Şirketimiz ve İK Misyonumuz

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.


Şirketimiz, Türkiye otomotiv sektöründe Toyota markalı araçların pazarlama, satış ve satış sonrası hizmetlerinden sorumlu uluslararası bir distribütör firmadır. 3 farklı lokasyonda hizmet vermektedir. Kartal’da Genel Müdürlük, Orhanlı’da Eğitim Merkezi ve Yedek Parça Depo, Adapazarı’nda Satış Dağıtım Merkezi bulunmaktadır.

1 Ekim 2000 yılında %65 Sabancı Holding, %25 Toyota Motor A.Ş. ve %10 Mitsui ortaklığında kurulmuştur. 2009 yılında Sabancı Holding’e ait %65’lik hisseyi ALJ A.Ş. satın almıştır. 1 Ekim 2009 itibariyle %100 ALJ Holding’e bağlı yabancı sermayeli bir firma olarak faaliyetlerine devam etmektedir.

Toyota Türkiye İnsan Kaynakları

İşveren Markamızın adını, gücünü ve vaadini Toyota kültürünün en temel iki değeri olan; “İnsana Saygı(Respect)” ve “Sürekli Gelişim (Kaizen)”belirledi.

“İnsana Saygı” değeri ile takım çalışması ve karşılıklı güveni kamçılamayı hedeflerken, Sürekli Gelişim(Kaizen) ile de asla sonu gelmeyen bir gelişim yolculuğundan bahsetmekteyiz.

“Çalışan Değer Önermemiz – We Respect We Kaizen” ile çalışanlara, potansiyel adaylara ve ayrılan çalışanlara; “Sürekli Gelişim” ve “İnsana Saygı” değerlerini kelime anlamlarının da ötesine geçecek ölçüde hissettirmeyi ve deneyimletmeyi hedefledik, süreci değer yaratma üzerine kurguladık ve son olarak başarının tanımını da işveren markası vaadimiz ve kültürümüz ile örtüşecek kişisel hikâyeleri oluşturabilmek olarak belirledik.

sirketimiz-article

Takım Anlaşmamız


takim-anlasmasi - Article

İNSAN KAYNAKLARI MİSYONUMUZ

Potansiyel adayların, 
"Toyota’da çalışmak için can atıyorum!”
 
Çalışanların, 
“Toyota’da çalıştığım için çok mutluyum!”
 
Şirketimizden ayrılanların ise, 
“İyi ki Toyota’da çalışmışım, herkese tavsiye ederim!”
 
diyebileceği bir dünya yaratmak.
 
Bu misyonu sahiplenecek, ileri taşıyacak İnsan Kaynakları ekibi olarak yürüttüğümüz tüm çalışmaları, kurduğumuz tüm sistemleri ve bunları hayata geçirirken ki temelimizi bu misyon çerçevesinde atıyoruz.

Haber ve Etkinlikler

Toyota'dan Korna Gürültüsüne Karşı Kulak Maskesi Toyota'dan Korna Gürültüsüne Karşı Kulak Maskesi Toyota’nın 5 yıl önce başlattığı toplumsal sosyal sorumluluk hareketi olan “Korna Çalma Huzurumu Çalma” projesinde sıra dışı bir etkinlik daha düzenlendi. Toyota Plaza Bakırcılar Bir Kez Daha Avrupa'nın En İyisi Toyota Plaza Bakırcılar Bir Kez Daha Avrupa'nın En İyisi Toyota’nın her yıl düzenlediği “Ichiban” Avrupa Müşteri Memnuniyeti Ödülleri’nin 2020 yılı kazananları belli oldu. 2012, 2018 ve 2019 yıllarından sonra kazanan bu yıl da Antalya Toyota Plaza Bakırcılar oldu. Toyota, 2020 Yılının da En Değerli Markası Toyota, 2020 Yılının da En Değerli Markası BrandZ tarafından her yıl gerçekleştirilen en değerli 100 küresel marka raporunda, Toyota dünyanın en değerli otomobil markaları sıralamasında zirveyi bu yıl da kimseye bırakmadı. Toyota Yeni GR Yaris Ürün Gamını Tanıttı Toyota Yeni GR Yaris Ürün Gamını Tanıttı TOYOTA GAZOO Racing Dünya Ralli Şampiyonası takımının deneyimlerinden elde edilerek yapılan yeni GR Yaris, aynı zamanda profesyonel yarış pilotlarının deneyimleri dikkate alınarak geliştirildi.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için internet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız internet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.