Şirketimiz ve İK Misyonumuz

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.


Şirketimiz, Türkiye otomotiv sektöründe Toyota markalı araçların pazarlama, satış ve satış sonrası hizmetlerinden sorumlu uluslararası bir distribütör firmadır. 3 farklı lokasyonda hizmet vermektedir. Kartal’da Genel Müdürlük, Orhanlı’da Eğitim Merkezi ve Yedek Parça Depo, Adapazarı’nda Satış Dağıtım Merkezi bulunmaktadır.

1 Ekim 2000 yılında %65 Sabancı Holding, %25 Toyota Motor A.Ş. ve %10 Mitsui ortaklığında kurulmuştur. 2009 yılında Sabancı Holding’e ait %65’lik hisseyi ALJ A.Ş. satın almıştır. 1 Ekim 2009 itibariyle %100 ALJ Holding’e bağlı yabancı sermayeli bir firma olarak faaliyetlerine devam etmektedir.

Toyota Türkiye İnsan Kaynakları

İşveren Markamızın adını, gücünü ve vaadini Toyota kültürünün en temel iki değeri olan; “İnsana Saygı(Respect)” ve “Sürekli Gelişim (Kaizen)”belirledi.

“İnsana Saygı” değeri ile takım çalışması ve karşılıklı güveni kamçılamayı hedeflerken, Sürekli Gelişim(Kaizen) ile de asla sonu gelmeyen bir gelişim yolculuğundan bahsetmekteyiz.

“Çalışan Değer Önermemiz – We Respect We Kaizen” ile çalışanlara, potansiyel adaylara ve ayrılan çalışanlara; “Sürekli Gelişim” ve “İnsana Saygı” değerlerini kelime anlamlarının da ötesine geçecek ölçüde hissettirmeyi ve deneyimletmeyi hedefledik, süreci değer yaratma üzerine kurguladık ve son olarak başarının tanımını da işveren markası vaadimiz ve kültürümüz ile örtüşecek kişisel hikâyeleri oluşturabilmek olarak belirledik.

sirketimiz-article

Takım Anlaşmamız


takim-anlasmasi - Article

İNSAN KAYNAKLARI MİSYONUMUZ

Potansiyel adayların, 
"Toyota’da çalışmak için can atıyorum!”
 
Çalışanların, 
“Toyota’da çalıştığım için çok mutluyum!”
 
Şirketimizden ayrılanların ise, 
“İyi ki Toyota’da çalışmışım, herkese tavsiye ederim!”
 
diyebileceği bir dünya yaratmak.
 
Bu misyonu sahiplenecek, ileri taşıyacak İnsan Kaynakları ekibi olarak yürüttüğümüz tüm çalışmaları, kurduğumuz tüm sistemleri ve bunları hayata geçirirken ki temelimizi bu misyon çerçevesinde atıyoruz.

Haber ve Etkinlikler

Toyota Yeni Teknolojileriyle Sağlıklı Geleceğe Işık Tutuyor Toyota Yeni Teknolojileriyle Sağlıklı Geleceğe Işık Tutuyor İnsan hayatını kolaylaştıracak teknolojileri tanıtan Toyota, daha çevreci ve daha sağlıklı yaşam alanları oluşturarak herkese hareket özgürlüğü sağlamayı amaçlıyor. Toyota RAV4'ün Global Satışları 10 Milyon Adedi Aştı Toyota RAV4'ün Global Satışları 10 Milyon Adedi Aştı Toyota’nın SUV segmentine adını veren RAV4 modeli tüm dünyada 10 milyon satış adedini aştı. Dünyanın en çok satan SUV modeli olan RAV4, 2019 yılında da dünyada satış sıralamasında birinci sıraya yerleşmişti. Toyota ve BYD, Elektrikli Araç İçin Yeni Şirket Kurdu Toyota ve BYD, Elektrikli Araç İçin Yeni Şirket Kurdu Toyota ve Çinli otomobil üreticisi BYD, yüzde 100 elektrikli araçlar sunmak için daha önce yaptıkları anlaşmayı hayata geçirerek şirketin kurulduğunu ilan etti. Toyota'dan Anlamlı Çağrı Toyota'dan Anlamlı Çağrı "23 Nisan'ı Evlerde Balkonlarda Kutlayalım" Toyota, her yıl geleneksel olarak tüm Türkiye’ye yayılmış plazalarında coşku içinde kutladığı 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı bu kez evlerde, balkonlarda kutlayalım çağrısı yaptı.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın: