Toyota Olimpik Ruhu

"Start Your Impossible" Kampanyası ile Destekliyor
/

Toyota’nın Olimpik ve Paralimpik Ruhunu Yansıtan Global Kampanyası Başladı…

Toyota’nın Uluslararası Olimpiyat ve Paralimpik sponsorluğu ile başlattığı global kampanyası “Start your impossible” aynı anda 27 ülkede başladı. “İmkansızı dene” teması üzerine kurulan “Start your impossible” kampanyası 9 Şubat’ta başlayan PyeongChang 2018 Olimpik Kış Oyunları ve ardından düzenlenecek Paralimpik Kış Oyunları boyunca sürecek. Bu işbirliği 2020 Tokyo Yaz Oyunları’nda da devam edecek.

/

Start your impossible”, tüm atletler gibi Olimpik ve Paralimpik atletlerinin alçakgönüllülük, çok çalışma ve asla pes etmeyen değerlerini paylaşarak Toyota’nın evrimine işaret ediyor. Kampanya aynı zamanda Toyota’nın daha kapsayıcı ve sürdürülebilir toplum yaratmak adına uzun dönemli mobilite projesinin bir parçası olarak da dikkat çekiyor. Toyota, herkesin imkansızlıklarla mücadele edebileceğinin altını kendi teknolojileriyle çiziyor. Kampanya insanların özgürce hareket etmesi için yenilikçi fikirlerin ortaya koymasını da başarıyla ifade ediyor.

/

Start your impossible” kampanyasında Olimpik ve Paralimpik Kış Oyunları’nın kahramanlarından oluşan reklam kampanyalarına da yer verilecek. Bu kampanyalarda; global ısınmadan, engellilerin karşılaştığı sorunlara ve yollardaki tehlikelere kadar birçok mesaj verilecek. Bu mesajla birlikte aynı zamanda Toyota’nın sahip olduğu teknolojilere de vurgu yapılacak.

Toyota, mobilitenin yalnızca otomobillerden oluşmadığına dikkat çekerek hareket kabiliyetinin her insanın hakkı olduğuna inanıyor. Bu kampanya ile herkese özgürlük sağlama isteğinin bir yansıması olarak dikkat çekiyor. Toyota “Start your impossible” global kurumsal kampanyası ile, çalışanlarına, partnerlerine ve müşterilerine ilham vermeyi de amaçlıyor.

/

Start your impossible” kampanyasıyla ilgili detayları www.mobilityforall.com adresinden inceleyebilirsiniz. Ayrıca, tanıtım videosuna da buradan adresinden ulaşabilirsiniz.

Haber ve Etkinlikler

Toyota Türkiye Pazarlama Direktörü En Etkin 50 CMO Arasında Toyota Türkiye Pazarlama Direktörü En Etkin 50 CMO Arasında Toyota Türkiye Pazarlama Direktörü Barış Erdim, Fortune Türkiye ve DataExpert işbirliği ile düzenlenen Türkiye’de “En Etkin 50 CMO” arasındaki yerini aldı. Sınıfında fark yaratacak Toyota Corolla Hatchback Türkiye yollarına çıkıyor Sınıfında fark yaratacak Toyota Corolla Hatchback Türkiye yollarına çıkıyor Corolla Hatchback, hibrit versiyonları başta olmak üzere benzinli seçenekleriyle de segmentindeki en iddialı ve farklı modellerden biri olacak. Toyota İstemsiz Hızlanmanın Yol Açtığı Kazaları Önleyecek Toyota İstemsiz Hızlanmanın Yol Açtığı Kazaları Önleyecek Beklenmedik hızlanmalara karşı geliştirilen “Kontrollü Hızlanma Fonksiyonu”, istemsiz hızlanma durumuna anında müdahale ederek olası kazaları engelleyecek. Toyota Start-up Ödüllerinin Finalistlerini Açıkladı Toyota Start-up Ödüllerinin Finalistlerini Açıkladı Dünya çapında yapılan bu yarışma ile insanların daha özgürce hareket etmelerini ve günlük yaşamlarını kolaylaştıracak yenilikçi çözümler sunan şirketler hedeflendi.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için internet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız internet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.