E-Broşür Başvuru Merkezi Bayimizi Bulun Test Sürüşü Fiyat Listesi

Toyota Asistanım

Çok Özel Bir Yol Yardım Hizmeti

Toyota sahiplerinin sürüş keyfini kesintisiz yaşayabilmeleri için tasarlanan özel bir destek hizmetidir.

Toyota sahiplerinin sürüş keyfini kesintisiz yaşayabilmeleri için tasarlanan özel bir destek hizmetidir. Yaşayabileceğiniz olası aksiliklerde yola sorunsuz devam etmeniz için 7 gün/24 saat yanınızda olan Toyota Asistanım, aynı zamanda sadece aracınız için değil, hayatınızı kolaylaştıran hizmetlerle de sizin için her an desteğe hazır. Ayrıca Toyota Asistanım paketine sahip olan herkese Medline Acil Saglık Hizmetleri Paketi hediye! *

Toyota Asistanım Ayrıcalıklı Hizmetleri

1. Yol Kenarı Yardım
2. Aracın Çekilmesi/Kurtarılması
3. Kaza Tespit Hizmeti
4. Lastik Değiştirilmesi Hizmeti
5. Oto Kapı Kilit Hizmeti
6. Benzin bitmesi Durumunda Aracın Çekilmesi
7. Seyahate Devam Etmek İçin Kiralık Araç
8. Konut Çilingir Hizmeti
9. Danışmanlık Hizmetleri
10. Bilgi ve Organizasyon Hizmetleri
11. Ferdi Teminatlar

Toyota Asistanım İletişim

0800 211 61 66 
0212 233 31 45
 
7/24 Medline Acil Sağlık Hizmetleri
 
  • Doktorlu Kara Ambulansı Hizmeti
Hizmetimizin kapsamı üyelerimizin acil bir durumda Medline’a ilk ulaştığı andan itibaren, bulunduğu yere , iletilen acil doktor ve tam yoğun bakım donanımlı ambulans ile tedavisi tamamlanıncaya veya en uygun hastaneye nakli ve doktor ile buluşmasını takiben hastanedeki yatağına teslim edilinceye kadar sürer. Medline ambulansları, uluslararası standartlardaki donanımıyla doktor, anestezi teknisyeni ve ilkyardım eğitimi almış sürücüden oluşan bir ekiple hizmet vermektedir.
 
  • Telefon ile Tıbbi Danışmanlık
Hangi saatte olursa olsun (0212) 444 12 12 nolu telefondan kesintisiz tıbbi danışmanlık hizmeti Alarm Merkezi’ndeki görevli doktorlar tarafından verilmektedir. İlk çalışta doktor tarafından açılan bu telefona, cep telefonlarından alan kodu çevrilmeden ulaşılabilmektedir. Acil olan veya olmayan durumlarda Alarm Merkezi’ndeki doktor tarafından Medline Üyesine mevcut sağlık problemi konusunda aydınlatıcı bilgi verilir ve yapılması gerekenler konusunda yönlendirilir. Bu hizmette, ilaç tavsiye edilmez ve reçete düzenlenmez.
 
  • Medikal Bilgi Köprüsü ve Hastane Organizasyonu
Hastaya ulaşım esnasında tedavi kurumu (hastane vb.), ambulans, hasta yakını ve/veya doktoru arasında iletişim sağlanır. Hastanın durumu belli donanıma sahip bir hastanede çözülmesi gereken özel bir durumsa, Medline ekibi hasta ve hasta yakınına bu konudaki alternatifleri sunar ve hastanın hastanedeki yerinin önceden hazırlanmasını sağlayarak, acil durumu bir hizmet bütünlüğü içinde yönetir.  
 
 
 
*Medline Acil Sağlık Hizmet Paketi hediyesi araç ruhsat sahibine verilecek olup, 1 yıllık bireysel hizmet paketini kapsamaktadır. Bu hediye tüzel kişiler için geçerli değildir. Hizmet paketinin devreye girebilmesi için, ruhsat sahibi tarafından Toyota Yetkili Servisleri ziyaret edilerek aktivasyon yaptırılması gerekmektedir. Birden fazla Toyota araca sahip olan aynı ruhsat sahibinin, Medline'a 1 kez üye olma hakkı vardır.
E-Gizlilik Politikamız

Size daha iyi hizmet verebilmek için web sitemizde çerezler kullanıyoruz. Ayarları değiştirmek istiyorsanız çerezlerinizi buradan yönetebilirsiniz.