Toyota'dan Korna Gürültüsüne Karşı

Kulak Maskesi

Toyota hem düşündüren hem de eğlendiren bir etkinliğe imza attı… Gençler ellerinde pankartlarla sürücüleri “korna çalmayın” diye uyardılar, halka kulak maskesi dağıttılar…

/

Toyota’nın 5 yıl önce başlattığı toplumsal sosyal sorumluluk hareketi olan “Korna Çalma Huzurumu Çalma” projesinde sıra dışı bir etkinlik daha düzenlendi. Trafiğin yoğun olduğu sabah saatlerinde Beşiktaş’ta gerçekleştirilen etkinlikte; ellerinde “Korona İçin Önlem Al, Korna Çalmayarak Örnek Ol, Korna Gürültüsüne Karşı Maskelendik, Kulak Maskesi ile Kornaya Son” gibi pankartlar taşıyan gençler sürücüleri uyardılar. Gençler ayrıca herkesin maske ile sokağa çıktığı bugünlerde halka da korna sesinin yarattığı gürültü kirliliğine karşı “esprili” bir yaklaşımda bulunarak kulak maskesi dağıttılar. İki saat süren etkinlik, sürücüler ve çevredeki yayalar tarafından büyük bir ilgiyle karşılandı.

/

2015 yılında “Korna Çalma Huzurumu Çalma” sosyal sorumluluk projesini hayata geçiren Toyota, korna sesinin yarattığı gürültü kirliliğine dikkat çekiyor ve bunu önemli bir çevre sorunu olarak görmeye devam ediyor. Gürültü seviyesinin 120 desibel olduğu ve günde 7,5 dakika bu sese maruz kalındığında işitme kayıplarına varabilecek sorunların yaşandığı korna sesi konusunda bilinç oluşturmak ve toplumun genelinde farkındalık yaratmak amacıyla çalışmalarına ara vermeden sürdüren Toyota özellikle yüzbinlerce öğrencinin katıldığı sınavlar öncesinde de farklı bir dizi etkinlik gerçekleştiriyor.

/
Projeye Destek Artıyor

Toplumun genelinde farkındalık yaratılması amaçlanan proje Milli Eğitim Bakanlığı tarafından da destekleniyor. Çevresel bir sorun olarak görülen ve insan sağlığına olumsuz etkilerinin yanında, toplumların gelişmişlik seviyesiyle doğru orantılı bir konu olduğuna dikkat çekilen “Korna Çalma Huzurumu Çalma” sosyal sorumluluk projesi Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, İstanbul, İzmir, Adana, Gaziantep, Malatya, Şanlıurfa, Eskişehir ve Kayseri Büyükşehir Belediyeleri başta olmak üzere, birçok kamu ve özel kuruluşun da desteğini de kazanmış durumda.

/

Haberler ve Etkinlikler

Toyota Hibrit'teki Liderliğini, Sıfır Emisyonlu Araçlara Taşıyor Toyota Hibrit'teki Liderliğini, Sıfır Emisyonlu Araçlara Taşıyor Toyota, önümüzdeki 10 yıl içinde Avrupa’da toplam pazarda satılacağı öngörülen 45 milyon adetten fazla “0” emisyonlu araç sayısını daha da artırmak için çalışmalarına hız verdi. Toyota Sürdürülebilir Hidrojen Enerjisiyle Eyfel'i Aydınlattı Toyota Sürdürülebilir Hidrojen Enerjisiyle Eyfel'i Aydınlattı Avrupa’nın en ikonik simgesi Eyfel Kulesi bu kez çevreyi simgeleyen yeşile büründü… Önemli Duyuru Önemli Duyuru Çeşitli sosyal medya kanalları üzerinde, “Toyota” markasını kullanarak çekiliş yapıldığı, katılım durumunda Toyota Corolla marka araba kazanılacağı yönünde bir mesaj ve link yayınlanmaktadır. Söz konusu mesaj Şirketimiz ile ilgili olmayıp, bu ve benzeri mesajlara itibar edilmemesi önemle duyurulur. Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka Toyota En Düşük Emisyonlara Sahip Marka TOYOTA GAZOO Racing, FIA Dünya Dayanıklılık Şampiyonası’nın (WEC) Hiper Araç çağını başlatan ilk yarışında galibiyet elde etti. 2021 sezonunun ilk mücadelesi olan 6 Saat Spa-Francorchamps yarışında damalı bayrağa ilk ulaşan Dünya Şampiyonu Toyota’nın hibrit hiper aracı GR010 HYBRID oldu.