Toyota Olimpik Ruhu

"Start Your Impossible" Kampanyası ile Destekliyor
rent-a-toyota

Toyota’nın Olimpik ve Paralimpik Ruhunu Yansıtan Global Kampanyası Başladı…

Toyota’nın Uluslararası Olimpiyat ve Paralimpik sponsorluğu ile başlattığı global kampanyası “Start your impossible” aynı anda 27 ülkede başladı. “İmkansızı dene” teması üzerine kurulan “Start your impossible” kampanyası 9 Şubat’ta başlayan PyeongChang 2018 Olimpik Kış Oyunları ve ardından düzenlenecek Paralimpik Kış Oyunları boyunca sürecek. Bu işbirliği 2020 Tokyo Yaz Oyunları’nda da devam edecek.

rent-a-toyota

Start your impossible”, tüm atletler gibi Olimpik ve Paralimpik atletlerinin alçakgönüllülük, çok çalışma ve asla pes etmeyen değerlerini paylaşarak Toyota’nın evrimine işaret ediyor. Kampanya aynı zamanda Toyota’nın daha kapsayıcı ve sürdürülebilir toplum yaratmak adına uzun dönemli mobilite projesinin bir parçası olarak da dikkat çekiyor. Toyota, herkesin imkansızlıklarla mücadele edebileceğinin altını kendi teknolojileriyle çiziyor. Kampanya insanların özgürce hareket etmesi için yenilikçi fikirlerin ortaya koymasını da başarıyla ifade ediyor.

rent-a-toyota

Start your impossible” kampanyasında Olimpik ve Paralimpik Kış Oyunları’nın kahramanlarından oluşan reklam kampanyalarına da yer verilecek. Bu kampanyalarda; global ısınmadan, engellilerin karşılaştığı sorunlara ve yollardaki tehlikelere kadar birçok mesaj verilecek. Bu mesajla birlikte aynı zamanda Toyota’nın sahip olduğu teknolojilere de vurgu yapılacak.

Toyota, mobilitenin yalnızca otomobillerden oluşmadığına dikkat çekerek hareket kabiliyetinin her insanın hakkı olduğuna inanıyor. Bu kampanya ile herkese özgürlük sağlama isteğinin bir yansıması olarak dikkat çekiyor. Toyota “Start your impossible” global kurumsal kampanyası ile, çalışanlarına, partnerlerine ve müşterilerine ilham vermeyi de amaçlıyor.

rent-a-toyota

Start your impossible” kampanyasıyla ilgili detayları www.mobilityforall.com adresinden inceleyebilirsiniz. Ayrıca, tanıtım videosuna da buradan adresinden ulaşabilirsiniz.

Haber ve Etkinlikler

Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota, 2020’de toplam satış adetleri baz alınarak gerçekleştirilen ortalama emisyonlara göre “en düşük CO2 salımına” sahip marka olarak bir kez daha öne çıktı. JATO verilerine göre 2020 yılında satılan tüm araçların ortalama CO2 emisyonları 97.5 g/km olarak hesaplandı. Toyota, Motorsporları için Hidrojen Motor Teknolojisi Geliştiriyor Toyota, Motorsporları için Hidrojen Motor Teknolojisi Geliştiriyor Toyota, karbon nötr bir mobilite toplumuna giden yolda hidrojen yakıt hücreli motor geliştirdiğini duyurdu. Toyota Corolla Sport üzerine yapılan bir yarış aracına yerleştirilen motor, ORC ROOKIE Racing adı altında yarışlara katılacak. Toyota, Yandex ile Güvenli Sürüş Projesini Başlattı Toyota, Yandex ile Güvenli Sürüş Projesini Başlattı Toyota, Türkiye’de de trafik kazalarını önleme konusunda başlattığı yeni proje ile sosyal sorumluluk yaklaşımına sürücüleri de ortak ediyor. Toyota, İddiasını Meksika Rallisi'nde Ortaya Koyacak Toyota, İddiasını Meksika Rallisi'nde Ortaya Koyacak 2020 Dünya Ralli Şampiyonası’na (WRC) güçlü bir başlangıç yapan Toyota, burada bir yine iddialı sonuçlar elde etmeyi hedefliyor.