Auris Hybrid Avrupa Hibrit Pazarının

En Gözde Modeli

Toyota’nın dünya hibrit otomobil satışları 12 milyona yaklaştı, Avrupa’da ise 2 milyona yakın kullanıcı da hibriti tercih etti…

/

Toyota, hibrit otomobillere yaptığı yatırımın karşılığını almaya devam ediyor. İlk kez 1997 yılında seri üretim Prius ile başlayan hibrit otomobil satışlarında bugün 11 milyon 877 bin 417 adede ulaşmayı başaran Toyota, Avrupa’da da, 2000 yılından bu yana 1 milyon 919 bin 228 adetlik hibrit otomobil satışıyla liderlik pozisyonunu korudu. Avrupa hibrit satışları içinde 2015 yılında bu pazara sunulan Auris Hybrid ise bu güne kadar 475 bin 793 adetlik satışıyla da erişilmesi zor bir rekora imza attı.

/

Avrupa’daki hibrit otomobil satışları bu yılın Ocak-Nisan döneminde bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 24 artarak 151 bin 654 adede yükseldi. Dünya hibrit satışları ise bu yılın ilk çeyreğinde bir önceki yıla oranla yüzde 6 artarak 416 bin 70’e ulaştı. Yılın ilk 4 ayındaki Avrupa hibrit otomobil satışları içinde Türkiye’de üretilen ilk hibrit otomobil olan Toyota C-HR da 42 bin 938 adetlik performansı ile dikkat çekti. Avrupa’da satılan Toyota C-HR satışlarının yüzde 80’inin hibrit versiyon olduğu da kayıtlara yansıdı.

/
Avrupa’da Auris’i Yaris Hybrid İzliyor


Avrupa pazarında büyük başarıya ulaşan Auris Hybrid’i ikinci sırada 437 bin 938 adetle Yaris Hybrid izliyor. Hibrit teknolojisinin öncüsü Toyota, B segmentininin ilk hibrit modeli olan Yaris Hybrid'i 2012 yılında pazara sunmuş ve ilk yılından itibaren büyük satış adetlerine ulaşmıştı. Toyota’nın Avrupa hibrit pazarındaki temsilcilerinde Prius 329 bin 675 adetle üçüncü, Toyota C-HR 143 bin 796 adetle dördüncü ve RAV4 Hybrid ise 127 bin 969 adetle beşinci sırayı aldı.

/
Türkiye’de de Yükselişte


Toyota'nın Türkiye’deki hibrit otomobil satışları da her geçen gün artıyor. 2018’in ilk 4 ayındaki Toyota hibrit satışları 1304 adete ulaşmış, geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 68 oranında artış göstermişti. Toyota 2017 yılında da toplamda 4 bin 110 hibrit araç satışı gerçekleştirmişti.

Haber ve Etkinlikler

Toyota Yenilikçi Teknolojileri İle Sektöründe Patent Lideri Toyota Yenilikçi Teknolojileri İle Sektöründe Patent Lideri Toyota, yenilikçi teknolojileri ve akıllı çözümleriyle otomotiv sektörüne önderlik etmeyi sürdürüyor. Hibrit ve yakıt hücreli otomobiller konusunda öncü rol üstlenen Toyota sunduğu mobilite çözümleriyle de öne çıkarak üst üste dördüncü yıl ABD’de en çok patent alan otomobil markası oldu. Toyota’nın Üstün Hibrit Teknolojisi Le Mans’ta Tarihi Zafere Ulaştı Toyota’nın Üstün Hibrit Teknolojisi Le Mans’ta Tarihi Zafere Ulaştı Toyota’nın yarış takımı Toyota GAZOO Racing, dünyanın en zorlu pist yarışlarından biri olan Le Mans 24 Saat’te birinciliği kazanmayı başardı. Dünya Dayanıklılık Şampiyonası’nın (WEC) ikinci yarışı olan 24 saatlik Le Mans yarışında Toyota TS050 HYBRID otomobilleri, tarihi bir zafere imza atarak ilk 2 sırayı paylaştı. Toyota, 24 Saatlik Le Mans Yarışında İlk Zaferini Kazanmayı Hedefliyor Toyota, 24 Saatlik Le Mans Yarışında İlk Zaferini Kazanmayı Hedefliyor Toyota, Dünya Dayanıklılık Şampiyonası’nın (WEC) ikinci yarışı olan Le Mans 24 Saat yarışındaki mücadelede zirveyi hedefliyor. Şampiyonanın açılış yarışında ilk iki sırayı alarak büyük bir başarıya imza atan Toyota, 1,000 HP’lik iki TS050 Hybrid yarış aracıyla 86’ncı kez düzenlenen klasik yarışta yer alacak. Çocuklar Tasarladı  Toyota Üretti Çocuklar Tasarladı Toyota Üretti İlklerin markası Toyota, ürettiği otomobiller ile kullanıcılarına verdiği değer ve önemi çocuklar için de göstermeye devam ediyor. Toyota, çocuklara otomobilleri sevdirmek, hayal dünyalarını genişletmek ve deneyim kazandırmak için yaptığı çalışmalara bir yenisini daha ekledi.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın: