Üstün kaliteyi sunarken hiçbir şey şansa bırakılmaz. Tüm ürünlerimizde hassas yöntemler ve zorlu testlerden yararlanırız.

Araçlarımızda en yüksek kaliteyi sunma işi, ilk tasarım işlemi ile başlar. Tüm yeni modeller bilgisayarda modelleme, laboratuvar testleri ve gerçek hayatta binlerce kilometre sürüş ile zorlu testlerden geçer.

Konu ürün geliştirme olduğunda, tüm ayrıntıları dikkatle inceleyerek olası sorunları araştırırız ve bilgi ve deneyimleri mühendislik ekiplerimiz arasında paylaştırırız. Katı standartlarımız ve iyi kurulmuş süreçlerimiz sayesinde her aşamada içten gelen bir kalitenin temellerini atabiliriz.

/
Halka açık yollarda bin kilometreden uzun süren testler.
/
Çok zorlu koşullarda yapılan testler.
/
Mükemmel bir performans için toplanan tüm veriler ayrıntılı olarak incelenir.

Zorlu testlere dayanan kalite

Araçlarımızın müşterilerimiz kullanırken nasıl çalışacaklarını anlamak için hem laboratuvarda, hem de gerçek yollarda kapsamlı araştırmalar ve testler gerçekleştiririz

Konu ürünlerimizde yüksek kalite sunmak olduğunda, hiçbir şeyi şansa bırakmayız. Yeni bir araç satışa çıkmadan önce laboratuvarda, özel test pistlerinde ve halka açık yollarda, çok zorlu koşullarda binlerce kilometre boyunca zorlu testler ve ölçüm işlemlerinden geçmiştir. Topladığımız verileri inceleyerek müşteriler aracı sürdüğünde mükemmel bir performans elde etmelerini sağlarız.

Avrupa dayanıklılık testi

Tüm araçlarımız değerlendirme programımızın bir parçası olarak gerçek hayatta test edilir. Bu programın amacı performansın istediğimiz standartları karşılaması ve olası sorunların kontrol edilmesidir.

Avrupa Dayanıklılık Testi, yeni modellerimizin farklı iklimlerde ve kıtadaki farklı kalitede yol yüzeylerinde nasıl çalıştığını gösteren zorlu bir değerlendirmedir.

Tüm yeni araçlar 100.000 km'den fazla sürüş yapar. Buna İsveç'in kuzeyindeki Kuzey Kutbu testleri, Rusya'da bozuk yollarda sürüş ve Almanya'da düzgün ve hızlı otoyol sürüşü dahildir. Araç satışa çıkmadan önce elde edilen veriler analiz edilerek sorunlar tespit edilir, iyileştirmeler veya düzeltmeler yapılır.

/
Araç içindeki ses için yapılan testler / Ses ve titreşim testleri / Dış ses / Titreşimden kaynaklanan yorgunluk.

"Bundan sonra herkesin birlikte çalışarak daha üstün araçlar üretmenin yollarını bulmalarını istiyorum."

Kiichiro Toyoda, Toyota Motor Corporation'ın Kurucusu

/
Kuzey Avrupa'da kış mevsiminde caddeler.
/
Avrupa'nın soğuk bölgelerindeki otoyollar.
/
Avrupa'daki şehir dışı yollar.

Kalite yöntemleri ve becerilerini geliştirmek

Yeni bir araç geliştirdiğimizde, daha ilk aşamada sorunların nerede ve neden oluşabileceğini düşünmeye başlarız. Risklerin nerede olduğunu bilmek ve bu risklerin neden olabileceği sorunları engellemek için çözümler getirmek, daha da iyi araçlar üretmek için büyük önem taşır.

Geliştirme sürecindeki iyileştirmeler

Arıza Moduna Dayalı Tasarım İnceleme (DRBFM)

Yeni bir ürün veya parçanın tasarım aşaması, sorunların tespit edilmesi ve giderilmesi için çok önemli bir zamandır. Erken aşamalarda harekete geçmek, üretime yaklaşıldığında daha ciddi ve gidermesi daha zor sorunları önleyebilir.

