Toyota Bir Kez Daha

Dünyanın En Değerli Otomobil Markası

Toyota, Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen "2014 Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasında otomotiv sektöründe zirveyi kimseye bırakmıyor. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Toyota’nın güçlü kurumsal ve finansal yapısı ile bu sıralamada öne çıktığını kaydetti. Bozkurt, tüketici tercihlerinin de bu seçimde önemli bir kriter olarak rol oynadığını belirtti.

toyota-dunyanin-en-degerli-markasi_02   dunyanin-en-degerli-markasi-toyota_02
 
Yeniliklerin öncüsü Toyota, Interbrand'in 2014 yılı "Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasında tüm otomobil markaları arasında 1’nci sırada yer aldı. 2004 yılından bu yana sektöründe birinci sırada yer alan Toyota, Interbrand’in 2014 yılı raporunda yüzde 20’lik bir büyüme göstererek marka değerini 42 milyar 392 milyon dolara yükseltti. Toyota bu marka değeri ile bir önceki yıla göre iki basamak yukarı çıktı ve 8’inci sıraya yerleşti.

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Toyota’nın güçlü kurumsal ve finansal yapısı ile yeni teknolojilere yaptığı yatırımın her yıl karşılığını bulduğunu belirtti. Bozkurt, özellikle çevreci teknolojileri ve sürdürülebilir ulaşım vizyonuyla Toyota’nın sektöründe öncü bir konumda olduğunu da belirterek şunları söyledi;

“Teknoloji liderliği ile ön plana çıkan Toyota, güvenli, konforlu, çevreci ve enerji tasarruflu otomobiller üretme amacıyla her yıl milyarlarca doları AR-GE merkezlerine aktarmaktadır. Toyota’nın teknolojiye yaptığı yatırım ve müşterilerine verdiği önem markamızı Interbrand araştırmasında son 11 yıldır zirveye taşımıştır. Temel felsefesi insana saygı ve sürekli iyileştirme olan Toyota, en değerli otomobil markası sıralamasında zirvede yer almaktadır. Tüketici tercihlerinin de Interbrand seçiminde önemli derecede rol oynamıştır”

40 yılı aşkın bir süredir daha çevre dostu sürdürülebilir çözümlerin tasarımı ve gelişimi için çalışan Toyota, yeni teknolojiler üretme vizyonunu devam ettiriyor.
 
*Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen ‘2014 Dünyanın En Değerli Markaları’ araştırma verilerine göre Toyota dünyanın en değerli otomotiv markası.

Haber ve Etkinlikler

Hidrojen Yakıtlı Toyota Mirai’den Dünya Menzil Rekoru Hidrojen Yakıtlı Toyota Mirai’den Dünya Menzil Rekoru Toyota’nın hidrojen yakıt hücreli aracı yeni Mirai, tek depoyla 1000 kilometrenin üzerinde yol kat ederek bu alandaki dünya rekorunu daha da ileriye taşıdı. Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka TOYOTA GAZOO Racing, FIA Dünya Dayanıklılık Şampiyonası’nın (WEC) Hiper Araç çağını başlatan ilk yarışında galibiyet elde etti. 2021 sezonunun ilk mücadelesi olan 6 Saat Spa-Francorchamps yarışında damalı bayrağa ilk ulaşan Dünya Şampiyonu Toyota’nın hibrit hiper aracı GR010 HYBRID oldu. Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota, 2020’de toplam satış adetleri baz alınarak gerçekleştirilen ortalama emisyonlara göre “en düşük CO2 salımına” sahip marka olarak bir kez daha öne çıktı. JATO verilerine göre 2020 yılında satılan tüm araçların ortalama CO2 emisyonları 97.5 g/km olarak hesaplandı. Toyota, Motorsporları için Hidrojen Motor Teknolojisi Geliştiriyor Toyota, Motorsporları için Hidrojen Motor Teknolojisi Geliştiriyor Toyota, karbon nötr bir mobilite toplumuna giden yolda hidrojen yakıt hücreli motor geliştirdiğini duyurdu. Toyota Corolla Sport üzerine yapılan bir yarış aracına yerleştirilen motor, ORC ROOKIE Racing adı altında yarışlara katılacak.