Toyota’nın Hibrit Satışları

10 Milyon Adedi Aştı

20 yılda 77 milyon ton daha az CO2 salımı, 29 milyon kilolitre yakıt tasarrufu sağlandı…

hibrit-satislari-01

Toyota, ilk seri üretim hibrit otomobilini sunduğu 1997 yılından bu yana geçen 20 yıllık sürede hibrit model satışlarında 10 milyon adedi aşmayı başardı. 2016’nın nisan ayında 9 milyon barajını aşan hibrit otomobil satışları, sadece 9 ay gibi kısa süre içerisinde 10 milyon adedi geçmiş oldu. Hibrit teknolojisini yakın ve orta vadede çözüm olarak gören Toyota, bu teknolojiyi geliştirmeye devam ediyor ve 2020 yılında her Toyota modelinin birer hibrit versiyonunun olması hedefini de taşıyor.

hibrit-satislari-02

Hibrit araç modellerini artırarak yeni bir segment yaratan Toyota, tüm otomobil endüstrisinde çevreci ve yakıt verimliliğine sahip araçlarıyla küresel çevre sorunlarına katkı sağlamaya da başladı. Hibrit araçların kullanılmasıyla birlikte, eşdeğer fosil yakıtlı araçların kullanımına göre yaklaşık 77 milyon ton daha az CO2 emisyonu salımı gerçekleştiği ve 29 milyon kilolitre yakıt tasarrufu sağlandığı ortaya çıktı. Sağlanan 77 milyon ton CO2 tasarrufu; Empire State Binası’nın hacminin 40 bin 778 katına eşit.

Hibrit araç modellerini artırarak yeni bir segment yaratan Toyota, tüm otomobil endüstrisinde çevreci ve yakıt verimliliğine sahip araçlarıyla küresel çevre sorunlarına katkı sağlamaya da başladı. Hibrit araçların kullanılmasıyla birlikte, eşdeğer fosil yakıtlı araçların kullanımına göre yaklaşık 77 milyon ton daha az CO2 emisyonu salımı gerçekleştiği ve 29 milyon kilolitre yakıt tasarrufu sağlandığı ortaya çıktı. Sağlanan 77 milyon ton CO2 tasarrufu; Empire State Binası’nın hacminin 40 bin 778 katına eşit.

Bu oran ayrıca 15,4 trilyon şişelenmiş soda üretimine de denk geliyor. Toyota hibrit araçlarla tasarruf edilen yakıtla ise dünya ve ayın etrafında 1,5 milyon kez dönülebiliyor.


hibrit-satislari-03

Toyota, 2015 yılında açıkladığı “Çevre Hedefi 2050” çerçevesinde otomobillerin doğaya etkilerini sıfıra indirmeyi planlıyor. Hibrit teknolojisi ise, 21. yüzyıl için çekirdek teknoloji olarak konumlandırıldı. Hibrit, elektrikli ve bataryalı araçlardan yakıt hücreli araçlara kadar çevreci otomobillerin geliştirilmesindeki tüm teknolojik altyapının oluşmasını kapsıyor. Toyota, 2050 hedefiyle birlikte her geçen gün çevreci otomobil model yelpazesini genişletmeye devam edecek.


hibrit-satislari-04
 
Toyota’nın sessiz ve çevreci motoru ile benzersiz bir sürüş keyfi sunan hibrit modelleri arasında bulunan; Yaris Hybrid, RAV4 Hybrid, Prius ve C-HR modelleri Türkiye’de de satışa sunuluyor.

Haber ve Etkinlikler

Toyota GAZOO Racing Türkiye Rallisi’nde Güç Etabını Kazandı Toyota GAZOO Racing Türkiye Rallisi’nde Güç Etabını Kazandı Toyota GAZOO Racing, Dünya Ralli Şampiyonası’nın 11. Ayağı olan Türkiye Rallisi’nde güç etabını kazanarak başarılı sonuçlarına bir yenisini daha ekledi. Toyota, Türkiye Rallisi Mücadelesine Devam Ediyor Toyota, Türkiye Rallisi Mücadelesine Devam Ediyor Toyota’nın Dünya Ralli Şampiyonası’nda yarışan takımı TOYOTA GAZOO Racing, Türkiye Rallisi’nin 159 km’lik en uzun bölümünü tamamladı. Toyota Dağ Bisikleti Şampiyonası’nın Sponsoru Oldu Toyota Dağ Bisikleti Şampiyonası’nın Sponsoru Oldu Toyota, 2020 yılında Sakarya’da düzenlenecek olan Uluslararası Dağ Bisikleti Şampiyonası Sakarya MTB Cup’ın resmi araç sponsoru oldu. Toyota, Türkiye Rallisi’nde Yeniden Zafer İstiyor Toyota, Türkiye Rallisi’nde Yeniden Zafer İstiyor Toyota, Finlandiya ve Almanya Rallileri’nden sonra 12-15 Eylül tarihlerinde yapılacak Türkiye Rallisi’ne de favori olarak geliyor.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın: