Dayanıklılığı sınırına götürmek

WEC'de hibritlerimizin yeni neslini inove etmek

Son teknoloji FIA Dünya Dayanıklılık Şampiyonası(WEC)'nda hepsi var: 1,000 bg motorlar, 330 km/s'i gören azami hızlar ve sarsıcı g-force. TOYOTA GAZOO Racing için, bu onu yeni nesil hibritlerimizi geliştirmek için kusursuz bir test ortamı yapıyor.

Neden Hibrit?

Hibrit dayanma gücü

Üstün TS050 HYBRID, yüksek hızın yanı sıra göze çarpan yakıt verimliliği sunar.

/

/
Motor:
2.4 Litre V6 direk-enjeksiyonlu çift turbo
/
Hibrit sistem:
Toyota HYBRID - System Racing (THS-R).
/
Azami hız:
330km/h üstünde
/
Akü:
Süper hafif, lityum iyon

GR Super Sport Concept

Güç ve çevresel performansta esas.

Yeni nesil GR Super Sport Concept arabası WEC'da bilenmiş hibrit teknolojisini kullanıyor.

Rekabet yoluyla her zaman daha iyi arabalar yapma misyonumuzun parçası olarak, kendimize spor arabalarımızı direkt olarak aktif yarış arabalarımızdan geliştirmek için meydan okumamızı temsil ediyor.

/
Powertrain Özellikleri
Twin-Turbo direkt injeksiyon V6 motor
2,400cc
Toplam güç: 735kW/1000ps (Motor + Hibrit Motorlar)
Toyota Hybrid System - Racing

“Arabaların önümüzdeki 100 yıl boyunca
eğlenceli olduğundan emin olmaya
kesinlikle kararlıyım.”
Akio Toyoda

Yol öğrenimleri

Sınırda çok şey öğreniyoruz. Enerji geri kazanımından akü soğutma ve parça küçültmeye WEC hibrit yol arabalarımızın geliştirilmesinde ciddi ilerleme göstermemize yardım ediyor.

/

Hedef WEC 2018-19

TOYOTA GAZOO Racing için 2017'de her şey vardı; coşkulu zaferler, destansı çarpışmalar, yıkıcı yenilgiler ve önemli dersler.

Kazanan kombinasyon

2 kere Formula 1 Dünya Şampiyonu, Fernando Alonso, 2018-19 WEC sezonunda bir TOYOTA GAZOO Racing TS050 HYBRID kullanacak. Başlangıcını Spa-Francorchamps'da yaparak hayatı boyunca amaçladığı Le Mans zaferi için yarışma hayalini gerçekleştirecek.

“TOYOTA GAZOO Racing,
Fernando'yla beraber rekabetinden
üstün sürmeye gayret edecektir.
Akio Toyoda

Takımla tanış

Driver 1
Araba: 7

Sürücü: Mike Conway
Ülke: Birleşik Krallık 
WEC başlangıçları:37 
WEC zaferleri:2

Driver 1
Araba: 8

Sürücü: Sébastien Buemi
Ülke: İsviçre
WEC başlangıçları: 43
WEC zaferleri: 10

Driver 1
Araba: 7

Sürücü: Kamui Kobayashi
Ülke:  Japonya
WEC başlangıçları:  26
WEC zaferleri: 1

Driver 1
Araba: 8

Sürücü: Kazuki Nakajima
Ülke: Japonya
WEC başlangıçları: 37
WEC zaferleri: 7

Driver 1
Araba: 7

Sürücü: José María López
Ülke:  Arjantin
WEC başlangıçları: 8
WEC zaferleri: 0

Driver 1
Araba: 8

Sürücü: Fernando Alonso
Ülke: İspanya
WEC başlangıçları: 0
WEC zaferleri:0

TOYOTA GAZOO Racing’in Dünya Dayanıklılık Şampiyonası’ndaki her turun en güncel haberleri.

En son haberleri alın

2018-19 WEC Takvimi

TOYOTA GAZOO Racing hakkında daha fazla

Toyota, Hidrojenle Elektrik Üretecek Jeneratör Geliştirdi Toyota, Hidrojenle Elektrik Üretecek Jeneratör Geliştirdi Hidrojen yakıt hücreli otomobil olan Mirai’yi sunan Toyota, şimdi de Mirai’de kullanılan yakıt hücresini adapte ettiği bir sabit elektrik jeneratörü geliştirdi. SUV segmentinde yeni dönem RAV4 Plug-in Hibrit ile başlıyor! SUV segmentinde yeni dönem RAV4 Plug-in Hibrit ile başlıyor! Segmentine adını veren ve dünyanın ilk SUV’u olan RAV4’ün kablo ile de şarj edilebilen hibrit versiyonu RAV4 Plug-in Hybrid ilk kez Los Angeles’ta tanıtıldı. Toyota GR Supra Altın Direksiyon Ödülü’nü Kazandı! Toyota GR Supra Altın Direksiyon Ödülü’nü Kazandı! Toyota GR Supra, Avrupa’nın en prestijli otomobil ödüllerinden biri olan Altın Direksiyonu kazandı. Supra "En İyi Spor Otomobil" kategorisinde birinci oldu! Türkiye’de Üretilen Toyota C-HR Yenilendi! Türkiye’de Üretilen Toyota C-HR Yenilendi! C-SUV segmentinde kısa zamanda ikonik bir model haline gelen Toyota C-HR, çarpıcı tasarım dilini ve sıra dışı dinamik sürüşünü şimdi daha da ileriye taşıdı.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın: