Toyota Bir Kez Daha

Dünyanın En Değerli Otomobil Markası

Toyota, Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen "2014 Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasında otomotiv sektöründe zirveyi kimseye bırakmıyor. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Toyota’nın güçlü kurumsal ve finansal yapısı ile bu sıralamada öne çıktığını kaydetti. Bozkurt, tüketici tercihlerinin de bu seçimde önemli bir kriter olarak rol oynadığını belirtti.

toyota-dunyanin-en-degerli-markasi_02   dunyanin-en-degerli-markasi-toyota_02
 
Yeniliklerin öncüsü Toyota, Interbrand'in 2014 yılı "Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasında tüm otomobil markaları arasında 1’nci sırada yer aldı. 2004 yılından bu yana sektöründe birinci sırada yer alan Toyota, Interbrand’in 2014 yılı raporunda yüzde 20’lik bir büyüme göstererek marka değerini 42 milyar 392 milyon dolara yükseltti. Toyota bu marka değeri ile bir önceki yıla göre iki basamak yukarı çıktı ve 8’inci sıraya yerleşti.

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, Toyota’nın güçlü kurumsal ve finansal yapısı ile yeni teknolojilere yaptığı yatırımın her yıl karşılığını bulduğunu belirtti. Bozkurt, özellikle çevreci teknolojileri ve sürdürülebilir ulaşım vizyonuyla Toyota’nın sektöründe öncü bir konumda olduğunu da belirterek şunları söyledi;

“Teknoloji liderliği ile ön plana çıkan Toyota, güvenli, konforlu, çevreci ve enerji tasarruflu otomobiller üretme amacıyla her yıl milyarlarca doları AR-GE merkezlerine aktarmaktadır. Toyota’nın teknolojiye yaptığı yatırım ve müşterilerine verdiği önem markamızı Interbrand araştırmasında son 11 yıldır zirveye taşımıştır. Temel felsefesi insana saygı ve sürekli iyileştirme olan Toyota, en değerli otomobil markası sıralamasında zirvede yer almaktadır. Tüketici tercihlerinin de Interbrand seçiminde önemli derecede rol oynamıştır”

40 yılı aşkın bir süredir daha çevre dostu sürdürülebilir çözümlerin tasarımı ve gelişimi için çalışan Toyota, yeni teknolojiler üretme vizyonunu devam ettiriyor.
 
*Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen ‘2014 Dünyanın En Değerli Markaları’ araştırma verilerine göre Toyota dünyanın en değerli otomotiv markası.

Haber ve Etkinlikler

Toyota, Türkiye Rallisi’nde Yeniden Zafer İstiyor Toyota, Türkiye Rallisi’nde Yeniden Zafer İstiyor Toyota, Finlandiya ve Almanya Rallileri’nden sonra 12-15 Eylül tarihlerinde yapılacak Türkiye Rallisi’ne de favori olarak geliyor. Toyota TNGA Platformunu Küçük Segmente Taşıyor Toyota TNGA Platformunu Küçük Segmente Taşıyor Toyota’nın sürüş kalitesi, yol tutuş ve tasarım konusunda dikkat çekici otomobiller üretmesini sağlayan TNGA mimarisi yeni platformlara aktarılıyor! Toyota Sürücüsüz Otomobil Çalışmalarına Devam Ediyor Toyota Sürücüsüz Otomobil Çalışmalarına Devam Ediyor Toyota ve Pony.ai, otonom araçların geliştirilmesini ve kullanımını hızlandırmak amacıyla otonom bir sürüş pilotu üzerinde işbirliği yapıyor. Toyota ve Suzuki Uzun Vadeli İşbirliğine Gidiyor Toyota ve Suzuki Uzun Vadeli İşbirliğine Gidiyor Toyota ve Suzuki uzun vadeli bir ortaklık kurmak amacıyla sermaye ittifakına ilişkin yeni bir anlaşma yaptı.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın: