Toyota'nın Tüm Plazalarında Müşteriler,

En Üst Düzeyde Hijyen ile Ağırlanıyor

Pandemi ilanıyla birlikte “esnek çalışma ve randevulu müşteri ağırlama” sistemiyle sıkı hijyen kurallarını uygulamaya geçiren Toyota yetkili satıcıları şimdi de normalleşme sürecine adım adım hazırlanıyor.

/

Bu amaçla Toyota Plazalar müşterileriyle birlikte, çalışan sağlığını da koruyan bir dizi sağlık önlemini devreye alarak hizmet vermeye başladı. Normalleşme sürecinde artan müşteri taleplerine cevap verecek olan plazalarda “temas ve sosyal mesafe” ile ilgili tedbirler elden bırakılmıyor.

Normalleşmenin başladığı süreçte müşteri trafiğinin artış eğiliminde olması nedeniyle tüm Toyota Plazalarda “COVID-19 Hijyen Standartları Sağlık ve Güvenlik Kılavuzu” oluşturuldu. Belirlenen standartların plazalarda eksiksiz olarak hayata geçirilmesi için gerekli hijyenik malzemeler de plazalara dağıtıldı. Toyota’dan yapılan açıklamada “Çalışanlarımız ve plazalarımızı ziyaret edecek olan müşterilerimizin sağlıklarının korunması en önemli önceliğimiz olacaktır. Çünkü müşterilerimizin sağlını önemsiyoruz ve onları plazalarımızda güven içinde ağırlıyoruz” denildi.

/
Önlemler 59 Plazada Uygulanacak

Haziran ayı başından itibaren başlayan normalleşmenin ilk adımında Toyota’nın tüm Türkiye’ye yayılmış 59 plazasında alınan önlemler ve hijyen tedbirleri şu şekilde sıralandı:

  • Satış ve satış sonrası tüm hizmetler randevu ile veriliyor,
  • Müşteri ziyaretlerinde, bekleme salonlarında, bankolarda 1,5 metrelik sosyal mesafe titizlikle korunacak şekilde organize ediliyor ve tokalaşmadan kaçınılıyor,
  • Temas gereken yeni araç satış, servis bankoları gibi tüm alanlarda pleksi araçlar ve sosyal mesafe kurallarına uygun güvenlik işaretçileri ve şeritleri kullanılıyor,
  • Plazalarda maske takılması zorunlu ve el dezenfektanı mutlaka bulunduruluyor,
  • Araç bakım ve teknik destek hizmetlerinde teknisyenler koruyucu ekipmanlar ile hizmet veriyor,
  • Araç içi temas noktalarında tek kullanımlık kılıflar kullanılıyor,
  • Yeni araç tesliminde ile bakım/onarım sonrasında araçlar dezenfekte ediliyor,
  • Tüm plazalarda bilgilendirme, yönlendirme ve uyarı işaret posterleri yer alıyor.
/

Haberler ve Etkinlikler

Toyota, 16 Yıldır Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası Toyota, 16 Yıldır Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası Dünyanın en saygın marka değerlendirme kuruluşlarından biri olan Interbrand tarafından gerçekleştirilen '2020 Dünyanın En Değerli Markaları' araştırmasında Toyota bir kez daha birinci oldu. Toyota'dan Hidrojen Yakıt Hücreli Ağır Ticari Araç Toyota'dan Hidrojen Yakıt Hücreli Ağır Ticari Araç Toyota, ağır ticari araçlara olan talebin artmasıyla birlikte Hino Trucks işbirliğiyle Kuzey Amerika pazarı için hidrojen yakıt hücreli elektrikli ağır ticari araç geliştirme kararı aldı. Toyota, Mobilite Vizyonuyla Çığır Açıyor Toyota, Mobilite Vizyonuyla Çığır Açıyor Otomotiv sektöründe gerçekleştirdiği ilklerle “öncü ve lider” konumunu sürdüren Toyota, şimdi de tarihi bir “değişim ve dönüşüm” sürecini başlatıyor. Toyota'nın Hibrit Satışları 16 Milyonu Aştı Toyota'nın Hibrit Satışları 16 Milyonu Aştı Toyota, ilk kez 1997 yılında otomobil dünyasına devrim niteliğindeki hibrit teknolojisine sahip modelini sunmasından bu yana hibrit araç satışlarında 16 milyon adedi aşmayı başardı.