Toyota'dan Korna Gürültüsüne Karşı

Kulak Maskesi

Toyota hem düşündüren hem de eğlendiren bir etkinliğe imza attı… Gençler ellerinde pankartlarla sürücüleri “korna çalmayın” diye uyardılar, halka kulak maskesi dağıttılar…

/

Toyota’nın 5 yıl önce başlattığı toplumsal sosyal sorumluluk hareketi olan “Korna Çalma Huzurumu Çalma” projesinde sıra dışı bir etkinlik daha düzenlendi. Trafiğin yoğun olduğu sabah saatlerinde Beşiktaş’ta gerçekleştirilen etkinlikte; ellerinde “Korona İçin Önlem Al, Korna Çalmayarak Örnek Ol, Korna Gürültüsüne Karşı Maskelendik, Kulak Maskesi ile Kornaya Son” gibi pankartlar taşıyan gençler sürücüleri uyardılar. Gençler ayrıca herkesin maske ile sokağa çıktığı bugünlerde halka da korna sesinin yarattığı gürültü kirliliğine karşı “esprili” bir yaklaşımda bulunarak kulak maskesi dağıttılar. İki saat süren etkinlik, sürücüler ve çevredeki yayalar tarafından büyük bir ilgiyle karşılandı.

/

2015 yılında “Korna Çalma Huzurumu Çalma” sosyal sorumluluk projesini hayata geçiren Toyota, korna sesinin yarattığı gürültü kirliliğine dikkat çekiyor ve bunu önemli bir çevre sorunu olarak görmeye devam ediyor. Gürültü seviyesinin 120 desibel olduğu ve günde 7,5 dakika bu sese maruz kalındığında işitme kayıplarına varabilecek sorunların yaşandığı korna sesi konusunda bilinç oluşturmak ve toplumun genelinde farkındalık yaratmak amacıyla çalışmalarına ara vermeden sürdüren Toyota özellikle yüzbinlerce öğrencinin katıldığı sınavlar öncesinde de farklı bir dizi etkinlik gerçekleştiriyor.

/
Projeye Destek Artıyor

Toplumun genelinde farkındalık yaratılması amaçlanan proje Milli Eğitim Bakanlığı tarafından da destekleniyor. Çevresel bir sorun olarak görülen ve insan sağlığına olumsuz etkilerinin yanında, toplumların gelişmişlik seviyesiyle doğru orantılı bir konu olduğuna dikkat çekilen “Korna Çalma Huzurumu Çalma” sosyal sorumluluk projesi Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, İstanbul, İzmir, Adana, Gaziantep, Malatya, Şanlıurfa, Eskişehir ve Kayseri Büyükşehir Belediyeleri başta olmak üzere, birçok kamu ve özel kuruluşun da desteğini de kazanmış durumda.

/

Haberler ve Etkinlikler

Stevie Stevie "Altın ve Gümüş Ödüller" Bir Kez Daha Toyota'nın Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş., İnsan Kaynakları alanında dünyanın en prestijli ödülü olarak gösterilen “Stevie” de Altın ve gümüş ödüllerini kazandı. Toyota Corolla ve RAV4 Yılın İlk 6 Ayında Zirvede Toyota Corolla ve RAV4 Yılın İlk 6 Ayında Zirvede Toyota, pandemi döneminin de yaşandığı 2020 yılının ilk 6 ayında global otomobil pazarının ilk 3 sırasında iki modeliyle yer almayı başardı. Toyota'nın Aya Gidecek Aracının Adı Toyota'nın Aya Gidecek Aracının Adı "Lunar Cruiser" Toyota’nın, Japon Uzay Araştırma Ajansı (JAXA) ile birlikte geliştirdiği uzay aracına "LUNAR CRUISER" ismi verildi. LUNAR CRUISER, Ay'ın yüzeyinin zorlu ortamında sorunsuz bir keşif imkanı sağlamak üzere geliştiriliyor. Hibritin Öncüsü Toyota'dan Avrupa'da Hibrit Rekoru Hibritin Öncüsü Toyota'dan Avrupa'da Hibrit Rekoru Toyota, öncüsü olduğu hibrit teknolojisinde dikkat çeken bir rekora daha imza attı. Toyota Avrupa’da 3 milyonuncu hibrit aracını teslim ederek önemli bir kilometre taşını daha geride bıraktı.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için internet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız internet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.