Toyota Bir Kez Daha

Dünyanın En Değerli Otomobil Markası

Toyota, Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen "2014 Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasında otomotiv sektöründe zirveyi kimseye bırakmıyor. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Toyota’nın güçlü kurumsal ve finansal yapısı ile bu sıralamada öne çıktığını kaydetti. Bozkurt, tüketici tercihlerinin de bu seçimde önemli bir kriter olarak rol oynadığını belirtti.

toyota-dunyanin-en-degerli-markasi_02   dunyanin-en-degerli-markasi-toyota_02
 
Yeniliklerin öncüsü Toyota, Interbrand'in 2014 yılı "Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasında tüm otomobil markaları arasında 1’nci sırada yer aldı. 2004 yılından bu yana sektöründe birinci sırada yer alan Toyota, Interbrand’in 2014 yılı raporunda yüzde 20’lik bir büyüme göstererek marka değerini 42 milyar 392 milyon dolara yükseltti. Toyota bu marka değeri ile bir önceki yıla göre iki basamak yukarı çıktı ve 8’inci sıraya yerleşti.
 
Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Toyota’nın güçlü kurumsal ve finansal yapısı ile yeni teknolojilere yaptığı yatırımın her yıl karşılığını bulduğunu belirtti. Bozkurt, özellikle çevreci teknolojileri ve sürdürülebilir ulaşım vizyonuyla Toyota’nın sektöründe öncü bir konumda olduğunu da belirterek şunları söyledi;

“Teknoloji liderliği ile ön plana çıkan Toyota, güvenli, konforlu, çevreci ve enerji tasarruflu otomobiller üretme amacıyla her yıl milyarlarca doları AR-GE merkezlerine aktarmaktadır. Toyota’nın teknolojiye yaptığı yatırım ve müşterilerine verdiği önem markamızı Interbrand araştırmasında son 11 yıldır zirveye taşımıştır. Temel felsefesi insana saygı ve sürekli iyileştirme olan Toyota, en değerli otomobil markası sıralamasında zirvede yer almaktadır. Tüketici tercihlerinin de Interbrand seçiminde önemli derecede rol oynamıştır”
 
40 yılı aşkın bir süredir daha çevre dostu sürdürülebilir çözümlerin tasarımı ve gelişimi için çalışan Toyota, yeni teknolojiler üretme vizyonunu devam ettiriyor.
 
*Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen ‘2014 Dünyanın En Değerli Markaları’ araştırma verilerine göre Toyota dünyanın en değerli otomotiv markası.

Haber ve Etkinlikler

TOYOTA Yükseköğretim Kurumları Sınavı'nda SÜRÜCÜLERİ “KORNA ÇALMAMAYA” DAVET EDİYOR TOYOTA Yükseköğretim Kurumları Sınavı'nda SÜRÜCÜLERİ “KORNA ÇALMAMAYA” DAVET EDİYOR Toyota, 30 Haziran cumartesi ve 1 Temmuz pazar günü yüzbinlerce öğrencinin katılacağı Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) için “Korna çalmayın” çağrısını yineledi. Toyota Yenilikçi Teknolojileri İle Sektöründe Patent Lideri Toyota Yenilikçi Teknolojileri İle Sektöründe Patent Lideri Toyota, yenilikçi teknolojileri ve akıllı çözümleriyle otomotiv sektörüne önderlik etmeyi sürdürüyor. Hibrit ve yakıt hücreli otomobiller konusunda öncü rol üstlenen Toyota sunduğu mobilite çözümleriyle de öne çıkarak üst üste dördüncü yıl ABD’de en çok patent alan otomobil markası oldu. Toyota’nın Üstün Hibrit Teknolojisi Le Mans’ta Tarihi Zafere Ulaştı Toyota’nın Üstün Hibrit Teknolojisi Le Mans’ta Tarihi Zafere Ulaştı Toyota’nın yarış takımı Toyota GAZOO Racing, dünyanın en zorlu pist yarışlarından biri olan Le Mans 24 Saat’te birinciliği kazanmayı başardı. Dünya Dayanıklılık Şampiyonası’nın (WEC) ikinci yarışı olan 24 saatlik Le Mans yarışında Toyota TS050 HYBRID otomobilleri, tarihi bir zafere imza atarak ilk 2 sırayı paylaştı. Toyota, 24 Saatlik Le Mans Yarışında İlk Zaferini Kazanmayı Hedefliyor Toyota, 24 Saatlik Le Mans Yarışında İlk Zaferini Kazanmayı Hedefliyor Toyota, Dünya Dayanıklılık Şampiyonası’nın (WEC) ikinci yarışı olan Le Mans 24 Saat yarışındaki mücadelede zirveyi hedefliyor. Şampiyonanın açılış yarışında ilk iki sırayı alarak büyük bir başarıya imza atan Toyota, 1,000 HP’lik iki TS050 Hybrid yarış aracıyla 86’ncı kez düzenlenen klasik yarışta yer alacak.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın: