Toyota Projelerine ODD Gladyatörler Yarışmasından

2 Birincilik Ödülü

Toyota, Türkiye otomotiv sektörünün 47 markasını aynı çatı altında buluşturan “ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2017 Gladyatörleri” yarışmasında 2 birincilik kazandı.

/

Toyota, bu yıl 8’inci kez düzenlenen yarışmanın Yılın Dijital ve Sosyal Medya Uygulaması kategorisinde “Toyota İnteraktif Showroom” ve Yılın Entegre İletişim Kampanyası kategorisinde de “Toyota Hybrid” projesi ile birinciliğe layık görüldü.

/

Toyota’nın sektöründe bir ilki gerçekleştirerek devreye aldığı “interaktif showroom” uygulaması ile Toyota’nın uzman danışmanları gelen talepleri üzerinde sensör ve kameraların olduğu dijital bir gözlük ile müşterilerle canlı olarak sesli ve görüntülü iletişime geçiyor ve onların ev rahatlığında showroomu gezmelerini sağlıyorlar. Showroom ziyaretlerinin giderek azalmaya başladığı günümüzde sanal ve gerçek dünyayı birleştirerek ileri teknolojiyi sunan Toyota, showroom ziyaretini müşterilerinin akıllı telefonları veya bilgisayarları aracılığı ile gerçekleştirmiş oluyor.

Toyota’ya ödül getiren “Hybrid” projesi ise öncüsü olduğu hibrit teknolojisini Türkiye’de geniş kitlelere tanıtmak ve farkındalık yaratmayı amaçlıyor. Toyota satış, satış sonrası gibi bir çok alanda yürüttüğü 360 derece iletişim çalışmaları sonucunda “ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2017 Gladyatörleri” yarışmasındaki “Yılın Entegre İletişim Kampanyası” kategorisinde “Toyota Hybrid” projesi ile birinciliğe layık görüldü.

Haber ve Etkinlikler

E-Gizlilik Politikamız

Size daha iyi hizmet verebilmek için web sitemizde çerezler kullanıyoruz. Ayarları değiştirmek istiyorsanız çerezlerinizi buradan yönetebilirsiniz.