Toyota Tarihinin En Büyük Filo Satışına

Corolla Hybrid ile İmza Attı

Dünyada hibrit teknolojisinin öncüsü Toyota ve dünyanın en büyük araç kiralama şirketi Enterprise, stratejik işbirliğine gitti. Bu işbirliği kapsamında Enterprise Türkiye, Toyota’nın çevreci hibrit teknolojisine sahip 1000 adet Corolla Hybrid’i filosuna kattı…

/

Dünyada hibrit teknolojisinin öncüsü Toyota ve Türkiye’de araç kiralama sektörünün öncü kuruluşlarından Enterprise Türkiye, yaptıkları anlaşma ile 1000 adet Corolla Hybrid modelinin satışına imza attı. Çevreci ve teknolojik kimlikleriyle öne çıkan Toyota ve Enterprise Türkiye, stratejik işbirlikleriyle Türkiye’de çok daha fazla kişiyi üstün özelliklere sahip Toyota hibrit teknolojisi ile buluşturacak. Bu anlaşma aynı zamanda Toyota’nın bugüne kadar Türkiye’de gerçekleştirdiği en büyük filo satışı oldu.

/

Tüm dünyada 13 milyondan fazla satışıyla devrim niteliğindeki hibrit teknolojisinin öncü ve lider markası olan Toyota, Türkiye’de hibrit bilinirliğinin artması için çalışmalarını da ara vermeden sürdürüyor. Teknolojik özelliklerinin yanında çevreci ve yakıt tasarrufu sağlayan hibrit otomobillere Türkiye’de ilginin her geçen gün arttığı gözlenirken filo pazarında da tercihler hibrite doğru yönelmeye başladı. Enterprise Türkiye’nin filosuna dahil ettiği Corolla Hybrid modeli ise bu durumun en somut göstergesi olarak öne çıkıyor.

/
Corolla’da bir ilk: Hibrit Versiyon

1966 yılında üretilmeye başlanan Corolla, bugüne kadar 150 ülkede 46 milyondan daha fazla satış adedine ulaşarak dünyanın en çok tercih edilen otomobili ünvanını elinde bulunduruyor. Toyota, 12’nci jenerasyon Corolla’da kendi kendini şarj eden hibrit teknolojisine de yer verdi. Türkiye’de üretilen Toyota Corolla Hybrid 122 HP güç üreten 1.8 litrelik hibrit motora sahip. Corolla Hybrid’de daha yüksek tork ve yeni hibrit bataryaların adapte edilmesiyle daha iyi yakıt ekonomisi sağlandı. Bununla birlikte 3.4 lt/100 km yakıt tüketimi olan Corolla Hybrid, sadece 80-87 g/km aralığında CO2 emisyonu salımı sunuyor.

/
Her yıl sektörün üzerinde büyüyor!

ABD merkezli olarak 1957 yılında kurulan Enterprise ise, 90 ülkede 10.000 ofisi ile dünyanın en büyük araç kiralama şirketi olarak faaliyetlerine devam ediyor. 100 bin çalışanı ve 2 milyon araç sayısını her geçen gün artıran Enterprise, 2007 yılında National ve Alamo markalarını da bünyesine katarak büyümesini hızlandırdı. Türkiye’de ise 2014 yılında Gürbaşlar Otomotiv ile hizmetlerine başlayan Enterprise, ülkemizde hali hazırda 27 ilde 50 ofis ile sektörün öncü şirketlerinden biri konumunda bulunuyor.

Enterprise, Türkiye’de faaliyete başladığı 2014 yılından bu yana THY, Türk Telekom ve Anadolu Jet gibi şirketler ile yaptığı işbirliklerinin de etkisi ile her yıl sektörün 5 katı büyüyor.

Haber ve Etkinlikler

Fernando Alonso Dakar Rallisini  Kazanan Hilux'ı Test Etti Fernando Alonso Dakar Rallisini Kazanan Hilux'ı Test Etti TOYOTA GAZOO Racing pilotu Fernando Alonso, Dakar Rallisi’ni kazanan Toyota Hilux’ı 27-28 Mart tarihlerinde 2 günlük değerlendirme testinden geçirdi. Şu anda takım arkadaşlarıyla birlikte FIA Dünya Dayanıklılık Şampiyonası lideri olan Formula 1 şampiyonu Fernando Alonso, Güney Afrika’da Kalahari Çölü’nde özel bir test alanında bu sürüşü gerçekleştirdi. Paris Taksileri Hidrojen Yakıtlı Toyota Mirai’ler Oluyor Paris Taksileri Hidrojen Yakıtlı Toyota Mirai’ler Oluyor Toyota’nın “0” emisyon hedefinin en önemli unsurlarından biri olan hidrojen yakıt hücreli araçların kullanım alanı genişlemeye devam ediyor. Toyota tarafından geliştirilip 2014 yılından itibaren yollara çıkan ilk hidrojen yakıt hücreli otomobil olan Mirai, şimdi de Paris caddelerinde taksi olarak hizmet vermeye başlayacak. Toyota, 1000 Millik Sebring Yarışını Kazanarak Farkı Açtı Toyota, 1000 Millik Sebring Yarışını Kazanarak Farkı Açtı Toyota, Dünya Dayanıklılık Şampiyonası’nın (WEC) altıncı ayağı olan 1000 Mil Sebring Yarışı’nı kazanarak 151 puanla en yakın rakibiyle olan farkını daha da açtı. Toyota En Düşük Emisyon Ortalaması ile Rekor Kırdı Toyota En Düşük Emisyon Ortalaması ile Rekor Kırdı Toyota, 2050 yılına kadar CO2 emisyonunu yüzde 90 oranında azaltma hedefi için çalışmalarına aralıksız devam ederken, Avrupa’da yapılan araştırmada en düşük emisyon oranlarına sahip ilk marka oldu.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın: