Şirketimiz ve İK Misyonumuz

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.


Şirketimiz, Türkiye otomotiv sektöründe Toyota markalı araçların pazarlama, satış ve satış sonrası hizmetlerinden sorumlu uluslararası bir distribütör firmadır. 3 farklı lokasyonda hizmet vermektedir. Kartal’da Genel Müdürlük, Orhanlı’da Eğitim Merkezi ve Yedek Parça Depo, Adapazarı’nda Satış Dağıtım Merkezi bulunmaktadır.

1 Ekim 2000 yılında %65 Sabancı Holding, %25 Toyota Motor A.Ş. ve %10 Mitsui ortaklığında kurulmuştur. 2009 yılında Sabancı Holding’e ait %65’lik hisseyi ALJ A.Ş. satın almıştır. 1 Ekim 2009 itibariyle %100 ALJ Holding’e bağlı yabancı sermayeli bir firma olarak faaliyetlerine devam etmektedir.

Toyota Türkiye İnsan Kaynakları

İşveren Markamızın adını, gücünü ve vaadini Toyota kültürünün en temel iki değeri olan; “İnsana Saygı(Respect)” ve “Sürekli Gelişim (Kaizen)”belirledi.

“İnsana Saygı” değeri ile takım çalışması ve karşılıklı güveni kamçılamayı hedeflerken, Sürekli Gelişim(Kaizen) ile de asla sonu gelmeyen bir gelişim yolculuğundan bahsetmekteyiz.

“Çalışan Değer Önermemiz – We Respect We Kaizen” ile çalışanlara, potansiyel adaylara ve ayrılan çalışanlara; “Sürekli Gelişim” ve “İnsana Saygı” değerlerini kelime anlamlarının da ötesine geçecek ölçüde hissettirmeyi ve deneyimletmeyi hedefledik, süreci değer yaratma üzerine kurguladık ve son olarak başarının tanımını da işveren markası vaadimiz ve kültürümüz ile örtüşecek kişisel hikâyeleri oluşturabilmek olarak belirledik.

sirketimiz-article

Takım Anlaşmamız


takim-anlasmasi - Article

İNSAN KAYNAKLARI MİSYONUMUZ

Potansiyel adayların, 
"Toyota’da çalışmak için can atıyorum!”
 
Çalışanların, 
“Toyota’da çalıştığım için çok mutluyum!”
 
Şirketimizden ayrılanların ise, 
“İyi ki Toyota’da çalışmışım, herkese tavsiye ederim!”
 
diyebileceği bir dünya yaratmak.
 
Bu misyonu sahiplenecek, ileri taşıyacak İnsan Kaynakları ekibi olarak yürüttüğümüz tüm çalışmaları, kurduğumuz tüm sistemleri ve bunları hayata geçirirken ki temelimizi bu misyon çerçevesinde atıyoruz.

Haber ve Etkinlikler

Toyota Hibrit'teki Liderliğini, Sıfır Emisyonlu Araçlara Taşıyor Toyota Hibrit'teki Liderliğini, Sıfır Emisyonlu Araçlara Taşıyor Toyota, önümüzdeki 10 yıl içinde Avrupa’da toplam pazarda satılacağı öngörülen 45 milyon adetten fazla “0” emisyonlu araç sayısını daha da artırmak için çalışmalarına hız verdi. Toyota Sürdürülebilir Hidrojen Enerjisiyle Eyfel'i Aydınlattı Toyota Sürdürülebilir Hidrojen Enerjisiyle Eyfel'i Aydınlattı Avrupa’nın en ikonik simgesi Eyfel Kulesi bu kez çevreyi simgeleyen yeşile büründü… Toyota Portekiz Rallisi’ni Evans ile Kazandı Toyota Portekiz Rallisi’ni Evans ile Kazandı TOYOTA GAZOO Racing Dünya Ralli Takımı, Portekiz Rallisi’nde Elfyn Evans’ın zafere ulaşmasıyla birlikte bu sezondaki üçüncü galibiyetini kutluyor. Hayalimdeki Araba Resim Yarışması İçin Son Katılım Tarihi: 31 Mayıs Hayalimdeki Araba Resim Yarışması İçin Son Katılım Tarihi: 31 Mayıs Toyota’nın bu yıl dijital olarak düzenlenecek “Hayalimdeki Araba” Resim Yarışması’na başvurular devam ediyor… Son katılım tarihi 31 Mayıs olan yarışma için kağıtlarınızı ve boyalarınızı hazırlayın…