Toyota ve Hino 600 km menzilli

yakıt hücreli ağır ticari araç geliştiriyor

Toyota ve Hino, hidrojen yakıt hücreli ağır ticari araç geliştirmek için işbirliği yapıyor. Bu kapsamda hidrojen yakıt hücreli ticari aracın doğrulama testleri ve pratik kullanımına yönelik çalışmalar gerçekleştirilecek.

/

600 kilometrelik sürüş menzili sunacak yakıt hücreli ağır ticari araç, hem çevresel performansta hem de pratik kullanımda yüksek standartlar sağlayacak.

En önemli kurumsal hedeflerinden biri olarak küresel çevre sorunlarını çözmek üzere proaktif çalışmalar yapan Toyota ve Hino, 2050 yılında CO2 emisyonlarını düşürmek için geniş bir kullanım alanına hizmet sunacak elektrikli araç teknolojileri geliştiriyorlar. Japonya’da toplam CO2 salınımının yüzde 60’ının ticari araçlara ait olması, bu girişimin önemini daha da ortaya koyuyor. Ağır ticari araçların yaygın olarak elektrikli kullanımı için ise hem çevresel performans hem de iş kapasitesi anlamında yeterli sürüş menzili, yükleme kapasitesi gibi birçok gerekliliği karşılaması gerekiyor. Bu nedenle hidrojen yakıt hücreli araçlar elektrikli araçlara göre daha yüksek enerji yoğunluğuyla verimli bir performans sunabiliyorlar.

Hino Profia modeli üzerine yapılacak yakıt hücreli ağır ticari araç, Toyota ve Hino’nun uzun yıllar boyunca elde ettiği deneyimle birlikte geliştiriliyor. Şasi, yakıt hücreli aracın optimum yerleşimi için özel olarak tasarlandı ve yeterli yükleme kapasitesi için kapsamlı bir ağırlık azaltma çalışması yapıldı. Güç ünitesi olarak ise, Toyota’nın yeni nesil Mirai için geliştirdiği iki yakıt hücresi sistemi yer alacak. Bununla birlikte Hino’nun geliştirdiği ve hibrit ağır ticari araç teknolojisinde uygulanan araç kontrol sistemleri kullanılacak.

Toyota ve Hino hidrojeni gelecek için önemli bir enerji kaynağı olarak görüyor. Birlikte çalışarak teknolojiler geliştirecek iki üretici, 2003 yılında birlikte yakıt hücreli araç çalışmasına başlamalarından bu yana geçen 15 yılda yenilikçi yakıt hücreli araçlar geliştirdi.

Toyota ve Hino, hidrojen toplumunun gerçek olması adına işbirliğini güçlendirmeyi ve çalışmalarını hızlandırmayı hedefliyor.

Haberler ve Etkinlikler

Toyota'nın Kurumsal Kimliği Yenilendi Toyota'nın Kurumsal Kimliği Yenilendi Toyota, Avrupa için kurumsal kimliğinde değişikliğe gitti. Yeni bir dönemi temsil eden değişim, Toyota’nın otomobil şirketi olmanın yanı sıra bir mobilite şirketine dönüşümüne de vurgu yapıyor. Toyota'dan Korna Gürültüsüne Karşı Kulak Maskesi Toyota'dan Korna Gürültüsüne Karşı Kulak Maskesi Toyota’nın 5 yıl önce başlattığı toplumsal sosyal sorumluluk hareketi olan “Korna Çalma Huzurumu Çalma” projesinde sıra dışı bir etkinlik daha düzenlendi. Toyota Plaza Bakırcılar Bir Kez Daha Avrupa'nın En İyisi Toyota Plaza Bakırcılar Bir Kez Daha Avrupa'nın En İyisi Toyota’nın her yıl düzenlediği “Ichiban” Avrupa Müşteri Memnuniyeti Ödülleri’nin 2020 yılı kazananları belli oldu. 2012, 2018 ve 2019 yıllarından sonra kazanan bu yıl da Antalya Toyota Plaza Bakırcılar oldu. Toyota, 2020 Yılının da En Değerli Markası Toyota, 2020 Yılının da En Değerli Markası BrandZ tarafından her yıl gerçekleştirilen en değerli 100 küresel marka raporunda, Toyota dünyanın en değerli otomobil markaları sıralamasında zirveyi bu yıl da kimseye bırakmadı.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için internet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız internet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.