Skip to Main Content (Press Enter)
Ne aramıştınız?
Beyond Zero

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. Entegre Yönetim Sistemleri

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş., müşteri memnuniyeti, kalite, çevresel sorumluluk, çalışan sağlığı ve güvenliği ile bilgi güvenliği alanlarında uluslararası standartlara uygun yönetim sistemlerini uygulamaktadır. Bu kapsamda; ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi, ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi ve ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi ile tüm süreçlerini sürekli iyileştirme anlayışıyla yönetmektedir.

Toyota olarak vizyonumuz, misyonumuz ve değerlerimiz doğrultusunda; paydaşlarımızın beklentilerini en üst seviyede karşılayabilmek, sektördeki liderliğimizi koruyabilmek ve sürdürülebilir bir gelecek için topluma katkı sağlamak amacıyla çalışanlarımızın katılımıyla etkin yönetim sistemlerini uyguluyoruz.

  • ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

    Müşteri şikâyetlerinin etkin şekilde değerlendirilmesini, çözüm süreçlerinin şeffaf ve adil yürütülmesini sağlayarak müşteri sadakati ve memnuniyetine katkı sunar.

  • ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi

    Çalışanların ve iş süreçlerinden etkilenen tüm tarafların sağlık ve güvenliğini korumak, iş kazalarını ve meslek hastalıklarını önlemek amacıyla sistematik çözümler sunar.

  • ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi

    Bilginin gizliliğini, bütünlüğünü ve erişilebilirliğini sağlayarak kuruluşun bilgi varlıklarını güvence altına alır, risk yönetimi yaklaşımı ile güvenli bir iş ortamı oluşturur.