GT86 CS-R3 ALMANYA'DA İLK WRC YARIŞINA KATILMAYA HAZIR

Neredeyse bir yıl süren geliştirme çalışmalarının ardından, GT86 CS-R3 ralli aracı 21-24 Ağustos tarihlerinde Trier'de düzenlenecek olan ADAC Rallye Deutschland'da zero car (puan alamayan ve zamanları resmen kaydedilmeyen açılış aracı) olarak ilk kez tur atacak. Araç rallide yarışmıyor fakat açılıştan önce her etabı test ederek güvenliğin sağlanması açısından önemli bir rol oynamaktadır.

İlk adımlar


Sürücülere ve izleyenlere keyifli anlar yaşatmak isteyen TMG, 1980'li yıllarda ralli zaferi bulunan muhteşem Celica Twin Cam Turbo'nun (TA64) izinden arkadan itişli bir araç olarak ralli kökenlerine geri dönmeye karar verdi.

/
Dünya şampiyonu direksiyonda


Bu karar, şirketin kökenindeki motor sporu yarışlarına katılımı teşvik eden yaklaşımını izleyerek TOYOTA'nın "sürüş keyfi, geri döndü" global sloganını mükemmel bir şekilde yansıtmaktadır.

CS-R3, ana görevi son teknik özelliklerin onaylanmasından önce tasarımın rafine edilmesi amacıyla aracı değerlendirmek olan kadın dünya şampiyonu Isolde Holderied tarafından kullanılacak.

CS-R3, 2015'in ilk çeyreğinde yerel etkinliklerden WRC'ye kadar çeşitli yarışlarda ralli keyfini yaşamanın uygun maliyetli bir yolunu sağlayan paket teklifleri şeklinde özel müşterilere ve TOYOTA bayilerine sunulacak.

/


Motor Sporu Müşterileri Başmühendisi Nico Ehlert, “Bu haber hem TMG hem de ralli dünyası açısından heyecan verici bir haber” diyor. “Arkadan itişli yeni bir ralli aracının ilk kez bir etaba çıkışını izlemek muhteşem olacak. Isolde'nin kullanacağı GT86 CS-R3'ün tam olarak bitmiş bir ürün olmadığını söylememiz gerekir; geliştirme programımızı tamamlamak için Rallye Deutschland'dan gelecek verilere ihtiyacımız var. Dolayısıyla, bu ralli GT86 CS-R3'ün öyküsünde önemli bir adımı temsil ediyor ve gelecekteki müşterilerimize bu projenin hızlı bir şekilde ilerlediğine dair net bir işaret veriyor.”

CS-R3, Toyota'nın "sürüş keyfi, geri döndü" global sloganını mükemmel bir şekilde yansıtan bir diğer araçtır.

Bu konu hakkında daha fazla bilgi

Toyota, Galler Rallisi’yle Liderliğini Pekiştirdi Toyota, Galler Rallisi’yle Liderliğini Pekiştirdi Türkiye Rallisi’nde duble yaparak büyük bir zafer elde eden Toyota’nın yarış takımı Toyota GAZOO Racing, başarılı performansını Galler Rallisi’nde de devam ettirdi. Zorlu rallide iki aracıyla birden podyumda yer alan takım, böylece WRC’de Üreticiler Şampiyonası’ndaki avantajını artırdı. Türkiye Rallisi’nde Zafer Toyota’nın Türkiye Rallisi’nde Zafer Toyota’nın Toyota’nın yarış takımı GAZOO Racing, 2010’dan bu yana ilk kez düzenlenen Türkiye Rallisi’nde ilk 2 sırayı alarak bu önemli yarışı zaferle tamamladı. Pilotları ve takımları bir hayli zorlayan tamamen yeni, sert ve kırıcı etapların yer aldığı Marmaris Rallisi’nde sağlamlığıyla ön plana çıkan Toyota Yaris WRC yarış aracı, Ott Tanak ve Jari-Matti Latvala’nın pilotajında, tüm etapları sorunsuz bir şekilde aşarak Marmaris Rallisi’ni en üst sırada tamamladı. Toyota WRC Türkiye Rallisi’nde Üçüncü Günde Liderliğe Yükseldi Toyota WRC Türkiye Rallisi’nde Üçüncü Günde Liderliğe Yükseldi Toyota yarış takımı GAZOO Racing, Türkiye Rallisi’nin 3’üncü gününde liderliğe yükselmeyi başardı. Toyota Yaris WRC pilotları Ott Tanak ve Jari-Matti Latvala, dört etap kala Türkiye Rallisi’nde genel klasmanda birinci ve ikinci sıraya yerleşti. Toyota böylece pazar günü yapılacak son etapların ardından Türkiye Rallisi’ni kazanmak adına da büyük bir avantajın sahibi oldu. Toyota, Türkiye Rallisi Macerasına Hızlı ve Sorunsuz Başladı Toyota, Türkiye Rallisi Macerasına Hızlı ve Sorunsuz Başladı Toyota’nın yarış takımı GAZOO Racing, zorlu Türkiye Rallisi macerasına başladı. Cuma günü tüm gün boyunca gerçekleştirilen etapların ardından üç Toyota GAZOO Racing pilotu da, ilk yedi arasında yer almayı başardı. Tamamen yeni etaplardan oluşan Türkiye Rallisi, kayaların yer aldığı yüzeylerle beklendiği gibi zorlayıcı olduğunu gösterse de, Toyota Yaris WRC yarış aracı tüm mücadelelerden başarıyla çıktı.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın: