Toyota'nın Tüm Plazalarında Müşteriler,

En Üst Düzeyde Hijyen ile Ağırlanıyor

Pandemi ilanıyla birlikte “esnek çalışma ve randevulu müşteri ağırlama” sistemiyle sıkı hijyen kurallarını uygulamaya geçiren Toyota yetkili satıcıları şimdi de normalleşme sürecine adım adım hazırlanıyor.

/

Bu amaçla Toyota Plazalar müşterileriyle birlikte, çalışan sağlığını da koruyan bir dizi sağlık önlemini devreye alarak hizmet vermeye başladı. Normalleşme sürecinde artan müşteri taleplerine cevap verecek olan plazalarda “temas ve sosyal mesafe” ile ilgili tedbirler elden bırakılmıyor.

Normalleşmenin başladığı süreçte müşteri trafiğinin artış eğiliminde olması nedeniyle tüm Toyota Plazalarda “COVID-19 Hijyen Standartları Sağlık ve Güvenlik Kılavuzu” oluşturuldu. Belirlenen standartların plazalarda eksiksiz olarak hayata geçirilmesi için gerekli hijyenik malzemeler de plazalara dağıtıldı. Toyota’dan yapılan açıklamada “Çalışanlarımız ve plazalarımızı ziyaret edecek olan müşterilerimizin sağlıklarının korunması en önemli önceliğimiz olacaktır. Çünkü müşterilerimizin sağlını önemsiyoruz ve onları plazalarımızda güven içinde ağırlıyoruz” denildi.

/
Önlemler 59 Plazada Uygulanacak

Haziran ayı başından itibaren başlayan normalleşmenin ilk adımında Toyota’nın tüm Türkiye’ye yayılmış 59 plazasında alınan önlemler ve hijyen tedbirleri şu şekilde sıralandı:

  • Satış ve satış sonrası tüm hizmetler randevu ile veriliyor,
  • Müşteri ziyaretlerinde, bekleme salonlarında, bankolarda 1,5 metrelik sosyal mesafe titizlikle korunacak şekilde organize ediliyor ve tokalaşmadan kaçınılıyor,
  • Temas gereken yeni araç satış, servis bankoları gibi tüm alanlarda pleksi araçlar ve sosyal mesafe kurallarına uygun güvenlik işaretçileri ve şeritleri kullanılıyor,
  • Plazalarda maske takılması zorunlu ve el dezenfektanı mutlaka bulunduruluyor,
  • Araç bakım ve teknik destek hizmetlerinde teknisyenler koruyucu ekipmanlar ile hizmet veriyor,
  • Araç içi temas noktalarında tek kullanımlık kılıflar kullanılıyor,
  • Yeni araç tesliminde ile bakım/onarım sonrasında araçlar dezenfekte ediliyor,
  • Tüm plazalarda bilgilendirme, yönlendirme ve uyarı işaret posterleri yer alıyor.
/

Haberler ve Etkinlikler

TOYOTA GAZOO Racing Pilotlar Şampiyonluğu'nu Kazandı TOYOTA GAZOO Racing Pilotlar Şampiyonluğu'nu Kazandı Toyota GAZOO Racing, Sébastien Ogier ile 2020 FIA Dünya Ralli Şampiyonası’nın son ayağı olan Monza Rallisi’nde yeni bir zafere daha imza attı. Toyota, Bahreyn'deki Duble Zafer ile Pilotlar Şampiyonu Oldu Toyota, Bahreyn'deki Duble Zafer ile Pilotlar Şampiyonu Oldu TOYOTA GAZOO Racing, 2019-2020 FIA Dünya Dayanıklılık Şampiyonası’nın (WEC) sekizinci ve son yarışında da galip gelerek Pilotlar Şampiyonluğu’nu kazanmayı başardı. Toyota'nın Yeni Bayi Yönetimi Direktörü Caner Yüksel Toyota'nın Yeni Bayi Yönetimi Direktörü Caner Yüksel Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş.’de yaklaşık 9 yıl boyunca tecrübe kazanan Caner Yüksel, son olarak 2017 yılında Bayi Satış Operasyonları Müdürü olarak atanmıştı. Toyota, 16 Yıldır Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası Toyota, 16 Yıldır Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası Dünyanın en saygın marka değerlendirme kuruluşlarından biri olan Interbrand tarafından gerçekleştirilen '2020 Dünyanın En Değerli Markaları' araştırmasında Toyota bir kez daha birinci oldu.