Toyota'nın Kurumsal Kimliği Yenilendi

Toyota, Avrupa için kurumsal kimliğinde değişikliğe gitti. Toyota, marka logosu ve tipografisi için Avrupa’da kullanacağı yeni marka tasarımına geçiş yaptı.

Yeni bir dönemi temsil eden değişim, Toyota’nın otomobil şirketi olmanın yanı sıra bir mobilite şirketine dönüşümüne de vurgu yapıyor. Genişleyen mobilite ürünleri ve servisleriyle sürekli olarak çeşitlenen müşteri tabanı etrafında geliştirilen yeni tasarım dili, tüm dijital ve fiziksel temas noktalarında akıcı bir tarz ortaya koyuyor. Toyota’nın yeni kurumsal kimliği görsel sadelikten ilham alıyor. Tüm bunlar ileri görüşlü, mobile hazır, daha premium his ve tamamen tutarlı olmak üzere tüm iş alanlarında ve alt markalarda şekilleniyor.

Toyota’nın yeni marka tasarımı, Avrupa’da çok iyi bilinen Toyota yazısının yerine sade bir 2 boyutlu logo tasarımı olarak öne çıkıyor. Bu yeni tasarım sadelik, şeffaflık ve modernlik ile birlikte dijital dünyaya kusursuz bir şekilde uyum sağlarken, fiziksel dünyada da etkili bir tarza sahip. Yeni logo tüm iletişim noktalarında uygulanırken, mevcut logo araçlarda kullanılmaya devam edecek.

Yeni görsel kimlik aynı zamanda Toyota Type isimli yeni özel bir tipografiyle birlikte geliyor. Online ve offline olarak çok amaçlı kullanıma sahip olan tema, aynı zamanda şirketin Avrupa’da online bayilik için dijital olarak hazır olduğunu temsil ediyor.

/

Haberler ve Etkinlikler

TOYOTA GAZOO Racing Pilotlar Şampiyonluğu'nu Kazandı TOYOTA GAZOO Racing Pilotlar Şampiyonluğu'nu Kazandı Toyota GAZOO Racing, Sébastien Ogier ile 2020 FIA Dünya Ralli Şampiyonası’nın son ayağı olan Monza Rallisi’nde yeni bir zafere daha imza attı. Toyota, Bahreyn'deki Duble Zafer ile Pilotlar Şampiyonu Oldu Toyota, Bahreyn'deki Duble Zafer ile Pilotlar Şampiyonu Oldu TOYOTA GAZOO Racing, 2019-2020 FIA Dünya Dayanıklılık Şampiyonası’nın (WEC) sekizinci ve son yarışında da galip gelerek Pilotlar Şampiyonluğu’nu kazanmayı başardı. Toyota'nın Yeni Bayi Yönetimi Direktörü Caner Yüksel Toyota'nın Yeni Bayi Yönetimi Direktörü Caner Yüksel Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.’de yaklaşık 9 yıl boyunca tecrübe kazanan Caner Yüksel, son olarak 2017 yılında Bayi Satış Operasyonları Müdürü olarak atanmıştı. Toyota, 16 Yıldır Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası Toyota, 16 Yıldır Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası Dünyanın en saygın marka değerlendirme kuruluşlarından biri olan Interbrand tarafından gerçekleştirilen '2020 Dünyanın En Değerli Markaları' araştırmasında Toyota bir kez daha birinci oldu.