Üstün kaliteyi sunarken hiçbir şey şansa bırakılmaz. Tüm ürünlerimizde hassas yöntemler ve zorlu testlerden yararlanırız.

Araçlarımızda en yüksek kaliteyi sunma işi, ilk tasarım işlemi ile başlar. Tüm yeni modeller bilgisayarda modelleme, laboratuvar testleri ve gerçek hayatta binlerce kilometre sürüş ile zorlu testlerden geçer.

Konu ürün geliştirme olduğunda, tüm ayrıntıları dikkatle inceleyerek olası sorunları araştırırız ve bilgi ve deneyimleri mühendislik ekiplerimiz arasında paylaştırırız. Katı standartlarımız ve iyi kurulmuş süreçlerimiz sayesinde her aşamada içten gelen bir kalitenin temellerini atabiliriz.

/
Halka açık yollarda bin kilometreden uzun süren testler.
/
Çok zorlu koşullarda yapılan testler.
/
Mükemmel bir performans için toplanan tüm veriler ayrıntılı olarak incelenir.

Zorlu testlere dayanan kalite

Araçlarımızın müşterilerimiz kullanırken nasıl çalışacaklarını anlamak için hem laboratuvarda, hem de gerçek yollarda kapsamlı araştırmalar ve testler gerçekleştiririz

Konu ürünlerimizde yüksek kalite sunmak olduğunda, hiçbir şeyi şansa bırakmayız. Yeni bir araç satışa çıkmadan önce laboratuvarda, özel test pistlerinde ve halka açık yollarda, çok zorlu koşullarda binlerce kilometre boyunca zorlu testler ve ölçüm işlemlerinden geçmiştir. Topladığımız verileri inceleyerek müşteriler aracı sürdüğünde mükemmel bir performans elde etmelerini sağlarız.

Avrupa dayanıklılık testi

Tüm araçlarımız değerlendirme programımızın bir parçası olarak gerçek hayatta test edilir. Bu programın amacı performansın istediğimiz standartları karşılaması ve olası sorunların kontrol edilmesidir.

Avrupa Dayanıklılık Testi, yeni modellerimizin farklı iklimlerde ve kıtadaki farklı kalitede yol yüzeylerinde nasıl çalıştığını gösteren zorlu bir değerlendirmedir.

Tüm yeni araçlar 100.000 km'den fazla sürüş yapar. Buna İsveç'in kuzeyindeki Kuzey Kutbu testleri, Rusya'da bozuk yollarda sürüş ve Almanya'da düzgün ve hızlı otoyol sürüşü dahildir. Araç satışa çıkmadan önce elde edilen veriler analiz edilerek sorunlar tespit edilir, iyileştirmeler veya düzeltmeler yapılır.

/
Araç içindeki ses için yapılan testler / Ses ve titreşim testleri / Dış ses / Titreşimden kaynaklanan yorgunluk.

"Bundan sonra herkesin birlikte çalışarak daha üstün araçlar üretmenin yollarını bulmalarını istiyorum."

Kiichiro Toyoda, Toyota Motor Corporation'ın Kurucusu

/
Kuzey Avrupa'da kış mevsiminde caddeler.
/
Avrupa'nın soğuk bölgelerindeki otoyollar.
/
Avrupa'daki şehir dışı yollar.

Kalite yöntemleri ve becerilerini geliştirmek

Yeni bir araç geliştirdiğimizde, daha ilk aşamada sorunların nerede ve neden oluşabileceğini düşünmeye başlarız. Risklerin nerede olduğunu bilmek ve bu risklerin neden olabileceği sorunları engellemek için çözümler getirmek, daha da iyi araçlar üretmek için büyük önem taşır.

Geliştirme sürecindeki iyileştirmeler

Arıza Moduna Dayalı Tasarım İnceleme (DRBFM)

Yeni bir ürün veya parçanın tasarım aşaması, sorunların tespit edilmesi ve giderilmesi için çok önemli bir zamandır. Erken aşamalarda harekete geçmek, üretime yaklaşıldığında daha ciddi ve gidermesi daha zor sorunları önleyebilir.

Arıza Moduna Dayalı Tasarım İnceleme yöntemini PROAKTİF bir önleme tekniği olarak kullanırız. Burada tasarımcılar değiştirilecek alanlara odaklanır, sorun çıkarabilecek tüm noktaları tespit eder ve önceki projelerden edindikleri bilgileri uygularlar.

Daha sonra uzmanlar tarafından incelenen tasarım çözümleri üretmek için çalışırlar. Genç mühendislerimize DRBFM konsepti ve bu konseptin uygulanması ile ilgili özel eğitimler verilir. Bu şekilde sürekli olarak çalışanlarımızı gelişmiş teknik bilgi ve beceriler ile donatarak gelecekteki tasarım hedeflerini gerçekleştirmeye çalışıyoruz.

/
Proaktif Önleme çevrimi, güvenilirlik ile ilgili sorunlar tasarım aşamasındayken önler.
/
Proaktif önleme çevriminin temelleri, sorunları tespit etmeyi ve gidermeyi mümkün kılar.

"Her gün iyileştirme yaparak her gün daha iyi ürünler geliştirmek için çalışıyoruz."

Kiichiro Toyoda, Toyota Motor Corporation'ın Kurucusu

Daha fazla bilgi

Toyota Yenilikçi Teknolojileri İle Sektöründe Patent Lideri Toyota Yenilikçi Teknolojileri İle Sektöründe Patent Lideri Toyota, yenilikçi teknolojileri ve akıllı çözümleriyle otomotiv sektörüne önderlik etmeyi sürdürüyor. Hibrit ve yakıt hücreli otomobiller konusunda öncü rol üstlenen Toyota sunduğu mobilite çözümleriyle de öne çıkarak üst üste dördüncü yıl ABD’de en çok patent alan otomobil markası oldu. Toyota’nın Üstün Hibrit Teknolojisi Le Mans’ta Tarihi Zafere Ulaştı Toyota’nın Üstün Hibrit Teknolojisi Le Mans’ta Tarihi Zafere Ulaştı Toyota’nın yarış takımı Toyota GAZOO Racing, dünyanın en zorlu pist yarışlarından biri olan Le Mans 24 Saat’te birinciliği kazanmayı başardı. Dünya Dayanıklılık Şampiyonası’nın (WEC) ikinci yarışı olan 24 saatlik Le Mans yarışında Toyota TS050 HYBRID otomobilleri, tarihi bir zafere imza atarak ilk 2 sırayı paylaştı. Toyota, 24 Saatlik Le Mans Yarışında İlk Zaferini Kazanmayı Hedefliyor Toyota, 24 Saatlik Le Mans Yarışında İlk Zaferini Kazanmayı Hedefliyor Toyota, Dünya Dayanıklılık Şampiyonası’nın (WEC) ikinci yarışı olan Le Mans 24 Saat yarışındaki mücadelede zirveyi hedefliyor. Şampiyonanın açılış yarışında ilk iki sırayı alarak büyük bir başarıya imza atan Toyota, 1,000 HP’lik iki TS050 Hybrid yarış aracıyla 86’ncı kez düzenlenen klasik yarışta yer alacak. Çocuklar Tasarladı  Toyota Üretti Çocuklar Tasarladı Toyota Üretti İlklerin markası Toyota, ürettiği otomobiller ile kullanıcılarına verdiği değer ve önemi çocuklar için de göstermeye devam ediyor. Toyota, çocuklara otomobilleri sevdirmek, hayal dünyalarını genişletmek ve deneyim kazandırmak için yaptığı çalışmalara bir yenisini daha ekledi.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın: