Toyota'dan Korna Gürültüsüne Karşı

Kulak Maskesi

Toyota hem düşündüren hem de eğlendiren bir etkinliğe imza attı… Gençler ellerinde pankartlarla sürücüleri “korna çalmayın” diye uyardılar, halka kulak maskesi dağıttılar…

/

Toyota’nın 5 yıl önce başlattığı toplumsal sosyal sorumluluk hareketi olan “Korna Çalma Huzurumu Çalma” projesinde sıra dışı bir etkinlik daha düzenlendi. Trafiğin yoğun olduğu sabah saatlerinde Beşiktaş’ta gerçekleştirilen etkinlikte; ellerinde “Korona İçin Önlem Al, Korna Çalmayarak Örnek Ol, Korna Gürültüsüne Karşı Maskelendik, Kulak Maskesi ile Kornaya Son” gibi pankartlar taşıyan gençler sürücüleri uyardılar. Gençler ayrıca herkesin maske ile sokağa çıktığı bugünlerde halka da korna sesinin yarattığı gürültü kirliliğine karşı “esprili” bir yaklaşımda bulunarak kulak maskesi dağıttılar. İki saat süren etkinlik, sürücüler ve çevredeki yayalar tarafından büyük bir ilgiyle karşılandı.

/

2015 yılında “Korna Çalma Huzurumu Çalma” sosyal sorumluluk projesini hayata geçiren Toyota, korna sesinin yarattığı gürültü kirliliğine dikkat çekiyor ve bunu önemli bir çevre sorunu olarak görmeye devam ediyor. Gürültü seviyesinin 120 desibel olduğu ve günde 7,5 dakika bu sese maruz kalındığında işitme kayıplarına varabilecek sorunların yaşandığı korna sesi konusunda bilinç oluşturmak ve toplumun genelinde farkındalık yaratmak amacıyla çalışmalarına ara vermeden sürdüren Toyota özellikle yüzbinlerce öğrencinin katıldığı sınavlar öncesinde de farklı bir dizi etkinlik gerçekleştiriyor.

/
Projeye Destek Artıyor

Toplumun genelinde farkındalık yaratılması amaçlanan proje Milli Eğitim Bakanlığı tarafından da destekleniyor. Çevresel bir sorun olarak görülen ve insan sağlığına olumsuz etkilerinin yanında, toplumların gelişmişlik seviyesiyle doğru orantılı bir konu olduğuna dikkat çekilen “Korna Çalma Huzurumu Çalma” sosyal sorumluluk projesi Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, İstanbul, İzmir, Adana, Gaziantep, Malatya, Şanlıurfa, Eskişehir ve Kayseri Büyükşehir Belediyeleri başta olmak üzere, birçok kamu ve özel kuruluşun da desteğini de kazanmış durumda.

/

Haberler ve Etkinlikler

Toyota'nın Yeni Bayi Yönetimi Direktörü Caner Yüksel Toyota'nın Yeni Bayi Yönetimi Direktörü Caner Yüksel Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.’de yaklaşık 9 yıl boyunca tecrübe kazanan Caner Yüksel, son olarak 2017 yılında Bayi Satış Operasyonları Müdürü olarak atanmıştı. Toyota, 16 Yıldır Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası Toyota, 16 Yıldır Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası Dünyanın en saygın marka değerlendirme kuruluşlarından biri olan Interbrand tarafından gerçekleştirilen '2020 Dünyanın En Değerli Markaları' araştırmasında Toyota bir kez daha birinci oldu. Toyota'dan Hidrojen Yakıt Hücreli Ağır Ticari Araç Toyota'dan Hidrojen Yakıt Hücreli Ağır Ticari Araç Toyota, ağır ticari araçlara olan talebin artmasıyla birlikte Hino Trucks işbirliğiyle Kuzey Amerika pazarı için hidrojen yakıt hücreli elektrikli ağır ticari araç geliştirme kararı aldı. Toyota, Mobilite Vizyonuyla Çığır Açıyor Toyota, Mobilite Vizyonuyla Çığır Açıyor Otomotiv sektöründe gerçekleştirdiği ilklerle “öncü ve lider” konumunu sürdüren Toyota, şimdi de tarihi bir “değişim ve dönüşüm” sürecini başlatıyor.