 bin 500’ün üzerinde model arasında zirveyi bırakmıyor…

corolla-haber-01
 

Toyota’nın efsanevi modeli Corolla dünyada en çok tercih edilen otomobil olmayı sürdürüyor. 2016 yılında 150 ülkede satışa sunulan 3 bin 500’ün üzerinde modelin yer aldığı listede ilk sırayı 1 milyon 316 bin adetle Corolla aldı. Corolla gerçekleşen satış adediyle tüm dünyada en yakın rakibini de 320 binin üzerinde farkla geride bırakmayı başardı.


corolla-haber-02

Corolla Türkiye’de de aynı başarıyı göstererek 2016 yılındaki filo hariç “perakende satışlarda” da tüm binek otomobiller arasında birinci sıraya yerleşti. Perakende olarak 22 bin 841, filo olarak da 10 bin 383 adetlik satış rakamına ulaşan Corolla toplamda 33 bin 224 adetle Toyota’nın Türkiye’deki satışlarının yarısından fazlasını oluşturdu.

corolla-haber-03
 
Aralarında Türkiye’nin de bulunduğu 16 Toyota fabrikasında üretimine devam edilen Corolla, Toyota’nın 80 yıllık tarihi içinde tercih edilen her 5 modelden 1’ini temsil etmeyi sürdürüyor. Konforu, geniş iç hacmi ve dikkat çeken tasarımıyla öne çıkan Corolla, her jenerasyonda olduğu gibi 11’nci neslinde de üstün kalitesini ve dayanıklılığını ortaya koymaya devam ediyor. 1997’den beri dünyanın en çok satan otomobili olan Corolla, ilk üretildiği yıldan bugüne kadar toplamda 44 milyonun üzerinde satış adedine ulaştı.


corolla-haber-04

Haber ve Etkinlikler

Toyota, İddiasını Meksika Rallisi'nde Ortaya Koyacak Toyota, İddiasını Meksika Rallisi'nde Ortaya Koyacak 2020 Dünya Ralli Şampiyonası’na (WRC) güçlü bir başlangıç yapan Toyota, burada bir yine iddialı sonuçlar elde etmeyi hedefliyor. Gerçek SUV & Hibrit: Toyota RAV4 Hybrid Passion X-Sport Gerçek SUV & Hibrit: Toyota RAV4 Hybrid Passion X-Sport SUV segmentinin öncüsü RAV4 ürün gamına “Toyota RAV4 Hybrid Passion X-Sport” versiyonu da eklendi ve satışa sunuldu. Detaylı bilgi için tıklayın! Toyota'nın Basketbolcusu CUE, Dördüncü Nesliyle Şaşırtıyor Toyota'nın Basketbolcusu CUE, Dördüncü Nesliyle Şaşırtıyor Toyota çalışanları tarafından geliştirilen yapay zekaya sahip robot basketbolcu CUE, dördüncü nesliyle profesyonel sporcuları alt ediyor. Toyota Türkiye Pazarlama Direktörü En Etkin 50 CMO Arasında Toyota Türkiye Pazarlama Direktörü En Etkin 50 CMO Arasında Toyota Türkiye Pazarlama Direktörü Barış Erdim, Fortune Türkiye ve DataExpert işbirliği ile düzenlenen Türkiye’de “En Etkin 50 CMO” arasındaki yerini aldı.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için internet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız internet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.