Toyota'nın Kurumsal Kimliği Yenilendi

Toyota, Avrupa için kurumsal kimliğinde değişikliğe gitti. Toyota, marka logosu ve tipografisi için Avrupa’da kullanacağı yeni marka tasarımına geçiş yaptı.

Yeni bir dönemi temsil eden değişim, Toyota’nın otomobil şirketi olmanın yanı sıra bir mobilite şirketine dönüşümüne de vurgu yapıyor. Genişleyen mobilite ürünleri ve servisleriyle sürekli olarak çeşitlenen müşteri tabanı etrafında geliştirilen yeni tasarım dili, tüm dijital ve fiziksel temas noktalarında akıcı bir tarz ortaya koyuyor. Toyota’nın yeni kurumsal kimliği görsel sadelikten ilham alıyor. Tüm bunlar ileri görüşlü, mobile hazır, daha premium his ve tamamen tutarlı olmak üzere tüm iş alanlarında ve alt markalarda şekilleniyor.

Toyota’nın yeni marka tasarımı, Avrupa’da çok iyi bilinen Toyota yazısının yerine sade bir 2 boyutlu logo tasarımı olarak öne çıkıyor. Bu yeni tasarım sadelik, şeffaflık ve modernlik ile birlikte dijital dünyaya kusursuz bir şekilde uyum sağlarken, fiziksel dünyada da etkili bir tarza sahip. Yeni logo tüm iletişim noktalarında uygulanırken, mevcut logo araçlarda kullanılmaya devam edecek.

Yeni görsel kimlik aynı zamanda Toyota Type isimli yeni özel bir tipografiyle birlikte geliyor. Online ve offline olarak çok amaçlı kullanıma sahip olan tema, aynı zamanda şirketin Avrupa’da online bayilik için dijital olarak hazır olduğunu temsil ediyor.

/

Haberler ve Etkinlikler

Toyota, 2020 Yılının da En Değerli Markası Toyota, 2020 Yılının da En Değerli Markası BrandZ tarafından her yıl gerçekleştirilen en değerli 100 küresel marka raporunda, Toyota dünyanın en değerli otomobil markaları sıralamasında zirveyi bu yıl da kimseye bırakmadı. Toyota, Çarpışma Testi Yazılımı THUMS'u Kullanıma Açacak Toyota, Çarpışma Testi Yazılımı THUMS'u Kullanıma Açacak Toyota, 1997’den beri geliştirdiği çarpışma testi mankeni THUMS yazılımını 2021 Ocak ayından itibaren ücretsiz olarak kullanıma açacağını açıkladı. Toyota Plazalarda Üst Düzey Hijyen Önlemleri Toyota Plazalarda Üst Düzey Hijyen Önlemleri Normalleşme süreci kapsamında Toyota'nın tüm plazalarında üst düzey sağlık önlemleri alındı. Toyota, alınan önlemlerle hem müşterilerin hem de çalışanların sağlığını korumayı amaçlıyor. Toyota, Şimdiden 2050 Yılına Hazırlanıyor Toyota, Şimdiden 2050 Yılına Hazırlanıyor COVID-19 süreciyle birlikte çevreye verilen önem daha da arttı. Toyota, “2050 Çevre Hedefi” ile bu konuya verdiği önemi gözler önüne seriyor.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için internet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız internet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.