E-Broşür Başvuru Merkezi Bayimizi Bulun Test Sürüşü Fiyat Listesi

Dünya Şampiyonları İçin

Yeni Bir Dönem

2015 World Endurance Championship (Dünya Dayanıklılık Şampiyonası'na) Racing iki unvanını savunmak için yeni bir dönemi başlatmaya hazır.

 
toyotadunyasampiyonlari-5

 
2015 World Endurance Championship (Dünya Dayanıklılık Şampiyonası'na) katılan TOYOTA Racing iki unvanını savunmak için yeni bir dönemi başlatmaya hazır. TOYOTA çok başarılı geçen 2014 sezonunun ardından Dünya Şampiyonası'nı kazanan ilk Japon firma olurken Anthony Davidson ve Sébastien Buemi de sürücüler klasmanında şampiyon oldu.
 
toyotadunyasampiyonlari-1
 
Enerji verimliliğinin kilit bir performans faktörü olduğu bir dönemde TS040 HYBRID sekiz yarışın beşini kazanarak kalitesini herkese ispatladı. Şampiyonayı kazanan otomobili 2015'e hazırlamak için aerodinamik yapı güncellendi, lastik kullanımını optimize etmek için ön tampon çarpışma aksamı ve yeni süspansiyon kinematiğiyle yenilendi ve otomobilin ağırlığı daha da azaltıldı.
 
toyotadunyasampiyonlari-2
 
TS040 HYBRID'te yine kendini kanıtlamış TOYOTA HYBRID System – Racing güç aktarım sistemi kullanılacak. Bu sistem mükemmel termal verimliliğin yanı sıra 1.000 PS'yi aşan toplam maksimum güç sağlıyor. TS040 HYBRID performansı artırmaya yönelik süper kapasitör eklenmesi gibi geliştirmelerle geçen sezon olduğu gibi 6MJ hibrit kategorisinde yarışacak.
 
toyotadunyasampiyonlari-3
 
Takım, her ikisi de bu hafta içinde Paul Ricard'da test edilecek iki farklı aerodinamik paketi hazırladı. Le Mans seçeneği yüksek hızlı La Sarthe pistine daha uygunken sprint paketi arka kanat, motor kapağı ve ön tamponda yapılan değişiklikler sayesinde daha yüksek seviyelerde bastırma kuvveti sağlıyor.
 
toyotadunyasampiyonlari-4
 
Geliştirmeler geçen yılki Le Mans 24 Saat yarışının hemen ardından başladı ve güncellenen otomobil ilk kez 13 Ocak'ta Paul Ricard'da test edildi. Motorland Aragon (iki gün) ve Portimao'daki ileri üç günlük testlerin ardından 2015 TS040 HYBRID bugünkü resmi lansman öncesinde 25.000 km'yi aşkın yol yapmış oldu bile.
 
toyotadunyasampiyonlari-6
 
Hisatake Murata, Genel Müdür, Motor Sporları Birimi Geliştirme Departmanı: “Otomobili daha iyi hale getirmek için güç aktarım sisteminin pek çok alanındaki geliştirmeleri de kapsayan yoğun bir çalışma yaptık. Bu sayede maksimum gücü 1.000 PS'nin üzerine çıkardık ve güç aktarım sisteminin performansını önemli oranda geliştirdik. Bu geliştirme maksimum hibrit enerjiyi geçen sezon olduğundan daha istikrarlı biçimde alabileceğimiz anlamına geliyor. Bu sayede hibrit sistemden özellikle yarış mesafelerinin üstünde ve her turda kesin bir performans artışı görmeyi bekliyoruz. 2015 geliştirmeleri en iyi hibrit otomobili üretme yolunda bir başka adımı ifade ediyor: TS040 HYBRID'in bileşen ve teknikleri TOYOTA yol otomobillerinin geliştirilmesinde kullanılacak.”
 
toyotadunyasampiyonlari-7
 
Pascal Vasselon, Teknik Müdür: “Düzenlemeler neredeyse hiç değişmedi ve 2014 yılındaki performansımız da dikkate alındığında konseptimizi tamamen değiştirmek için bir neden yoktu. Dolayısıyla güncellenen otomobil bir devrim değilse de neredeyse her yerinde bir geliştirme söz konusu. Aynı ailedenmiş gibi görünüyor; ancak parçaların yaklaşık %80'ini yeniden tasarladık. Le Mans diğer pek çok piste kıyasla farklı gereksinimlere sahip olduğundan bu sezon da yüksek ve alçak bastırma kuvveti paketleriyle yarışacağız.
Mevcut düzenlemeler, sürtünmeyi makul düzeyde düşük tutmak için bu paketler arasında daha incelikli değişiklikler gerektiriyor: arka kanat, motor kapağı ve ön tampon değişiklikleri gibi. Şu ana kadar ‘tek otomobilli yarış’ testlerindeki gelişimimizden memnunuz. Ciddi bir yarışa hazır olmak için artık birkaç haftamız kaldı.”
E-Gizlilik Politikamız

Size daha iyi hizmet verebilmek için web sitemizde çerezler kullanıyoruz. Ayarları değiştirmek istiyorsanız çerezlerinizi buradan yönetebilirsiniz.