Toyota Çalışanları

Kendi İşlerinin “CEO’su”

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş., A’dan Z’ye tüm çalışanlarının işlerine tutku ile sahip çıkması için yeni bir uygulama başlattı.

rent-a-toyota

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. İnsan Kaynakları Müdürlüğü tarafından geliştirilen yeni uygulama ilk etapta tüm kartvizitlerin değişimi ile başlayacak. Bu çerçevede İnsan Kaynakları Müdürü’nün unvanı “Stratejik İnsan Kaynakları Müdürü’ne” dönüşecek. Genel stratejide çalışanların kendi işlerinin ne kadar stratejik bir role sahip olduğunu hissetmesi ve bunun yansıtılmasının amaçlandığı uygulama ile Toyota'da stratejik yönetim anlayışının geliştirilmesi hedefleniyor.

“Tüm Çalışanlar Stratejinin Bir Parçası”


Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, çalışanların zaman zaman düştüğü hatalardan birisinin, unvan ve pozisyonlarına bağlı olarak, kendilerini stratejik kademeden uzak görmeleri olduğuna dikkat çekerek şunları söyledi;

rent-a-toyota

“Bu düşünce ile işlerine yaklaşan çalışanlar, işlerinin stratejinin bir parçası olduğunu gözden kaçırıp işlerini alışılagelmiş şekilde, işin "gereği kadar" yapmalarının yeterli olduğu inancına kapılmaktadır. Ancak, her pozisyon önemlidir ve stratejinin kilit parçalarından birini oluşturur. İşimizi alışılagelmiş yöntemlerle ve günün gerektirdiği kadarıyla yapıp tamamlamaktan çok, işi geliştirmenin, işin şirket stratejisine nasıl katkı sağlayabileceğinin düşünülmesi ile harika fikirler çıkabildiğini görüyoruz. İşte bu nedenle, görevi ve kademesi ne olursa olsun, tüm ekip arkadaşlarımızda bu konuda bir farkındalık yaratmayı amaçladık. Böylece tüm unvanların önüne "stratejik" kelimesini ekledik.

Bu uygulama ile herkes, yaptığı işin stratejik taraflarını da keşfedebilsin, işini bu anlayışla geliştirebilsin ve genel stratejiye "ortak" olsun istedik.”

rent-a-toyota
Antik Tiyatro Esin Kaynağı


Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. İnsan Kaynakları Müdürlüğü, stratejik unvan uygulaması ile birlikte “Town Hall” adı verilen bir başka süreci de yıl boyunca devreye alacak. Antik tiyatrolardan esinlenerek hayata geçirilecek uygulama ile tüm şirket çalışanları ve üst yönetimin sahnede olacağı kurguda, şirket stratejisinin masaya yatırılacağı interaktif bir platform oluşturulacak. Böylelikle üst yönetim ile çalışanlar daha sık bir araya gelecek ve tüm çalışanların sorular sorabileceği rahat bir ortam yaratılacak.

Haber ve Etkinlikler

Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota, 2020’de toplam satış adetleri baz alınarak gerçekleştirilen ortalama emisyonlara göre “en düşük CO2 salımına” sahip marka olarak bir kez daha öne çıktı. JATO verilerine göre 2020 yılında satılan tüm araçların ortalama CO2 emisyonları 97.5 g/km olarak hesaplandı. Toyota, Motorsporları için Hidrojen Motor Teknolojisi Geliştiriyor Toyota, Motorsporları için Hidrojen Motor Teknolojisi Geliştiriyor Toyota, karbon nötr bir mobilite toplumuna giden yolda hidrojen yakıt hücreli motor geliştirdiğini duyurdu. Toyota Corolla Sport üzerine yapılan bir yarış aracına yerleştirilen motor, ORC ROOKIE Racing adı altında yarışlara katılacak. Toyota, Yandex ile Güvenli Sürüş Projesini Başlattı Toyota, Yandex ile Güvenli Sürüş Projesini Başlattı Toyota, Türkiye’de de trafik kazalarını önleme konusunda başlattığı yeni proje ile sosyal sorumluluk yaklaşımına sürücüleri de ortak ediyor. Toyota, İddiasını Meksika Rallisi'nde Ortaya Koyacak Toyota, İddiasını Meksika Rallisi'nde Ortaya Koyacak 2020 Dünya Ralli Şampiyonası’na (WRC) güçlü bir başlangıç yapan Toyota, burada bir yine iddialı sonuçlar elde etmeyi hedefliyor.