Toyota, 2020 Yılının da En Değerli Markası

Toyota dünyanın en değerli otomobil markaları sıralamasında zirveyi bu yıl da kimseye bırakmadı…

/

Toyota, 2020 yılında da “dünyanın en değerli otomotiv markası” seçildi. BrandZ™ tarafından her yıl gerçekleştirilen en değerli 100 küresel marka raporunda, otomobil sektöründe tüm markaları geride bırakan Toyota, birinciliğini devam ettirerek önemli bir başarıya imza attı.

Raporda Toyota’nın 2019 yılında 29 bin 151 milyar dolar olan marka değeri 2020 yılında 28 bin 388 milyar dolar oldu. Toyota, 2006 yılından itibaren 15 kez yayınlanan raporda kendi sektöründe 13’üncü kez birinci sırada yer alıyor. Otomotiv sektörünün birincisi olan Toyota, tüm markalar sıralamasında ise 48. oldu.

/

BrandZ™ tarafından gerçekleştirilen araştırmada Toyota’nın hibrit ürünleri, hidrojen yakıt hücreli araçlar üzerinde yaptığı yenilikler ve farklı mobilite çözümlerine odaklanması en değerli marka seçilmesinde etkili oldu. 1997 yılından bu yana 16 milyon adete yaklaşan hibrit otomobil satışı gerçekleştiren Toyota, hibrit teknolojisini yakın ve orta vadede çözüm olarak görüyor ve bu teknolojiyi geliştirmeye devam ediyor.

/

Haberler ve Etkinlikler

Toyota'dan Korna Gürültüsüne Karşı Kulak Maskesi Toyota'dan Korna Gürültüsüne Karşı Kulak Maskesi Toyota’nın 5 yıl önce başlattığı toplumsal sosyal sorumluluk hareketi olan “Korna Çalma Huzurumu Çalma” projesinde sıra dışı bir etkinlik daha düzenlendi. Toyota, Çarpışma Testi Yazılımı THUMS'u Kullanıma Açacak Toyota, Çarpışma Testi Yazılımı THUMS'u Kullanıma Açacak Toyota, 1997’den beri geliştirdiği çarpışma testi mankeni THUMS yazılımını 2021 Ocak ayından itibaren ücretsiz olarak kullanıma açacağını açıkladı. Toyota Plazalarda Üst Düzey Hijyen Önlemleri Toyota Plazalarda Üst Düzey Hijyen Önlemleri Normalleşme süreci kapsamında Toyota'nın tüm plazalarında üst düzey sağlık önlemleri alındı. Toyota, alınan önlemlerle hem müşterilerin hem de çalışanların sağlığını korumayı amaçlıyor. Toyota, Şimdiden 2050 Yılına Hazırlanıyor Toyota, Şimdiden 2050 Yılına Hazırlanıyor COVID-19 süreciyle birlikte çevreye verilen önem daha da arttı. Toyota, “2050 Çevre Hedefi” ile bu konuya verdiği önemi gözler önüne seriyor.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için internet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız internet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.