Türkiye’de Üretilen

“Toyota C-HR Hybrid” Zirvede

Toyota’nın tüm dünyadaki hibrit otomobil satışları 13 milyon 104 bin 275’e ulaştı…

/

Toyota’nın Türkiye ve Japonya’daki fabrikalarında üretilip dünyanın 90’dan fazla ülkesine ihraç edilen kompakt SUV Toyota C-HR Hybrid, 2018 yılında dünyanın en çok tercih edilen hibrit otomobil modeli olmayı başardı.

/

2016 yılında üretimine başlanan ve Türkiye’de üretilen ilk hibrit otomobil olma özelliğini de taşıyan C-HR Hybrid, Toyota’nın halen satışta olan 39 farklı hibrit modeli arasında tüm dünyada 202 bin 289 adetlik satış elde ederek 2018 yılında da birinci sıradaki yerini korudu. Toyota C-HR Hybrid satışlarının 141 bin 45’i Avrupa’da gerçekleşti. Bunun yanında Toyota’nın toplam Avrupa hibrit otomobil satışları da 2018 yılında bir önceki yıla oranla yüzde 18 oranında artarak 464 bin 367 adete ulaştı.

/

Alternatif yakıt araştırmalarına 1970’li yıllarda başlayan ve 1997 yılında ilk seri üretim hibrit otomobil Prius’u sunan Toyota, bugün itibariyle tüm dünyada 13 milyon 104 bin 275 hibrit otomobil satışıyla lider konumda bulunuyor. Kendi kendini şarj edebilen, tasarruflu ve çevreci özellikleriyle öne çıkan Toyota’nın hibrit modelleri, Avrupa’da da satış rekorları kırdı. Avrupa’da, 2000 yılından bu yana 2 milyon 160 bin 501 adete ulaşan hibrit otomobil satışıyla kırılması güç bir rekorun sahibi de olan Toyota, C-HR Hybrid ile bu başarısını taçlandırıyor.

/
Türkiye’nin Gururu Toyota C-HR


Türkiye’ye büyük gurur yaşatan ve kullanıcıların hibrit araçlara geçişini hızlandıran Toyota C-HR Hybrid, iç pazarda da yükselişini sürdürüyor. Toyota C-HR kasım 2016’dan bu yana Türkiye’de 11 bin 688 adetlik satış gerçekleştirilirken bu satışların yüzde 51,2’si 5 bin 985 adetle hibrit versiyon oldu. Toyota 2018’de 3 bin 373 adetlik hibrit otomobil satışı gerçekleştirirken, markanın toplam satışları içindeki hibrit payı yüzde 10’a ulaştı. Toyota 2019 yılında Türkiye’de hibrit versiyonu da üretilecek olan 12. nesil Corolla ile birlikte Türkiye pazarında; Yaris Hybrid, RAV4 Hybrid, Prius ve Toyota C-HR Hybrid ile yer almaya devam edecek.

/

Haber ve Etkinlikler

Toyota Türkiye Pazarlama Direktörü En Etkin 50 CMO Arasında Toyota Türkiye Pazarlama Direktörü En Etkin 50 CMO Arasında Toyota Türkiye Pazarlama Direktörü Barış Erdim, Fortune Türkiye ve DataExpert işbirliği ile düzenlenen Türkiye’de “En Etkin 50 CMO” arasındaki yerini aldı. Sınıfında fark yaratacak Toyota Corolla Hatchback Türkiye yollarına çıkıyor Sınıfında fark yaratacak Toyota Corolla Hatchback Türkiye yollarına çıkıyor Corolla Hatchback, hibrit versiyonları başta olmak üzere benzinli seçenekleriyle de segmentindeki en iddialı ve farklı modellerden biri olacak. Toyota İstemsiz Hızlanmanın Yol Açtığı Kazaları Önleyecek Toyota İstemsiz Hızlanmanın Yol Açtığı Kazaları Önleyecek Beklenmedik hızlanmalara karşı geliştirilen “Kontrollü Hızlanma Fonksiyonu”, istemsiz hızlanma durumuna anında müdahale ederek olası kazaları engelleyecek. Toyota Start-up Ödüllerinin Finalistlerini Açıkladı Toyota Start-up Ödüllerinin Finalistlerini Açıkladı Dünya çapında yapılan bu yarışma ile insanların daha özgürce hareket etmelerini ve günlük yaşamlarını kolaylaştıracak yenilikçi çözümler sunan şirketler hedeflendi.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için internet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız internet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.