Toyota’nın Hibrit Satışları

10 Milyon Adedi Aştı

20 yılda 77 milyon ton daha az CO2 salımı, 29 milyon kilolitre yakıt tasarrufu sağlandı…

hibrit-satislari-01

Toyota, ilk seri üretim hibrit otomobilini sunduğu 1997 yılından bu yana geçen 20 yıllık sürede hibrit model satışlarında 10 milyon adedi aşmayı başardı. 2016’nın nisan ayında 9 milyon barajını aşan hibrit otomobil satışları, sadece 9 ay gibi kısa süre içerisinde 10 milyon adedi geçmiş oldu. Hibrit teknolojisini yakın ve orta vadede çözüm olarak gören Toyota, bu teknolojiyi geliştirmeye devam ediyor ve 2020 yılında her Toyota modelinin birer hibrit versiyonunun olması hedefini de taşıyor.

hibrit-satislari-02

Hibrit araç modellerini artırarak yeni bir segment yaratan Toyota, tüm otomobil endüstrisinde çevreci ve yakıt verimliliğine sahip araçlarıyla küresel çevre sorunlarına katkı sağlamaya da başladı. Hibrit araçların kullanılmasıyla birlikte, eşdeğer fosil yakıtlı araçların kullanımına göre yaklaşık 77 milyon ton daha az CO2 emisyonu salımı gerçekleştiği ve 29 milyon kilolitre yakıt tasarrufu sağlandığı ortaya çıktı. Sağlanan 77 milyon ton CO2 tasarrufu; Empire State Binası’nın hacminin 40 bin 778 katına eşit.

Hibrit araç modellerini artırarak yeni bir segment yaratan Toyota, tüm otomobil endüstrisinde çevreci ve yakıt verimliliğine sahip araçlarıyla küresel çevre sorunlarına katkı sağlamaya da başladı. Hibrit araçların kullanılmasıyla birlikte, eşdeğer fosil yakıtlı araçların kullanımına göre yaklaşık 77 milyon ton daha az CO2 emisyonu salımı gerçekleştiği ve 29 milyon kilolitre yakıt tasarrufu sağlandığı ortaya çıktı. Sağlanan 77 milyon ton CO2 tasarrufu; Empire State Binası’nın hacminin 40 bin 778 katına eşit.

Bu oran ayrıca 15,4 trilyon şişelenmiş soda üretimine de denk geliyor. Toyota hibrit araçlarla tasarruf edilen yakıtla ise dünya ve ayın etrafında 1,5 milyon kez dönülebiliyor.


hibrit-satislari-03

Toyota, 2015 yılında açıkladığı “Çevre Hedefi 2050” çerçevesinde otomobillerin doğaya etkilerini sıfıra indirmeyi planlıyor. Hibrit teknolojisi ise, 21. yüzyıl için çekirdek teknoloji olarak konumlandırıldı. Hibrit, elektrikli ve bataryalı araçlardan yakıt hücreli araçlara kadar çevreci otomobillerin geliştirilmesindeki tüm teknolojik altyapının oluşmasını kapsıyor. Toyota, 2050 hedefiyle birlikte her geçen gün çevreci otomobil model yelpazesini genişletmeye devam edecek.


hibrit-satislari-04
 
Toyota’nın sessiz ve çevreci motoru ile benzersiz bir sürüş keyfi sunan hibrit modelleri arasında bulunan; Yaris Hybrid, RAV4 Hybrid, Prius ve C-HR modelleri Türkiye’de de satışa sunuluyor.

Haber ve Etkinlikler

Toyota Dünya’nın En Çevreci Otomobil Markası Toyota Dünya’nın En Çevreci Otomobil Markası Toyota, bir kez daha dünyanın en çevreci otomobil markası olarak seçildi. Dünyanın en çevreci şirketlerini belirlemek amacıyla Newsweek Dergisi tarafından her yıl düzenlenen “Global 500 Çevreci Şirket” sıralamasında 16’ncı olan Toyota, otomobil kategorisinde ise birinci olmayı başararak sektöründeki en yakın rakibinden 29 sıra önde olarak listeye girmeyi başardı. Türkiye’de Üretilen Toyota C-HR Hybrid’in Yeni Konsepti İlk Kez Frankfurt’ta Türkiye’de Üretilen Toyota C-HR Hybrid’in Yeni Konsepti İlk Kez Frankfurt’ta Toyota, 2017 Frankfurt Otomobil Fuarı’nda gelecek vizyonunun ilk detaylarını sergiledi. Toyota fuarda Türkiye’de üretilen C-HR Hybrid’in çok daha yüksek güce sahip yeni konsepti C-HR Hy-Power Concept başta olmak üzere; Yeni Land Cruiser, Yaris’in spor performans odaklı modeli Yaris GRMN ve Auris’in yeni versiyonu Auris Touring Sports Freestyle ile göz doldurdu. Toyota’nın Hibrit Satışları 9 Milyonu Aştı Toyota’nın Hibrit Satışları 9 Milyonu Aştı Toyota, hibrit araç satışlarında 9 milyon adedi geçtiğini açıkladı. Öncüsü olduğu hibrit teknolojisine sahip otomobil satışlarını her geçen gün artırmaya devam eden Toyota, otomobillerin çevresel etkilerini azaltma konusuna verdiği önemi bir kez daha ortaya koydu. Yeni Toyota Corolla ve Yeni RAV4’e Euro NCAP’ten 5 Yıldız Yeni Toyota Corolla ve Yeni RAV4’e Euro NCAP’ten 5 Yıldız Toyota, “Sıfır Kaza” hedefi paralelinde güvenlik konusundaki çalışmalarına ara vermeden devam ediyor. Yeni Toyota Safety Sense 2 sistemini Corolla’nın tüm hibrit versiyonlarında ve RAV4 modellerinde standart olarak sunan Toyota, kullanıcılarını ileri güvenlik teknolojileriyle koruyor.
Pazarlama Dünyası RAV4 ve Camry Lansmanını Konuştu Pazarlama Dünyası RAV4 ve Camry Lansmanını Konuştu Toyota birçok farklı mecrada yaptığı yenilikçi iletişim çalışmalarının yanında dijital alanda da sektöre yön veren farklı projelere imza atıyor. Türkiye’deki hibrit ürün gamını lüks segmentte Yeni Camry Hybrid ve SUV segmentindeki Yeni RAV4 Hybrid ile genişleten Toyota, bu iki yeni modelin lansmanında ünlü isimleri dijital platformdan yaptığı canlı yayında buluşturdu. GR Supra GT Cup Başlıyor GR Supra GT Cup Başlıyor Toyota’nın spor otomobiller arasında bir “fenomene” dönüşen efsanevi modeli Supra’yı baştan yaratan TOYOTA GAZOO Racing, aynı zamanda GR Supra GT Cup'ı da başlatarak e-motorsporları dünyasına hızlı bir giriş yaptı. Tek markalı bu seri, PlayStation 4'te Gran Turismo Sport oyununda yer alıyor. Toyota, Wellbeing Programı ile “Önce Çalışan Mutluluğu” Diyor Toyota, Wellbeing Programı ile “Önce Çalışan Mutluluğu” Diyor Toyota Türkiye “önce çalışan mutluluğu” diyerek yeni bir program başlattı. Çalışanların her yeni güne “İyi ki Toyota’da çalışıyorum” diye başlamasını hedefleyen Toyota Türkiye İnsan Kaynakları, “Wellbeing Programı” ile çok daha mutluluk ve motivasyon sağlayan bir şirket olmayı amaçlıyor. Spor Otomobil Efsanesi Geri Döndü: Toyota GR Supra Spor Otomobil Efsanesi Geri Döndü: Toyota GR Supra Toyota’nın spor otomobiller arasında bir “fenomene” dönüşen efsane modeli Supra, tamamen yeni beşinci nesli ile yollara geri dönüyor. Öne yerleştirilmiş altı silindirli motoru ve arkadan itiş gücüyle yeniden benzersiz bir sürüş deneyimi sunan Toyota GR Supra, sportif ruhu ile tekrar yollara çıkıyor.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın: