Toyota olarak kendimizi kapsamlı ulaşım çözümleri sunan bir şirketten daha fazlası olarak görüyoruz. Bizler dünya vatandaşlarıyız, bu nedenle dünyamıza karşı sorumluluklarımız var. Bulduğumuz şeyleri daha iyi halde bırakmamız gerekir. Bu bölümde geleceğin doğa ile uyumlu toplumunu oluşturmak için nasıl çalıştığımızı keşfedin.

"Çevre konusunda lider olmaya devam etmezsek başarılı olamayız."

Didier Leroy, TMC Genel Başkan Yardımcısı

Farkındalığı artırmak

Çocuklarımıza daha iyi bir dünya bırakmak için odaklandığımız alanlardan biri, onların çevremizin ne kadar önemli olduğunu anlamalarını sağlamaktır. Buna bağlı olarak çalışanlarımızın ve faaliyet gösterdiğimiz bölgelerdeki toplulukların da çevre bilincini artırmak için azim duyarız.

Bunu nasıl yapıyoruz? Fransız arıları, Pakistan'dan bir gazeteci, Büyük Bitki Avı ve Yeşil Ay konularından başlayabiliriz. Farkındalığı artırmak için bu çok farklı konuları neyin bir araya getirdiğini öğrenmek istiyorsanız bu bölümü okuyun.

Biyolojik çeşitlilik

Son yıllarda biyolojik çeşitlilik Toyota'nın önceliklerinden biri haline geldi. Bir araya geldiğinde büyük olumlu etkiler yapabilecek küçük, bölgesel çalışmalar sürdürüyoruz. Toyota ve dünyanın çeşitli bölgelerindeki iş ortaklarımız ile faaliyetlerimizi kesintisiz bir şekilde entegre ediyoruz ve içinde bulunduğumuz doğal ekosistemlerde "doğa koridorları" oluşturuyoruz.

Çalışmalarımızın sonuçlarını görmek ve duymaktan memnuniyet duyuyoruz. Bağıran kurbağalar ve şarkı söyleyen sarı kiraz kuşları. Kaygan semenderler ve büyüleyici yusufçuklar. Gezinen bufalolar ve gökyüzündeki kartallar. Bu bölümü okuyarak bu harika yaratıkları keşfedebilirsiniz.

Geleceği düşünmek

İnsanlar tarihin büyük kısmı boyunca doğa ile uyum içinde yaşamıştır. Bu çağımızda kaybetmeye başladığımız bir bağlantıdır. Küresel ısınma gibi sonuçları vardır ve felaketlere neden olabilir. Bu nedenle özümüze dönmemiz gerekir. Bir şirket olarak bir yandan yaşam kalitemizi korumak için yenilikler yapmamız ve yeni yöntemler bulmamız (ekonomik) gerekirken, aynı zamanda doğayı korumak ve hatta eski haline getirmek (ekoloji) için çalışmamız gerekir.

Bu sayfada Toyota'nın gelecek nesiller için yerine getirmek istediği yenilikçi faaliyetleri inceleyeceğiz. Bunlar Ruanda'daki ayçiçeklerinden bir ofis çatısındaki çimenlere, hidrojen ile çalışan otomobillerden bitkilerden üretilen parçaları olan araçlara kadar çok çeşitli faaliyetler. Bunlar ve Toyota'nın öncülük ettiği geleceğe yönelik çevre projelerini keşfetmek için tıklayın.

Daha fazla bilgi

Toyota, 16 Yıldır Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası Toyota, 16 Yıldır Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası Dünyanın en saygın marka değerlendirme kuruluşlarından biri olan Interbrand tarafından gerçekleştirilen '2020 Dünyanın En Değerli Markaları' araştırmasında Toyota bir kez daha birinci oldu. Toyota'dan Hidrojen Yakıt Hücreli Ağır Ticari Araç Toyota'dan Hidrojen Yakıt Hücreli Ağır Ticari Araç Toyota, ağır ticari araçlara olan talebin artmasıyla birlikte Hino Trucks işbirliğiyle Kuzey Amerika pazarı için hidrojen yakıt hücreli elektrikli ağır ticari araç geliştirme kararı aldı. Toyota, Mobilite Vizyonuyla Çığır Açıyor Toyota, Mobilite Vizyonuyla Çığır Açıyor Otomotiv sektöründe gerçekleştirdiği ilklerle “öncü ve lider” konumunu sürdüren Toyota, şimdi de tarihi bir “değişim ve dönüşüm” sürecini başlatıyor. Toyota'nın Hibrit Satışları 16 Milyonu Aştı Toyota'nın Hibrit Satışları 16 Milyonu Aştı Toyota, ilk kez 1997 yılında otomobil dünyasına devrim niteliğindeki hibrit teknolojisine sahip modelini sunmasından bu yana hibrit araç satışlarında 16 milyon adedi aşmayı başardı.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için internet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız internet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.