Filo Aracı olarak Toyota Kullanmanın Avantajları

Triger Zinciri


Rakiplerimizde triger kayışı kullanılırken, Toyota'nın birçok modelinde triger zinciri kullanılmaktadır. Triger zincirinin, triger kayışına göre avantajları:
1- Firmaların giderlerinin önemli bir bölümünü oluşturan araç giderleri "Araç Kullanım Maliyeti" olarak adlandırılan kriterlere göre takip edilmektedir.
2- Triger kayışı değişimlerinde, değişim yalnızca kayışla kalmaz, gergi rulmanının, yayının da değiştirilmesi gerekir. Bunun da aşağı yukarı bugünkü malzeme ve işçilik maliyeti bir araç için 150-250$ seviyelerindedir. Halbuki triger zincirin değişimine gerek olmadığı için böyle bir maliyet periyodik bakım kapsamında Toyota için söz konusu değildir.
3- Triger kayışının değiştirilmesinin ihmal edildiği durumlarda, kayışın aşınmasından dolayı yaşanabilecek bir kopma, motor bloğu, piston, piston kolu, supaplar gibi önemli parçalarda ciddi hasarlara yol açacaktır ki, bu garanti kapsamına alınmaz. Toyota da kullanılan triger zincirinin kopma riski ise hemen hemen "0"dır.
4- Özellikle filo müşterilerinde hem kullanılan araç adedinin çokluğu, hem de bu araçların yıl içerisinde yaptığı km'nin fazla olduğu düşünülürse yalnız triger kayışının değişiminden gelecek maliyet külfeti dahi oldukça fazladır.

Alırken, kullanırken, satarken avantajlı!


Toyota'nın "sorunsuzluk" taahhüdü, yalnızca sunduğu ürünlerle sınırlı değildir. Bizim için satış yalnızca bir başlangıçtır. Saıtş, servis ve yedek parça hizmetlerinin aynı çatı altında verildiği Toyota Plazaların satış sonrası ve garanti uygulamalarındaki sorunsuz hizmet anlayışı, Toyota'nızın 2. el değerinin daima yüksek olmasını garantiler. Otomobillerimizin sorunsuzluğuna olan inancımız garanti şartlarıyla da kendini hissettirir. 100,000 km. sorunsuzluk testi!

Türkiye'nin önde gelen otomobil dergilerinden Auto Show, Toyota Corolla ile 100,000 km Uzun Dönem Dayanıklılık Testi gerçekleştirdi. Corolla, 100,000 km. boyunca çeşitli iklim ve zemin koşullarında tam 13 ay kullanıldı. Hızlanma, frenleme, slalom, engel aşma ve yol tutuşu gibi özel testlere tabi tutuldu ve sarf malzemeleri dışında hiçbir parçası değişmedi. En az 300,000 km. sorun çıkarmaz Auto Show Teknik Danışmanı test sonunda görüşlerini şöyle özetliyor: Toyota Corolla periyodik bakımlarına düzenli olarak girerse mekanik hiç bir problem yaratmaz ve en az 300,000 km hiç sorun çıkarmaz.

Düşük onarım maliyeti


Değişecek parça sayısında %80, maliyetlerde %50'ye varan kazançlar... Toyota uluslararası arenada bugüne kadar sahip olduğu tecrübe ve bilgisini kullanarak birtakım yeni teknolojik gelişmeleri jenerasyon Corolla'da uyguladı. Yeni Corolla'ların kazalarda daha az hasar görmesini ve bu sebeple oluşacak maliyetlerin önemli ölçüde aşağıya çekilmesini sağlayan bu gelişme aynı zamanda servis sürelerinin de kısalmasını sağladı. Deforme olmayan beton bir duvara %40'lık ofset çarpışmada araç üzerine meydana gelen hasar neticesinde değişecek parça sayısı 9'uncu jenerasyon olan yeni Corolla da 7 ve 8'inci jenerasyona kıyasla, gelişen teknolojinin getirisiyle %80 oranında bir azalma sağlanmıştır.

Sigorta şirketleri de bu durumu incelemişler ve Corolla'nın hasar riski azaldığından dolayı Corolla'nın kasko fiyatlarını müşterilerinin lehine değişecek şekilde azaltmışlar ve basın yoluyla duyurmuşlarıdr. Bu da yukarıda bahsi geçen düşük onarım maliyetleri konusunun ince eleyip sık dokuyan sigorta firmaları tarafından onaylanmış olması açısından önemlidir.

Değiştirilebilir far bağlantı braketleri


Birçok rakip modelde olduğu gibi Corolla'da da daha önceden farların gövdeye bağlanmasını sağlayan braketler farla tek parça halindeydi, dolayısıyla çok küçük çarpışmalarda far kırılmasa dahi farı tutan braketin kırılmasından dolayı farın komple değiştirilmesini gerekli kılıyordu. Yeni jenerasyon Corolla'da ise kırılan braketler farın değiştirilmesine gerek kalmadan bağımsız olarak yenilenebildikleri için eskiye oranla çok daha düşük bir maliyet ile onarım gerçekleşiyor. Aynı şekilde radyatör için de bu durum söz konusudur. Çarpışmalarda radyatör hasar görmemişse, kırılan braketlerin değiştirilmesi yeterli olacak ve müşteri için çok daha düşük bir onarım maliyeti doğacaktır.

Yapılan diğer bir geliştirme de onarım için ihtiyaç duyulan sürelerin kısaltılmış olmasıdır. Yani kimi parçanın tasarımı onarım için gerekecek süreyi kısaltacak şekilde yapılmıştır. Çarpışmada darbe alan ön şasi kollarının değiştirme süresinin 5 saat 43 dakikadan yalnızca 43 dakikaya düşürülmüştür. Dolayısıyla bu ve buna benzer uygulamalar müşterilerimize hem zaman kazandıracak, hem de daha düşük servis maliyeti sağlayacaktır.

Toyota'nın kalite anlayışının bir parçası olarak sunulan Toyota 24 Saat Yardımı müşterilerimize günün herhangi bir saaatinde telefonla yardım isteyebilmenin güvencesini ve Toyota'nın o andan itibaren yanınızda olacağını bilmenin rahatlığını yaşatacak. class="pContentSpacerBefore">Arıza, hırsızlık ve hatta hasarı büyük kaza durumlarını da, vinçle kurtarılma da dahil, en yakın Toyota Plaza Servisi'ne ücretsiz sağlanır. Hali hazırda çoğu rakiplerimizde kaza kapsam dahilinde olmayıp kurtarılma işlemi ücret karşılığında verilen bir hizmettir. class="pContentSpacerBefore">Müşterilerimizin şartların uygunluğu durumunda ücretsiz olarak yararlanacağı hizmetler;

Ücretsiz yolda yardım

Aracın çekilmesi ve kurtarılması

Ücretsiz otelde konaklama

Ücretsiz otobüs, tren veya uçak bileti

Ücretsiz araç kiralama

Ücretsiz profesyonel sürücü hizmeti

Onarılmış veya çalınmış aracın bulunması durumunda ücretsiz seyahat

Çabuk ve yüksek fiyatla kolayca nakite çevrilebilen ikinci el değeri


Bir ürünün ikinci elde itibar görebilmesi ürünün genelinde sahip olduğu toplam kalite ile yine bu ürün için satış ve satış sonrasında verilen hizmet kalitesiyle yani ürüne duyulan güvenle orantılıdır. class="pContentSpacerBefore">Gerek basın yayın organlarında, gerekse teknolojinin getirisi olarak hayatımıza girmiş olan internet ortamlarında yapılan ikinci el piyasasında Toyota en fazla talep gören markalar arasında en üst sıralarda yer almaktadır. class="pContentSpacerBefore">Tüm dünyada otomobillerin performans, güvenilirlik ve müşteri hizmetleri kriterlerine göre değerlendirildiği araştırmalarda, Toyota'nın en üst sıralarda yer alması işte bu yüzden rastlantı değildir.

Yaygın servis ağı


Kalitenin adresi Toyota Plaza 1990'dan itibaren Türk otomotiv sektöründe yeni bir dönem başlatan Toyota, satış ve satış sonrası hizmetlerini tek çatı altında, modern ve konforlu bir yapıda sunan Plaza konseptini Türkiye'ye getirmiştir. Plazaların öncelikli amacı müşterilerinin ihtiyaç duyacağı her türlü satış ve satış sonrası hizmetlerini, tek çatı altında, yüksek konfor ve kalite içerisinde sunmaktadır.

Toyota, "Toyota Hayatınızı Değiştirir" sözünü, sıradan bir slogan olarak değil, müşterilerinin otomobillerini satın almaya karar verdikleri andan, bir yenisini satın alıncaya kadar geçen süre içinde mutlak bir şekilde memnun edilmesi görevini yerine getirme taahhüdü olarak görüyor. Toyota'ya göre yüksek ve modern teknolojinin ürünü olan otomobil üretiminde gösterilen titizlikle tüketiciye sunulmalı, tüketiciye sunulduktan sonra yine üretildiği titizlikle izlenmeli ve her türlü hizmet ve diğer gereksinimi müşteriyi mutlu edecek koşullarda sağlamalıdır. Plaza kavramının temel felsefesi budur.

Ülke genelinde yaygın Bayiler


Bugün Türkiye genelinde yaygın bir biçimde Toyota Plaza'lar hizmetinizde. Toyota'da, bayilerin insan gücüne yönelik satış, servis ve parça hizmetlerini içeren yoğun bir eğitim programı uygulanmaktadır. Plaza'da verilen hizmetlerin bu iyi eğitilmiş insan gücü ile şekillendiğini ve hayata geçtiğini söylemek durumundayız.

Haber ve Etkinlikler

Toyota Yeni Simülatörüyle e-spor’u Yaygınlaştırma Hedefinde Toyota Yeni Simülatörüyle e-spor’u Yaygınlaştırma Hedefinde Toyota, dijital oyun dünyasının lider markası Thrustmaster ile işbirliğine girerek e-motorsporlarını yaygınlaştırma hedefi için yeni bir adım daha attı. Tamamen yeni Toyota Gazoo Racing Resmi Simülatörleri, Thrustmaster tarafından sağlanan gelişmiş T-GT direksiyonlarına sahip ve PlayStation 4 Gran Turismo Sport oyununda kullanılıyor. Öğrencilerden Sürücülere Eylem Gibi “Sınav Var Korna Çalmayın” Uyarısı Öğrencilerden Sürücülere Eylem Gibi “Sınav Var Korna Çalmayın” Uyarısı Toyota, 15-16 Haziran cumartesi ve pazar günlerinde yüzbinlerce öğrencinin katılacağı Yükseköğretim Kurumları Sınavları (YKS) süresince trafikte bulunan sürücülere “korna çalmayın” çağrısı yaptı. Toyota, Portekiz Rallisi’ni Kazanarak WRC’de Bu Sezon Üçüncü Zaferine Ulaştı Toyota, Portekiz Rallisi’ni Kazanarak WRC’de Bu Sezon Üçüncü Zaferine Ulaştı Toyota’nın Dünya Ralli Şampiyonası’nda mücadele eden yarış takımı TOYOTA GAZOO Racing, Portekiz Rallisi’ni zirvede tamamlayarak 2019’daki üçüncü ve Ott Tanak ile de arka arkaya ikinci zaferini elde etti. Yarışı birinci bitiren Tanak, hem kendi adına hem de Toyota adına önemli bir zafere daha imza attı. Toyota Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası Toyota Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası Toyota, dünyanın en değerli markaları araştırmasında bir kez daha zirvede yer almayı başardı. Dünyanın en saygın ekonomi dergileri arasında yer alan Forbes tarafından tüm endüstrileri kapsayan “2019 Dünyanın En Değerli Markaları” araştırma sonuçlarına göre Toyota, otomotiv alanında en değerli marka oldu.
Toyota İki Zorlu Toprak Ralli ile Zirve Hedefinde Toyota İki Zorlu Toprak Ralli ile Zirve Hedefinde Toyota’nın başarılı yarış takımı TOYOTA GAZOO Racing, WRC 2019 sezonu ortasına gelinirken, Avrupa’nın güneyindeki iki zorlu ralli için hazırlıklarını tamamladı. WRC 2019 takviminin yedinci yarışı olan Portekiz Rallisi 30 Mayıs-2 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilecek. Yeni Toyota Corolla ve Yeni RAV4’e Euro NCAP’ten 5 Yıldız Yeni Toyota Corolla ve Yeni RAV4’e Euro NCAP’ten 5 Yıldız Toyota, “Sıfır Kaza” hedefi paralelinde güvenlik konusundaki çalışmalarına ara vermeden devam ediyor. Yeni Toyota Safety Sense 2 sistemini Corolla’nın tüm hibrit versiyonlarında ve RAV4 modellerinde standart olarak sunan Toyota, kullanıcılarını ileri güvenlik teknolojileriyle koruyor. Pazarlama Dünyası RAV4 ve Camry Lansmanını Konuştu Pazarlama Dünyası RAV4 ve Camry Lansmanını Konuştu Toyota birçok farklı mecrada yaptığı yenilikçi iletişim çalışmalarının yanında dijital alanda da sektöre yön veren farklı projelere imza atıyor. Türkiye’deki hibrit ürün gamını lüks segmentte Yeni Camry Hybrid ve SUV segmentindeki Yeni RAV4 Hybrid ile genişleten Toyota, bu iki yeni modelin lansmanında ünlü isimleri dijital platformdan yaptığı canlı yayında buluşturdu. GR Supra GT Cup Başlıyor GR Supra GT Cup Başlıyor Toyota’nın spor otomobiller arasında bir “fenomene” dönüşen efsanevi modeli Supra’yı baştan yaratan TOYOTA GAZOO Racing, aynı zamanda GR Supra GT Cup'ı da başlatarak e-motorsporları dünyasına hızlı bir giriş yaptı. Tek markalı bu seri, PlayStation 4'te Gran Turismo Sport oyununda yer alıyor.
Çerez ayarlarınız

Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.

Kabul ediyorsanız onay kutusunu işaretleyerek tercihlerinizi doğrulayın veya kabul etmiyorsanız kutudaki işareti kaldırın: