Toyota En Değerli Markalar Sıralamasında

Liderliği Bırakmıyor

Toyota, Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen "Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasının otomobil kategorisinde zirvedeki yerini korudu.

Toyota, Interbrand'in her yıl gerçekleştirdiği "Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasında bir kez daha otomotiv kategorisinde zirvede yer almayı sürdürüyor. Global alanda tüm markalar arasında yedinci sırada yer alan Toyota, sadece bir otomobil markası değil bir mobilite şirketi olarak konumunu giderek güçlendirmeye de devam ediyor.

"Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasında 2018 yılında da zirveyi kaptırmayan Toyota, otomobil endüstrisindeki lider kimliğini pekiştirirken marka değerini de bir önceki yıla göre yüzde 6 oranında artırmayı başardı. Toyota, herkes için hareket özgürlüğü sağlayan çözümler üreterek öne çıkarken, teknoloji konusunda da başarısını ortaya koyuyor. Interbrand tarafından yayınlanan rapora göre Toyota’nın marka değeri de 53 milyar 404 milyon dolara yükseldi.

rent-a-toyota

Interbrand’ın "Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasında yer almak için şirketlerin bazı önemli kriterleri karşılaması gerekiyor. Bunlardan biri de şirket kârının en az yüzde 30’unun markanın ana ülkesi dışından gelmesi gerekiyor. Ayrıca markaların Asya, Avrupa ve Kuzey Amerika gibi pazarlarda önemli bir yere sahip olması da dikkate alınıyor.

*Interbrand Marka Danışmanlığı Ajansı tarafından gerçekleştirilen ‘2018 Dünyanın En Değerli Markaları’ araştırma verilerine göre Toyota dünyanın en değerli otomotiv markası.

rent-a-toyota

Haber ve Etkinlikler

Toyota İtalya Sardunya Rallisi’nde İlk İki Sırayı Aldı Toyota İtalya Sardunya Rallisi’nde İlk İki Sırayı Aldı TOYOTA GAZOO Racing Dünya Ralli Takımı, İtalya Sardunya Rallisi’ni ilk iki sırada tamamladı. Sadunya Rallisi 2021 ile ilgili bilgi almak için tıklayın! Hidrojen Yakıtlı Toyota Mirai’den Dünya Menzil Rekoru Hidrojen Yakıtlı Toyota Mirai’den Dünya Menzil Rekoru Toyota’nın hidrojen yakıt hücreli aracı yeni Mirai, tek depoyla 1000 kilometrenin üzerinde yol kat ederek bu alandaki dünya rekorunu daha da ileriye taşıdı. Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka TOYOTA GAZOO Racing, FIA Dünya Dayanıklılık Şampiyonası’nın (WEC) Hiper Araç çağını başlatan ilk yarışında galibiyet elde etti. 2021 sezonunun ilk mücadelesi olan 6 Saat Spa-Francorchamps yarışında damalı bayrağa ilk ulaşan Dünya Şampiyonu Toyota’nın hibrit hiper aracı GR010 HYBRID oldu. Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota, 2020’de toplam satış adetleri baz alınarak gerçekleştirilen ortalama emisyonlara göre “en düşük CO2 salımına” sahip marka olarak bir kez daha öne çıktı. JATO verilerine göre 2020 yılında satılan tüm araçların ortalama CO2 emisyonları 97.5 g/km olarak hesaplandı.