Toyota'nın Tüm Plazalarında Müşteriler,

En Üst Düzeyde Hijyen ile Ağırlanıyor

Pandemi ilanıyla birlikte “esnek çalışma ve randevulu müşteri ağırlama” sistemiyle sıkı hijyen kurallarını uygulamaya geçiren Toyota yetkili satıcıları şimdi de normalleşme sürecine adım adım hazırlanıyor.

/

Bu amaçla Toyota Plazalar müşterileriyle birlikte, çalışan sağlığını da koruyan bir dizi sağlık önlemini devreye alarak hizmet vermeye başladı. Normalleşme sürecinde artan müşteri taleplerine cevap verecek olan plazalarda “temas ve sosyal mesafe” ile ilgili tedbirler elden bırakılmıyor.

Normalleşmenin başladığı süreçte müşteri trafiğinin artış eğiliminde olması nedeniyle tüm Toyota Plazalarda “COVID-19 Hijyen Standartları Sağlık ve Güvenlik Kılavuzu” oluşturuldu. Belirlenen standartların plazalarda eksiksiz olarak hayata geçirilmesi için gerekli hijyenik malzemeler de plazalara dağıtıldı. Toyota’dan yapılan açıklamada “Çalışanlarımız ve plazalarımızı ziyaret edecek olan müşterilerimizin sağlıklarının korunması en önemli önceliğimiz olacaktır. Çünkü müşterilerimizin sağlını önemsiyoruz ve onları plazalarımızda güven içinde ağırlıyoruz” denildi.

/
Önlemler 59 Plazada Uygulanacak

Haziran ayı başından itibaren başlayan normalleşmenin ilk adımında Toyota’nın tüm Türkiye’ye yayılmış 59 plazasında alınan önlemler ve hijyen tedbirleri şu şekilde sıralandı:

  • Satış ve satış sonrası tüm hizmetler randevu ile veriliyor,
  • Müşteri ziyaretlerinde, bekleme salonlarında, bankolarda 1,5 metrelik sosyal mesafe titizlikle korunacak şekilde organize ediliyor ve tokalaşmadan kaçınılıyor,
  • Temas gereken yeni araç satış, servis bankoları gibi tüm alanlarda pleksi araçlar ve sosyal mesafe kurallarına uygun güvenlik işaretçileri ve şeritleri kullanılıyor,
  • Plazalarda maske takılması zorunlu ve el dezenfektanı mutlaka bulunduruluyor,
  • Araç bakım ve teknik destek hizmetlerinde teknisyenler koruyucu ekipmanlar ile hizmet veriyor,
  • Araç içi temas noktalarında tek kullanımlık kılıflar kullanılıyor,
  • Yeni araç tesliminde ile bakım/onarım sonrasında araçlar dezenfekte ediliyor,
  • Tüm plazalarda bilgilendirme, yönlendirme ve uyarı işaret posterleri yer alıyor.
/

Haberler ve Etkinlikler

Hibritin Öncüsü Toyota'dan Avrupa'da Hibrit Rekoru Hibritin Öncüsü Toyota'dan Avrupa'da Hibrit Rekoru Toyota, öncüsü olduğu hibrit teknolojisinde dikkat çeken bir rekora daha imza attı. Toyota Avrupa’da 3 milyonuncu hibrit aracını teslim ederek önemli bir kilometre taşını daha geride bıraktı. Toyota'nın Kurumsal Kimliği Yenilendi Toyota'nın Kurumsal Kimliği Yenilendi Toyota, Avrupa için kurumsal kimliğinde değişikliğe gitti. Yeni bir dönemi temsil eden değişim, Toyota’nın otomobil şirketi olmanın yanı sıra bir mobilite şirketine dönüşümüne de vurgu yapıyor. Kontrolsüz hızlanma kazalarına karşı Toyota'dan yeni sistem Kontrolsüz hızlanma kazalarına karşı Toyota'dan yeni sistem Toyota, gaz pedalına istemsiz basılarak yaşanan kazaları önlemek adına yeni araçlara kademeli olarak "Artı Destek" sistemini ekleyeceğini duyurdu. Toyota'dan Korna Gürültüsüne Karşı Kulak Maskesi Toyota'dan Korna Gürültüsüne Karşı Kulak Maskesi Toyota’nın 5 yıl önce başlattığı toplumsal sosyal sorumluluk hareketi olan “Korna Çalma Huzurumu Çalma” projesinde sıra dışı bir etkinlik daha düzenlendi.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için internet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız internet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.