Arıza Moduna Dayalı Tasarım İnceleme yöntemini PROAKTİF bir önleme tekniği olarak kullanırız. Burada tasarımcılar değiştirilecek alanlara odaklanır, sorun çıkarabilecek tüm noktaları tespit eder ve önceki projelerden edindikleri bilgileri uygularlar.

Daha sonra uzmanlar tarafından incelenen tasarım çözümleri üretmek için çalışırlar. Genç mühendislerimize DRBFM konsepti ve bu konseptin uygulanması ile ilgili özel eğitimler verilir. Bu şekilde sürekli olarak çalışanlarımızı gelişmiş teknik bilgi ve beceriler ile donatarak gelecekteki tasarım hedeflerini gerçekleştirmeye çalışıyoruz.

/
Proaktif Önleme çevrimi, güvenilirlik ile ilgili sorunlar tasarım aşamasındayken önler.
/
Proaktif önleme çevriminin temelleri, sorunları tespit etmeyi ve gidermeyi mümkün kılar.

"Her gün iyileştirme yaparak her gün daha iyi ürünler geliştirmek için çalışıyoruz."

Kiichiro Toyoda, Toyota Motor Corporation'ın Kurucusu

Daha fazla bilgi

Türkiye Rallisi’nde Zafer Toyota’nın Türkiye Rallisi’nde Zafer Toyota’nın Toyota’nın yarış takımı GAZOO Racing, 2010’dan bu yana ilk kez düzenlenen Türkiye Rallisi’nde ilk 2 sırayı alarak bu önemli yarışı zaferle tamamladı. Pilotları ve takımları bir hayli zorlayan tamamen yeni, sert ve kırıcı etapların yer aldığı Marmaris Rallisi’nde sağlamlığıyla ön plana çıkan Toyota Yaris WRC yarış aracı, Ott Tanak ve Jari-Matti Latvala’nın pilotajında, tüm etapları sorunsuz bir şekilde aşarak Marmaris Rallisi’ni en üst sırada tamamladı. Toyota WRC Türkiye Rallisi’nde Üçüncü Günde Liderliğe Yükseldi Toyota WRC Türkiye Rallisi’nde Üçüncü Günde Liderliğe Yükseldi Toyota yarış takımı GAZOO Racing, Türkiye Rallisi’nin 3’üncü gününde liderliğe yükselmeyi başardı. Toyota Yaris WRC pilotları Ott Tanak ve Jari-Matti Latvala, dört etap kala Türkiye Rallisi’nde genel klasmanda birinci ve ikinci sıraya yerleşti. Toyota böylece pazar günü yapılacak son etapların ardından Türkiye Rallisi’ni kazanmak adına da büyük bir avantajın sahibi oldu. Toyota, Türkiye Rallisi Macerasına Hızlı ve Sorunsuz Başladı Toyota, Türkiye Rallisi Macerasına Hızlı ve Sorunsuz Başladı Toyota’nın yarış takımı GAZOO Racing, zorlu Türkiye Rallisi macerasına başladı. Cuma günü tüm gün boyunca gerçekleştirilen etapların ardından üç Toyota GAZOO Racing pilotu da, ilk yedi arasında yer almayı başardı. Tamamen yeni etaplardan oluşan Türkiye Rallisi, kayaların yer aldığı yüzeylerle beklendiği gibi zorlayıcı olduğunu gösterse de, Toyota Yaris WRC yarış aracı tüm mücadelelerden başarıyla çıktı. Toyota, Türkiye Rallisi ile Üst Üste 3. Zafer Peşinde Toyota, Türkiye Rallisi ile Üst Üste 3. Zafer Peşinde Toyota’nın yarış takımı Toyota GAZOO Racing, 13-16 Eylül tarihlerinde Türkiye’de gerçekleştirilecek Dünya Ralli Şampiyonası için tüm hazırlıklarını tamamladı. Toyota, 2018 WRC sezonunun 10’uncu yarışı olan Türkiye Rallisi’ne üç Yaris WRC otomobiliyle katılacak.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın:

Tamam