Farkındalığı artırmak

Düşüncelerimiz, planlarımız ve faaliyetlerimizde çevre konularına öncelik vermek

Yolculuğumuz, etrafımızdaki dünyayı inceleyerek başlar. Güzelliği ve görkemini, ayrıca hassasiyetini ve mevcut krizi. Ardından bu algıladıklarımızı tespit ettiğimiz çevre hedefleri ile ilgili ileri görüşlü girişimlere dönüştürmeye başlarız. Çevre ile ilgili konuları çalışanlarımızın, faaliyet gösterdiğimiz bölgelerdeki toplulukların ve dünyanın dikkatine sunmak için yaptıklarımızı keşfedin.

Haziran: yılın en yeşil ayı!

Toyota için Haziran neden bu kadar önemlidir?

Haziran ayında, tüm Toyota çalışanlarının yaptıkları her şeyde çevre konusuna birinci öncelik vermelerini sağlarız. Buna Yeşil Ay adını veririz ve her yıl tekrarlarız. Haziran boyunca çevre ile ilgili çalışmalarımızı iki katına çıkarmaya çalışırız. Bu yeni bir girişim değildir, ilk Yeşil Ayımız 1973'te düzenlenmiştir!

/
TPCSF - Fransa'nın güneyindeki Toyota Yedek Parça Merkezi, çevresi ile uyum içinde.

Daha fazla bilgi

Sözcüklerin gücü

Gençlere söz vermek

Toyota, bir çevre bilinci ve değişim aracı olarak çevreci gazeteciliğin önemini savunmak için Singapur Çevre Konseyi ile birlikte Yılın Genç Çevreci Gazetecisi Ödülünü veriyor.

/
Syed Muhammad Abubakar - SEC-Toyota Yılın Genç Çevreci Gazetecisi.

Daha fazla bilgi

Bitkiler, fabrikalar değil

Neden bitkilere yatırım yapılmalı?

Bitkiler, dünyamızdaki birçok yaşam döngüsü için hayati önem taşıyor. Bütün türler için gıda ve habitatlar oluşturuyorlar. Bitkilerin azalması toplumumuz için çok ciddi bir tehdit anlamına gelir.

/
Çocukların gözünden doğanın harikaları. (Fotoğraf: ©Green-Schools Ireland)

Daha fazla bilgi

E-Gizlilik Politikamız

Size daha iyi hizmet verebilmek için web sitemizde çerezler kullanıyoruz. Ayarları değiştirmek istiyorsanız çerezlerinizi buradan yönetebilirsiniz.