Sınır Yok

WRC'de yüksek performansın izinde.

Daha fazla bilgi ile donatılan, daha güçlü, daha hızlı Yaris WRC ve 3 çalışkan mürettebat takımı ile, TOYOTA GAZOO Racing 2018 FIA Dünya Ralli şampiyonasıyla sınırları daha iyiye zorlamak adına yarışacaktır.

En üst düzey antrenman sahası

Epik zıplamalar, sansasyonel kayışlar ve korkutucu hızlar, WRC bir araç için en üst düzel test sahasıdır. 17 yılı geride bırakarak, herkes için sürekli iyi araba üretme konusundaki amacımız için dünyadaki en ekstrem yollarda savaşmak için hiç olmadığımız kadar heyecanlıyız.

“Bu sene öğrenmeye
devam edeceğimiz için çok heyecanlıyım”
Tommi Mäkinen
(Team Principal)

Performans için doğmuş

Yaris WRC, dünyanın en zorlu ralli etaplarında kullanılmak için tasarlanmış yeni nesil bir ralli arabasıdır.

/

/
Motor:
1.6 Litre, Hizalı 4 silindir direk enjeksiyonlu motor. 
/
Maksimum güç:
380 PS'NİN ÜZERİNDE, Yaris GRMN'nin neredeyse 2 katı.
/
Maksimum Hız:
201km/s (özgül oran) – Akıl almaz hız ve cevap için donatılmış.
/
Aerodinamik:
Yeni ön çamurlukları öne doğru eğimi ve balansı ayarlanılmış.

Tüm yollar iyiye çıkar

Tarmac

Kıvrılan dönüşler, affetmeyen yollar ve dayanıklı tekerlekler. Tour de Corse gibi yüksek hızlı etkinlikler için alçaltılmış süspansiyon vazgeçilmezdir.

Gravel

Teker izi olan yollar, taşlı parkuru ve envai çeşit lastik bileşenleri. Rally Mexico gibi sıcak iklim yarışları için yükseltilmiş suspansiyon önem arz etmektedir.

Snow

Buzlanmış Yollar, Kar kütleleri ve çivili lastikler. Kaygan zemin süspansiyon kurulumu İsveç Ralli’si gibi sıfır derece ve altı etkinliklerde olmazsa olmazlardandır.

/

Yaris GRMN: Ralli'den Yola

Ralli DNA'sı ile doğan, Nurburgring Nordschleife'de ayarları yapılıp test edilen sınırlı sayıdaki Yaris GRMN yol arabası, geçmişteki Arka kapılı arabaların ruhunu tekrar canlandırıyor.

Yaris GRMN Keşfedin

Takımla tanış

4 kere dünya şampiyonu Tommi Makinen tarafından yönetilen TOYOTA GAZOO Racing Dünya Rally Team 2018'de tüm sınırları zorlamak için hazır.

/
/
Akio Toyoda

Takım Başkanı

/
Tommi Mäkinen

Takım Müdürü

/
Araba #7

Sürücü:  Jari-Matti Latvala

Ülke: Finlandiya

WRC başlangıçları: 182

Öne çıkanlar: WRC ikincilik (2010, 2014 & 2015)

/
Araba #7

Co-Sürücü: Miikka Anttila

Ülke: Finlandiya

WRC Başlangıcı:  193

Öne Çıkanlar:  WRC ikincilik (2010, 2014 & 2015)

/
Araba #8

>Sürücü:  Ott Tänak

Ülke: Estonia

WRC Başlangıçları: 79

Öne Çıkanlar: World Rally Championship 3. lüğü (2017)

/
Araba #8

Co-Sürücü: Martin Järveoja

Ülke: Estonia

WRC Başlangıçları: 50

Öne Çıkanlar: WRC ikinciliği (2010, 2014 & 2015)

/
Araba #9

Sürücü: Esapekka Lappi

Ülke: Finlandiya

WRC Başlangıçları: 29

Öne Çıkanlar: İlk WRC zaferi (Rally Finland, 2017)

/
Araba #9

Co-Sürücü:  Janne Ferm

Ülke: Finland

WRC Başlangıçları:  29

Öne Çıkanlar:  İlk WRC Zaferi (Rally Finland, 2017)

TOYOTA GAZOO Racing'dan daha fazla bilgi için

Toyota'nın Şampiyonluk Hedeflediği 2020 WRC Pilot Kadrosu Toyota'nın Şampiyonluk Hedeflediği 2020 WRC Pilot Kadrosu TOYOTA GAZOO Racing Dünya Ralli Şampiyonası takımı, 2020 için tamamen yeni ve heyecan verici pilot kadrosunu açıkladı. Kadrodaki isimleri öğrenmek için tıklayın. Toyota, Hidrojenle Elektrik Üretecek Jeneratör Geliştirdi Toyota, Hidrojenle Elektrik Üretecek Jeneratör Geliştirdi Hidrojen yakıt hücreli otomobil olan Mirai’yi sunan Toyota, şimdi de Mirai’de kullanılan yakıt hücresini adapte ettiği bir sabit elektrik jeneratörü geliştirdi. SUV segmentinde yeni dönem RAV4 Plug-in Hibrit ile başlıyor! SUV segmentinde yeni dönem RAV4 Plug-in Hibrit ile başlıyor! Segmentine adını veren ve dünyanın ilk SUV’u olan RAV4’ün kablo ile de şarj edilebilen hibrit versiyonu RAV4 Plug-in Hybrid ilk kez Los Angeles’ta tanıtıldı. Toyota GR Supra Altın Direksiyon Ödülü’nü Kazandı! Toyota GR Supra Altın Direksiyon Ödülü’nü Kazandı! Toyota GR Supra, Avrupa’nın en prestijli otomobil ödüllerinden biri olan Altın Direksiyonu kazandı. Supra "En İyi Spor Otomobil" kategorisinde birinci oldu!
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın: