Toyota, Mobilite Servisleri İçin

Avrupa'da Kinto Markasını Kurdu

Toyota, Avrupa çapında mobilite hizmetleri sunan bir marka kurduğunu açıkladı.

/

Kinto adı verilen bu marka, Toyota’nın mobilite şirketine evrilme konusundaki global vizyonunun bir parçası olarak dünya çapında insanlara farklı mobilite çözümleri sunmaya yönelik servisler sağlayacak. Amsterdam’da düzenlenen Kenshiki 2020 Forumu’nda açıklanan bu yeni marka ile Toyota özel müşterilerine ve filo araç satışına ek olarak mobilite hizmetlerini dört ana başlığa dayanan bir stratejiyle büyütmeyi amaçlıyor.

Kurumsal müşterileri ve bireysel kullanıcıları kendine çekmek, kiralama pazarındaki payını artırmak, araç paylaşımı veya üyelik gibi hizmetleri bağlantı servislerinin gücünü kullanmak isteyen Toyota ayrıca, gelecekte kullanılacak otonom taşımacılık hizmetlerini entegre etmek için çalışmalar da yapacak.

/

Yeni kurulan Kinto markası, mobilite adına yeni fırsatlar sunarak “kapsayıcı ve güvenilir”, “basit ve zahmetsiz” ve “sürdürülebilir” hizmetler sunacak. Yeni markanın adı, Japonya’daki ünlü bir animasyon karakteri olan ve istediğinde ulaşımını sağlayan Kintoun veya Uçan nimbus isminden türetildi. Toyota, Kintoun gibi Kinto ile müşteri ne zaman ve nereye isterse akıllı ve kolay ulaşım sağlayacak hizmetleri sunmayı planlıyor.

Kinto markalı hizmetler, sürdürülebilirlik ve uygunluğa göre pazara sunulacak. Bunlar; tek bir aylık ödemede araç, servis, sigortayı kapsayan tam hizmet kiralama teklifleri olan Kinto One, büyük hibrit ürün gamı üzerine kurulan işletme maliyeti olmadan self servis konseptine dayalı araç paylaşım servisi Kinto Share, şirket içinde çalışanların araç havuzu olarak kullanabileceği ve verimli araç kullanımını artırarak karbon ayakizini azaltan Kinto Join, üyelik bazlı araç kiralama servisi esnek ve premium deneyim sunan Kinto Flex olacak. Kinto, Avrupa’da kademeli olarak hizmete girecek ve servisler, mobil uygulamalar, entegre ödeme çözümleriyle desteklenerek hayatı kolaylaştıracak.

/
Van Zyl “Büyüme Stratejimizin bir parçası”

Toyota Avrupa Başkan ve CEO’su Johan van Zyl, Kinto’nun tüm Avrupa’da büyüme stratejilerinin bir parçası olduğunu söyleyerek ”Bu yeni marka ile uygulanabilir ve sürdürülebilir olan pazarlarda, geleneksel iş modelimize mobilite servisleri ekleyerek, yeni müşteri ihtiyaçlarına yanıt verebileceğiz ve şehirlerin artan mobilite taleplerine destek olabileceğiz” dedi.

Haberler ve Etkinlikler

Hidrojen Yakıtlı Toyota Mirai’den Dünya Menzil Rekoru Hidrojen Yakıtlı Toyota Mirai’den Dünya Menzil Rekoru Toyota’nın hidrojen yakıt hücreli aracı yeni Mirai, tek depoyla 1000 kilometrenin üzerinde yol kat ederek bu alandaki dünya rekorunu daha da ileriye taşıdı. Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka TOYOTA GAZOO Racing, FIA Dünya Dayanıklılık Şampiyonası’nın (WEC) Hiper Araç çağını başlatan ilk yarışında galibiyet elde etti. 2021 sezonunun ilk mücadelesi olan 6 Saat Spa-Francorchamps yarışında damalı bayrağa ilk ulaşan Dünya Şampiyonu Toyota’nın hibrit hiper aracı GR010 HYBRID oldu. Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota, 2020’de toplam satış adetleri baz alınarak gerçekleştirilen ortalama emisyonlara göre “en düşük CO2 salımına” sahip marka olarak bir kez daha öne çıktı. JATO verilerine göre 2020 yılında satılan tüm araçların ortalama CO2 emisyonları 97.5 g/km olarak hesaplandı. Toyota, Motorsporları için Hidrojen Motor Teknolojisi Geliştiriyor Toyota, Motorsporları için Hidrojen Motor Teknolojisi Geliştiriyor Toyota, karbon nötr bir mobilite toplumuna giden yolda hidrojen yakıt hücreli motor geliştirdiğini duyurdu. Toyota Corolla Sport üzerine yapılan bir yarış aracına yerleştirilen motor, ORC ROOKIE Racing adı altında yarışlara katılacak.