Biz Kimiz

We Respect We Kaizen!

Otomotiv sektöründe "müşteri memnuniyeti" ilkesine gerçek anlamıyla sadık kalıp başarısının sürekliliğini sağlayan Toyota, İnsan Kaynakları yönetiminde de bu ilkeyi esas almaktadır. Şirketin başarısında ve rekabet üstünlüğü sağlamasında en büyük payın çalışanların olduğuna inanmakta ve çalışanlarımızı en değerli varlığımız olarak görmekteyiz.

TOYOTA TÜRKİYE PAZARLAMA ve SATIŞ A.Ş.

Şirketimiz , Türkiye otomotiv sektöründe Toyota markalı araçların pazarlama, satış ve satış sonrası hizmetlerinden sorumlu uluslararası bir distribütör firmadır. 3 farklı lokasyonda hizmet vermektedir. Kartal’da Genel Müdürlük , Orhanlı’da Eğitim ve Yedek Parça Depo, Adapazarı’nda Satış Dağıtım Merkezi bulunmaktadır.
1 Ekim 2000 yılında %65 Sabancı Holding, %25 Toyota Motor A.Ş. ve %10 Mitsui ortaklığında kurulmuştur. 2009 yılında Sabancı Holding’e ait %65’lik hisseyi ALJ A.Ş. satın almıştır. 1 Ekim 2009 itibariyle %100 ALJ Holding’e bağlı yabancı sermayeli bir firma olarak faaliyetlerine devam etmektedir.

BİZ KİMİZ?

Otomotiv sektöründe "müşteri memnuniyeti" ilkesine gerçek anlamıyla sadık kalıp başarısının sürekliliğini sağlayan Toyota, İnsan Kaynakları yönetiminde de bu ilkeyi esas almaktadır. Şirketin başarısında ve rekabet üstünlüğü sağlamasında en büyük payın çalışanların olduğuna inanmakta ve çalışanlarımızı en değerli varlığımız olarak görmekteyiz. “We Respect, We Kaizen” sloganıyla yola çıktığımız tüm çalışmalarımızda hem çalışanlarımıza hem birlikte iş yaptığımız paydaşlarımıza karşı saygıyı ön plana koyuyoruz. Yaptığımız işi her zaman daha iyi yapma bilinciyle hareket ediyor ve bu bağlamda çalışanlarımızın gelişimini önceliğimize alıyoruz.

MİSYONUMUZ

Şirketin hedeflerine ulaşmasını sağlayacak insan kaynağının etkin yönetimi için; çalışanları hem bireysel hem de takım olarak geliştirerek performanslarını artırmalarını sağlayacak İnsan Kaynakları sistemlerini kurmak ve uygulamak, bu yolla çalışanlar tarafından en beğenilen, saygı duyulan ve tercih edilen bir firma olmak.

TOYOTA WAY DEĞERLERİ
/
ŞİRKET PROFİLİ
/

Haberler ve Etkinlikler

Toyota, Şimdiden 2050 Yılına Hazırlanıyor Toyota, Şimdiden 2050 Yılına Hazırlanıyor COVID-19 süreciyle birlikte çevreye verilen önem daha da arttı. Toyota, “2050 Çevre Hedefi” ile bu konuya verdiği önemi gözler önüne seriyor. Toyota Gazoo Racing eSports WRC'nin Sponsoru Oldu Toyota Gazoo Racing eSports WRC'nin Sponsoru Oldu Toyota Gazoo Racing, eSports WRC’nin sponsoru oldu. Bu anlaşma, resmi Dünya Ralli Şampiyonası yeni oyunu WRC 9’u da kapsayacak. Şu anda beşinci sezonunda olan eSports WRC, Ekim ayında heyecan verici “Grande Finale” ile son bulacak. Toyota RAV4, Güvenlik Testlerinde Zirvede Yer Aldı Toyota RAV4, Güvenlik Testlerinde Zirvede Yer Aldı SUV segmentinin yaratıcısı ve segmentine adını veren Toyota RAV4 modeli, tüm dünyada önde gelen çarpışma ve güvenlik testlerinden üst seviye dereceler elde etmeye devam ediyor. Toyota, Avrupa operasyonunda yenilenebilir enerji kullanıyor Toyota, Avrupa operasyonunda yenilenebilir enerji kullanıyor Doğayla dost hibrit teknolojisinin öncü ve lider markası olan Toyota, merkez binasının önüne son teknolojileri kullanarak rüzgar türbini ve güneş panelleri yerleştirdi.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın: