1. Araba Modelleri
  2. Yaris
Ne aramıştınız?
Beyond Zero

 

 

loading content

Enerjisi Hibrit, Ruhu Dinamik

Yeni Yaris Hybrid'in dinamikliğiyle yolunuza devam edin. Tüm donanım seçeneklerinde sıra dışı özelliklerle şehir içi sürüşlerin ötesinde de etkileyici.

arrow right
arrow left
  • Göz kamaştıran tasarım

    Dikkat çeken cesur dış detaylarla dikkatleri üzerinize çekin

  • Konforunuz için tasarlanmış modernlik

    Yenilikçi özelliklerle dolu şık kabinde rahatça seyahat edin

  • Daha güvenli sürüş

    Üstün T-mate güvenlik özellikleri sizi ve diğer yol kullanıcılarını korur

  • Hibrit gücünü keşfedin

    Gelişmiş yeni Hybrid 130 ile birlikte güçlendirilmiş iki hibrit seçeneği

  • Şehir sürüşü için ideal ölçüler

    Şehir içi için ideal ölçülere sahip Yaris ile yeni bir boyuta adım atın

  • Konforlu ve geniş kabinde sürüş

    Kompakt tasarıma sahip Yeni Yaris Hybrid'in geniş yaşam alanını deneyimleyin

  • Kapsamlı garanti, tam koruma

    Yeni Yaris Hybrid'inizi kapsamlı bir koruma paketi ile güvende tutun

POST https://aph-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/grade-selector/tr/tr?modelId=09a6531a-c3f1-4d2d-b4d3-eb45cbb35478&utm_source=meta&utm_medium=feedstorycpv&utm_campaign=sponsorluiletisimyarislansman&utm_id=120208665808400095&utm_content=120208666046490095&utm_term=120208666046500095&fbclid=PAZXh0bgNhZW0BMAABppZ-qMr92eQHpFkRwPaK31kMMJZH5oZie7kIvc7o8JIp8igjGcbZUxeBYQ_aem_mJL7_kPQ7ZHBvf5iu7h1HQ

Forced client side injection based on cached strategy

Tüm versiyonların teknik ve donanım tablosunu inceleyin

Aracınızı rezerve etmek için dijital bayiyle görüşün.

Hemen rezerve edin!

Yeni Yaris Hybrid’e *1.255.000 TL’den başlayan avantajlı fiyatlarla sahip olmak için Toyota Plazalarımızı ziyaret edebilir veya dilediğiniz versiyonu online rezervasyonla kolayca istediğiniz yerden rezerve edebilirsiniz.

Hayalinizdeki Yaris Hybrid’i oluşturup, sahip olmak için;

Online rezerve et Opens in new window
*Kampanya stoklarla sınırlıdır.
  • HYBRID 116 HP

    Yakıt Türü
    Hibrit
    Hibrit Sistem Maksimum Güç
    116 HP
    Yakıt tüketimi (WLTP, Birleşik)
    3,9 lt/100km
    CO₂ Salımı (WLTP, Birleşik)
    88 g/km
    Hızlanma (0-100 km/s)
    9,7 sn
  • HYBRID 130 HP

    Yakıt Türü
    Hibrit
    Hibrit Sistem Maksimum Güç
    130 HP
    Yakıt tüketimi (WLTP, Birleşik)
    3,9 lt/100km
    CO₂ Salımı (WLTP, Birleşik)
    88 g/km
    Hızlanma (0-100 km/s)
    9,2 sn

Sıkça sorulan sorular

Toyota Hybrid araçların aküsünü şarj etmek için fişe takmanız gerekmez, akü siz aracınızla hareket halindeyken kendiliğinden şarj olur. Size de bu rahat sürüşün keyfini çıkarmak kalır!

Hibrit, kelime anlamı olarak “melez” demektir. Otomotiv özelinde bakarsak, iki farklı güç kaynağının bir arada kullanılmasını ifade etmek için kullanılır.

Toyota Hybrid modelleri, hem elektrikli hem de benzinli motora sahip olan ve kendi kendini şarj edebilen modellerdir. Ayrıca, sürüş koşullarına göre sadece elektrik motorunun gücünden faydalanarak ya da benzin ve elektrik motorlarını beraber kullanarak hareket edebilir. Sessiz ve konforlu sürüşü, çok düşük yakıt tüketimi ile sağlarken çevreyi de daha az kirletir.

Toyota Hybrid Sistemi (Toyota Hybrid Synergy Drive), hibrit aküsü ile çalışan elektrik motoru ve benzin ile çalışan motoru uyum içerisinde kullanır. Elektrik motoru ve benzinli motor aracı aynı anda veya tek başlarına hareket ettirebilir. Bu akıllı sistem, maksimum verimliliği sağlamak için hangi motorun ne zaman çalışacağına otomatik olarak kendisi karar verir. Diğer bir önemli özelliği de aracın kendi kendini şarj edebilmesidir.   Sonuç olarak, Toyota Hybrid Sistemi ile;

  • Sessiz ve konforlu bir sürüş
  • Çok düşük yakıt tüketimi
  • Çok düşük zararlı egzoz gazları salımı (CO2 ,diğer zararlı gazlar ve Partikül Madde) sağlanır.

  • En güçlü şarj frenleme sırasında yapılır.
  • Sürüş sırasında benzinli motor zaman zaman hem aracı hareket ettirip hem de hibrit aküsünü şarj edebilir.
  • Araç hareket halinde iken, ayak gaz pedalından çekildiğinde hibrit aküsü şarj edilir.
  • Frenleme ile şarj etme imkânı yok ise, mesela sıkışık trafikte kalma durumu gibi, benzinli motor sadece hibrit aküsünü şarj etmek için (kritik seviyenin biraz üzerinde olacak kadar) devreye girer.