Toyota'nın Kurumsal Kimliği Yenilendi

Toyota, Avrupa için kurumsal kimliğinde değişikliğe gitti. Toyota, marka logosu ve tipografisi için Avrupa’da kullanacağı yeni marka tasarımına geçiş yaptı.

Yeni bir dönemi temsil eden değişim, Toyota’nın otomobil şirketi olmanın yanı sıra bir mobilite şirketine dönüşümüne de vurgu yapıyor. Genişleyen mobilite ürünleri ve servisleriyle sürekli olarak çeşitlenen müşteri tabanı etrafında geliştirilen yeni tasarım dili, tüm dijital ve fiziksel temas noktalarında akıcı bir tarz ortaya koyuyor. Toyota’nın yeni kurumsal kimliği görsel sadelikten ilham alıyor. Tüm bunlar ileri görüşlü, mobile hazır, daha premium his ve tamamen tutarlı olmak üzere tüm iş alanlarında ve alt markalarda şekilleniyor.

Toyota’nın yeni marka tasarımı, Avrupa’da çok iyi bilinen Toyota yazısının yerine sade bir 2 boyutlu logo tasarımı olarak öne çıkıyor. Bu yeni tasarım sadelik, şeffaflık ve modernlik ile birlikte dijital dünyaya kusursuz bir şekilde uyum sağlarken, fiziksel dünyada da etkili bir tarza sahip. Yeni logo tüm iletişim noktalarında uygulanırken, mevcut logo araçlarda kullanılmaya devam edecek.

Yeni görsel kimlik aynı zamanda Toyota Type isimli yeni özel bir tipografiyle birlikte geliyor. Online ve offline olarak çok amaçlı kullanıma sahip olan tema, aynı zamanda şirketin Avrupa’da online bayilik için dijital olarak hazır olduğunu temsil ediyor.

/

Haberler ve Etkinlikler

Toyota Mirai Guinness Dünya Rekoru’nu Kırdı | Toyota Toyota Mirai Guinness Dünya Rekoru’nu Kırdı | Toyota Toyota’nın hidrojen yakıt hücreli aracı Mirai bir ilke daha imza attı. Mirai, tek depoyla en uzun mesafeyi kat eden hidrojen yakıt hücreli araç olarak, Guinness Dünya Rekoru unvanını elde etti. Toyota C+walk ile Yeni Nesil Mobilitenin Tanımını Yapıyor | Toyota Toyota C+walk ile Yeni Nesil Mobilitenin Tanımını Yapıyor | Toyota Toyota “bir mobilite şirketi” olma yolunda yeniliklerinden biri olan C+walk yürüyüş alanı mobilite serisinde, C+walk T'yi tanıttı. Toyota'nın Kadın Çalışanları Öğrencilere Rol Model Oluyor | Toyota Toyota'nın Kadın Çalışanları Öğrencilere Rol Model Oluyor | Toyota Toyota, Avrupa’da çalışma alanlarındaki çeşitliliği yansıtmak adına özellikle Bilim, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) ile ilgili pozisyonlarda daha fazla kadına yer vermeyi amaçlıyor. Bu hedef doğrultusunda JA Europe ve Inspiring Girls International ile işbirliği yapılarak “Toyota Girls STEM the Future” programı başlatıldı. Toyota Yeni Yaris Cross ile SUV Konforu Yaşanacak | Toyota Toyota Yeni Yaris Cross ile SUV Konforu Yaşanacak | Toyota Toyota, SUV ve B segmentindeki bilgi birikimi ile zengin mühendislik deneyimlerini bir araya getiren Yaris Cross modelinin test sürüşünü gerçekleştirdi.