Toyota Bir Kez Daha

Dünyanın En Değerli Otomobil Markası

Toyota, Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen "2014 Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasında otomotiv sektöründe zirveyi kimseye bırakmıyor. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Toyota’nın güçlü kurumsal ve finansal yapısı ile bu sıralamada öne çıktığını kaydetti. Bozkurt, tüketici tercihlerinin de bu seçimde önemli bir kriter olarak rol oynadığını belirtti.

toyota-dunyanin-en-degerli-markasi_02   dunyanin-en-degerli-markasi-toyota_02
 
Yeniliklerin öncüsü Toyota, Interbrand'in 2014 yılı "Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasında tüm otomobil markaları arasında 1’nci sırada yer aldı. 2004 yılından bu yana sektöründe birinci sırada yer alan Toyota, Interbrand’in 2014 yılı raporunda yüzde 20’lik bir büyüme göstererek marka değerini 42 milyar 392 milyon dolara yükseltti. Toyota bu marka değeri ile bir önceki yıla göre iki basamak yukarı çıktı ve 8’inci sıraya yerleşti.
 
Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Toyota’nın güçlü kurumsal ve finansal yapısı ile yeni teknolojilere yaptığı yatırımın her yıl karşılığını bulduğunu belirtti. Bozkurt, özellikle çevreci teknolojileri ve sürdürülebilir ulaşım vizyonuyla Toyota’nın sektöründe öncü bir konumda olduğunu da belirterek şunları söyledi;

“Teknoloji liderliği ile ön plana çıkan Toyota, güvenli, konforlu, çevreci ve enerji tasarruflu otomobiller üretme amacıyla her yıl milyarlarca doları AR-GE merkezlerine aktarmaktadır. Toyota’nın teknolojiye yaptığı yatırım ve müşterilerine verdiği önem markamızı Interbrand araştırmasında son 11 yıldır zirveye taşımıştır. Temel felsefesi insana saygı ve sürekli iyileştirme olan Toyota, en değerli otomobil markası sıralamasında zirvede yer almaktadır. Tüketici tercihlerinin de Interbrand seçiminde önemli derecede rol oynamıştır”
 
40 yılı aşkın bir süredir daha çevre dostu sürdürülebilir çözümlerin tasarımı ve gelişimi için çalışan Toyota, yeni teknolojiler üretme vizyonunu devam ettiriyor.
 
*Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen ‘2014 Dünyanın En Değerli Markaları’ araştırma verilerine göre Toyota dünyanın en değerli otomotiv markası.

Haber ve Etkinlikler

Toyota’nın Hedefi İspanya Rallisi’nde Liderliği Korumak Toyota’nın Hedefi İspanya Rallisi’nde Liderliği Korumak Toyota’nın yarış takımı Toyota Gazoo Racing, Dünya Ralli Şampiyonası’nın sondan bir önceki yarışı olan İspanya Rallisi’ne Üreticiler Şampiyonası’ndaki liderliğini koruma hedefiyle çıkıyor. Takvimdeki tek asfalt ve toprak karışımı rallinin, takımları ve otomobilleri hem taktiksel hem de fiziksel olarak zorlaması bekleniyor. Toyota Corolla ve Rav4 Zirveyi Bırakmıyor Toyota Corolla ve Rav4 Zirveyi Bırakmıyor Toyota’nın efsanevi modeli Corolla ile segmentinin doğuşuna öncülük eden RAV4, dünyada en çok tercih edilen araçlar olmayı sürdürüyor. Corolla, 2018 yılının ilk 8 ayında en yakın rakibine 94 bin 182 adet fark atarak hem segmentinde hem de tüm otomotiv sektöründe dünyanın en çok satan modeli olarak öne çıkıyor. Toyota GAZOO Racing 2019 WRC Pilot Kadrosunu Açıkladı Toyota GAZOO Racing 2019 WRC Pilot Kadrosunu Açıkladı TOYOTA GAZOO Racing’in, 2019 Dünya Ralli Şampiyonası sezonu için pilot kadrosu belli oldu. 2019 sezonunda, Yaris WRC’nin direksiyonunda, yeni sezonda Tänak ve Latvala’nın yanı sıra, başarılı sürücü Kris Meeke de yer alacak. Toyota önümüzdeki yıl da yapılacak tüm yarışlara üç Yaris WRC ile katılacak. Toyota Hilux’tan 50’nci Yılında Türkiye’ye Özel Versiyon Toyota Hilux’tan 50’nci Yılında Türkiye’ye Özel Versiyon En zor arazi şartlarında bile “Durdurulamaz” kimliği ile efsaneleşen Toyota’nın pick-up modeli Hilux, 50’nci yıldönümünde Türkiye’ye özel bir versiyon sunuyor. Türkiye’de 50’nci yıl anısına satışa sunulan Hilux 4x4 Hi-Cruiser A/T 50.yıl versiyonu yenilikleriyle dikkat çekiyor.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın: