
Türkiye’nin en prestijli ve saygın araştırmalarından biri olarak kabul edilen ve Barış Erdim’in ikinci kez layık görüldüğü “En Etkin 50 CMO”, günümüzde değer odağının yaratılmasında büyük etkileri olan CMO’ların, yeni dünyanın rekabet ortamında yükselen değerine dikkat çekmek amacıyla düzenleniyor.
Toyota Türkiye Pazarlama Direktörü Barış Erdim, Fortune 500, ISO 500 listeleri, borsaya kote, ciro, karlılık, sektördeki yeri, çalışan sayısı yönünden incelenen binin üzerindeki şirket arasından seçilen 400 kuruluşun üst düzey pazarlama yöneticileri (CMO) arasından ilk 50 içinde olmaya layık görüldü. Araştırma, danışma kurulunun oylama ve değerlendirmeleri sonucunda başarılı performanslarıyla dikkat çekenler arasından yapıldı. Erdim ödülünü CMO Summit 2020’de düzenlenen törende aldı.