Toyota Çalışanları

Kendi İşlerinin “CEO’su”

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş., A’dan Z’ye tüm çalışanlarının işlerine tutku ile sahip çıkması için yeni bir uygulama başlattı.

/

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. İnsan Kaynakları Müdürlüğü tarafından geliştirilen yeni uygulama ilk etapta tüm kartvizitlerin değişimi ile başlayacak. Bu çerçevede İnsan Kaynakları Müdürü’nün unvanı “Stratejik İnsan Kaynakları Müdürü’ne” dönüşecek. Genel stratejide çalışanların kendi işlerinin ne kadar stratejik bir role sahip olduğunu hissetmesi ve bunun yansıtılmasının amaçlandığı uygulama ile Toyota'da stratejik yönetim anlayışının geliştirilmesi hedefleniyor.

“Tüm Çalışanlar Stratejinin Bir Parçası”


Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, çalışanların zaman zaman düştüğü hatalardan birisinin, unvan ve pozisyonlarına bağlı olarak, kendilerini stratejik kademeden uzak görmeleri olduğuna dikkat çekerek şunları söyledi;

/

“Bu düşünce ile işlerine yaklaşan çalışanlar, işlerinin stratejinin bir parçası olduğunu gözden kaçırıp işlerini alışılagelmiş şekilde, işin "gereği kadar" yapmalarının yeterli olduğu inancına kapılmaktadır. Ancak, her pozisyon önemlidir ve stratejinin kilit parçalarından birini oluşturur. İşimizi alışılagelmiş yöntemlerle ve günün gerektirdiği kadarıyla yapıp tamamlamaktan çok, işi geliştirmenin, işin şirket stratejisine nasıl katkı sağlayabileceğinin düşünülmesi ile harika fikirler çıkabildiğini görüyoruz. İşte bu nedenle, görevi ve kademesi ne olursa olsun, tüm ekip arkadaşlarımızda bu konuda bir farkındalık yaratmayı amaçladık. Böylece tüm unvanların önüne "stratejik" kelimesini ekledik.

Bu uygulama ile herkes, yaptığı işin stratejik taraflarını da keşfedebilsin, işini bu anlayışla geliştirebilsin ve genel stratejiye "ortak" olsun istedik.”

/
Antik Tiyatro Esin Kaynağı


Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. İnsan Kaynakları Müdürlüğü, stratejik unvan uygulaması ile birlikte “Town Hall” adı verilen bir başka süreci de yıl boyunca devreye alacak. Antik tiyatrolardan esinlenerek hayata geçirilecek uygulama ile tüm şirket çalışanları ve üst yönetimin sahnede olacağı kurguda, şirket stratejisinin masaya yatırılacağı interaktif bir platform oluşturulacak. Böylelikle üst yönetim ile çalışanlar daha sık bir araya gelecek ve tüm çalışanların sorular sorabileceği rahat bir ortam yaratılacak.

Haber ve Etkinlikler

İlk 6 Ayda Satılan Her 100 Hibrit Otomobilin 98’i Toyota! İlk 6 Ayda Satılan Her 100 Hibrit Otomobilin 98’i Toyota! Hibrit teknolojisinin öncüsü Toyota, hibrit otomobil satışlarının açık ara liderliğini Türkiye ve dünyada sürdürmeye devam ediyor! Toyota, SGR Supra GT4 Satışına 2020 Yılında Başlıyor Toyota, SGR Supra GT4 Satışına 2020 Yılında Başlıyor Toyota’nın yarış takımı GAZOO Racing tarafından üretilen yarış otomobili GR Supra GT4’ün satışlarına 2020 yılında başlayacağını duyurdu. Dünyanın Yapay Zekaya Sahip İlk Basketbolcusu Toyota’dan! Dünyanın Yapay Zekaya Sahip İlk Basketbolcusu Toyota’dan! Toyota’nın yüzde 100 şut isabetiyle oynayan yapay zeka robot basketbolcusu CUE3, NBA oyuncularını bile kıskandıran bir performans sergiliyor. Toyota’nın En Anlamlı Ödülü “Ichiban” Antalya Toyota Plaza Bakırcılar’ın Oldu Toyota’nın En Anlamlı Ödülü “Ichiban” Antalya Toyota Plaza Bakırcılar’ın Oldu Toyota’nın her yıl düzenlediği “Ichiban” Avrupa Müşteri Memnuniyeti Ödülleri’nin 2019 yılı kazananları belli oldu. Cenevre Gölü’nde düzenlenen törende satış ve satış sonrası hizmetlerdeki müşteri memnuniyetinde gösterdiği performans ile Türkiye’den Antalya Toyota Plaza Bakırcılar, “Ichiban” büyük ödülünü almaya hak kazandı.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın: