Müşteri memnuniyetinin de ötesinde, markayı ve markanın hizmetlerini tavsiye eden müşteriler oluşturmak nihai amacımızdır.Toyota olarak müşteri memnuniyetinin artırılması, iş süreçlerinde iyileştirme ve gelişim alanlarının tespit edilerek gerekli aksiyonların alınması, iyileştirilen iş süreçleri sonucunda algılanan hizmet kalitesinin tespiti ile müşteri bağlılığının artırılmasını hedeflemekteyiz.
Bu bağlamda, müşteri şikayetlerinin ele alınmasına ilişkin proses TS ISO 10002 standartı şartlarına uygun şekilde oluşturulmuştur.
Global Toyota politikalarına dayanarak, Toyota tarafından üretilen araçların Satış ve Satış Sonrası faaliyetlerinin çevresel etkilerinin azaltılması yönünde Toyota bayileri ile birlikte öncü olmayı ve örnek teşkil etmeyi amaçlamaktayız. Ekonominin ve çevrenin uyum içerisinde varolduğu 21. yüzyıl toplumuna katkıda bulunmak için faaliyetlerimizde sıfır emisyonu hedefler ve çevre teknolojilerini takip eder, toplumla birlik içinde ve yasal sorumlulukların üzerinde gönüllülük esasına dayanan faaliyetler geliştirir ve uygularız. Bu amaçla, Çevre Yönetim Sistemi’nin uygulanmasına dair proses TS ISO 14001 standartı şartlarına uygun şekilde oluşturulmuştur.