Toyota'dan Korna Gürültüsüne Karşı

Kulak Maskesi

Toyota hem düşündüren hem de eğlendiren bir etkinliğe imza attı… Gençler ellerinde pankartlarla sürücüleri “korna çalmayın” diye uyardılar, halka kulak maskesi dağıttılar…

/

Toyota’nın 5 yıl önce başlattığı toplumsal sosyal sorumluluk hareketi olan “Korna Çalma Huzurumu Çalma” projesinde sıra dışı bir etkinlik daha düzenlendi. Trafiğin yoğun olduğu sabah saatlerinde Beşiktaş’ta gerçekleştirilen etkinlikte; ellerinde “Korona İçin Önlem Al, Korna Çalmayarak Örnek Ol, Korna Gürültüsüne Karşı Maskelendik, Kulak Maskesi ile Kornaya Son” gibi pankartlar taşıyan gençler sürücüleri uyardılar. Gençler ayrıca herkesin maske ile sokağa çıktığı bugünlerde halka da korna sesinin yarattığı gürültü kirliliğine karşı “esprili” bir yaklaşımda bulunarak kulak maskesi dağıttılar. İki saat süren etkinlik, sürücüler ve çevredeki yayalar tarafından büyük bir ilgiyle karşılandı.

/

2015 yılında “Korna Çalma Huzurumu Çalma” sosyal sorumluluk projesini hayata geçiren Toyota, korna sesinin yarattığı gürültü kirliliğine dikkat çekiyor ve bunu önemli bir çevre sorunu olarak görmeye devam ediyor. Gürültü seviyesinin 120 desibel olduğu ve günde 7,5 dakika bu sese maruz kalındığında işitme kayıplarına varabilecek sorunların yaşandığı korna sesi konusunda bilinç oluşturmak ve toplumun genelinde farkındalık yaratmak amacıyla çalışmalarına ara vermeden sürdüren Toyota özellikle yüzbinlerce öğrencinin katıldığı sınavlar öncesinde de farklı bir dizi etkinlik gerçekleştiriyor.

/
Projeye Destek Artıyor

Toplumun genelinde farkındalık yaratılması amaçlanan proje Milli Eğitim Bakanlığı tarafından da destekleniyor. Çevresel bir sorun olarak görülen ve insan sağlığına olumsuz etkilerinin yanında, toplumların gelişmişlik seviyesiyle doğru orantılı bir konu olduğuna dikkat çekilen “Korna Çalma Huzurumu Çalma” sosyal sorumluluk projesi Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, İstanbul, İzmir, Adana, Gaziantep, Malatya, Şanlıurfa, Eskişehir ve Kayseri Büyükşehir Belediyeleri başta olmak üzere, birçok kamu ve özel kuruluşun da desteğini de kazanmış durumda.

/

Haberler ve Etkinlikler

Toyota Plaza Bakırcılar Bir Kez Daha Avrupa'nın En İyisi Toyota Plaza Bakırcılar Bir Kez Daha Avrupa'nın En İyisi Toyota’nın her yıl düzenlediği “Ichiban” Avrupa Müşteri Memnuniyeti Ödülleri’nin 2020 yılı kazananları belli oldu. 2012, 2018 ve 2019 yıllarından sonra kazanan bu yıl da Antalya Toyota Plaza Bakırcılar oldu. Toyota, 2020 Yılının da En Değerli Markası Toyota, 2020 Yılının da En Değerli Markası BrandZ tarafından her yıl gerçekleştirilen en değerli 100 küresel marka raporunda, Toyota dünyanın en değerli otomobil markaları sıralamasında zirveyi bu yıl da kimseye bırakmadı. Toyota, Çarpışma Testi Yazılımı THUMS'u Kullanıma Açacak Toyota, Çarpışma Testi Yazılımı THUMS'u Kullanıma Açacak Toyota, 1997’den beri geliştirdiği çarpışma testi mankeni THUMS yazılımını 2021 Ocak ayından itibaren ücretsiz olarak kullanıma açacağını açıkladı. Toyota Plazalarda Üst Düzey Hijyen Önlemleri Toyota Plazalarda Üst Düzey Hijyen Önlemleri Normalleşme süreci kapsamında Toyota'nın tüm plazalarında üst düzey sağlık önlemleri alındı. Toyota, alınan önlemlerle hem müşterilerin hem de çalışanların sağlığını korumayı amaçlıyor.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için internet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız internet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.